p

Τρίτη 2 Νοεμβρίου 2010

Πώς να διαγραφείς από το facebook και το twitter

Θέλεις να εξαφανιστείς από το facebook και το twitter; Τώρα μπορείς με τη «Μηχανή Αυτοκτονίας Web 2.0» (Web 2.0 Suicide Machine), μία υπηρεσία που διαγράφει την ηλεκτρονική σου παρουσία από οποιαδήποτε υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης.


Η «Μηχανή Αυτοκτονίας» δημιουργήθηκε στις 19 Δεκεμβρίου 2009 και από τότε έχει πραγματοποιήσει περισσότερους από 1.000 εικονικούς θανάτους διακόπτοντας περισσότερες από 80.500 φιλίες στο facebook και αφαιρώντας περίπου 276.000 μηνύματα στο twitter, σύμφωνα με το περιοδικό Time.

Από τη στιγμή που θα δώσει κάποιος στην υπηρεσία τις πληροφορίες
που έχει χρησιμοποιήσει για να εγγραφεί σε μια ιστοσελίδα (όνομα πρόσβασης και συνθημετικό), η «μηχανή» διαγράφει σταδιακά τα προφίλ του –μηνύματα στο twitter, επαφές στο myspace, φίλους στο facebook- με τον ίδιο τρόπο που μπορούν να το κάνουν και οι ίδιοι οι χρήστες χειροκίνητα. Αυτό που απομένει είναι ένας εύθραυστος ηλεκτρονικός σκελετός, ένα προφίλ χωρίς πληροφορίες...

Η «μηχανή» είναι τόσο δημοφιλής που υπάρχει και λίστα αναμονής. Η αιτία της δημοφιλίας της είναι η απλότητα με την οποία γίνεται η διαγραφή. Συνήθως όταν θέλει κάποιος να ακυρώσει το λογαριασμό του σε έναν ιστότοπο κοινωνικής δικτύωσης καλείται να συμπληρώσει κάποια ερωτηματολόγια. Επίσης, το προφίλ του και οι επαφές του δεν διαγράφονται, απλά μένουν αδημοσίευτες. Αντίθετα, η «Μηχανή Αυτοκτονίας» διαγράφει όλες τις πληροφορίες από τους σέρβερς των ιστοσελίδων. Ωστόσο, οι δημιουργοί της προειδοποιούν ότι «όπως και στη ζωή, η ανάσταση είναι αδύνατη».

Όμως, δεν είναι όλοι τόσο ευχαριστημένοι. Το facebook απαίτησε από τους δημιουργούς της υπηρεσίας να «σταματήσουν αμέσως τη δραστηριότητά τους», επικαλούμενο παραβίαση των προσωπικών δεδομένων των χρηστών του Οι ιδρυτές της «μηχανής αυτοκτονίας»- Langelaar,,Gordan Savicic και Danya Vasiliev-διαφώνησαν υποστηρίζοντας ότι οι ίδιοι οι χρήστες δίνουν οικειοθελώς τις πληροφορίες πρόσβασης που έχουν χρησιμοποιήσει στο facebook. Το facebook διέγραψε τους δημιουργούς της υπηρεσίας ωστόσο εκείνοι συνεχίζουν τους «εικονικούς θανάτους». Τα MySpace, LinkedIn και Twitter δεν έχουν αντιδράσει ακόμα επίσημα.

birdibirdi.blogspot.com