Προς διευκόλυνση των καταναλωτών, η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ανακοίνωσε την έναρξη λειτουργίας ειδικής τηλεφωνικής γραμμής για την παροχή πληροφοριών στους πολίτες σχετικά με τη ρύθμιση των οφειλών των υπερχρεωμένων φυσικών προσώπων.
Η τηλεφωνική γραμμή έχει τον αριθμό 80111 97367 begin_of_the_skype_highlighting 80111 97367 end_of_the_skype_highlighting, που προκύπτει, προσθέτοντας στο 80111 τους αριθμούς που αντιστοιχούν στα γράμματα Χρέος. Η τηλεφωνική γραμμή λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή, από τις 09.00 έως τις 22.00 και το Σάββατο από 09.00 έως 17.00. Η κλήση επιβαρύνεται μόνο με αστική χρέωση, από οπουδήποτε στην Ελλάδα κι αν καλεί ο καταναλωτής.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η επισκεψιμότητα ανήλθε, για το χρονικό διάστημα από 1 έως 8 Σεπτεμβρίου 2010, σε 18.399, αριθμός εξαπλάσιος συγκριτικά με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα των προηγούμενων μηνών.
Παράλληλα, ο Γενικός Γραμματέας Καταναλωτή, Δημήτρης Σπυράκος, κάλεσε όλα τα πιστωτικά ιδρύματα και τους φορείς, που εμπλέκονται στην παροχή συνδρομής για την επίτευξη του εξώδικου συμβιβασμού, σε συνάντηση στις 15 Σεπτεμβρίου 2010, με σκοπό την αποτελεσματικότερη παρακολούθηση και εποπτεία της εφαρμογής του νόμου. Στη συνάντηση που θα πραγματοποιηθεί, θα εξεταστούν ζητήματα, που θα διευκολύνουν την αξιοποίηση της φάσης του εξώδικου συμβιβασμού από τους οφειλέτες και τους πιστωτές
http://news247.gr/ellada/grammh_apo_th_grammateia_katanalwth.518512.html