Αγωγή κατά της εταιρίας («Αυτοκινητόδρομος Αιγαίο ΑΕ») που κατασκευάζει το τμήμα του αυτοκινητόδρομου Μαλιακός - Κλειδί κατέθεσε την Τετάρτη το υπεραστικό ΚΤΕΛ Λάρισας, κάνοντας λόγο για οικονομική ζημία που υπέστη λόγω της πτώσης των βράχων στα Τέμπη.
Το ΚΤΕΛ διεκδικεί αποζημίωση, 572 χιλιάδων ευρώ, από διαφυγόντα κέρδη, καθώς επί πεντέμισι μήνες -όπως αναφέρει- λόγω της πτώσης των βράχων στα Τέμπη και επί πεντέμισι μήνες (από τις 17 Δεκεμβρίου του 2009 έως τις 5 Μαΐου του 2010), τα λεωφορεία του αναγκάζονταν να χρησιμοποιούν παραδρόμους για να εκτελέσουν ενδονομαρχιακά και υπεραστικά δρομολόγια, βόρεια των Τεμπών.
Ενδεικτικά αναφέρεται ότι το δρομολόγιο Λάρισα - Θεσσαλονίκη, διεξάγονταν μέσω Ελασσόνας - Κατερίνης, γεγονός που σήμαινε 90 επιπλέον χιλιόμετρα (240 αντί των 150) και μιάμιση επιπλέον ώρα (3,5 αντί των 2) για κάθε διαδρομή.
Το υπεραστικό ΚΤΕΛ Λάρισας στην αγωγή του που κατέθεσε στο Πολυμελές Πρωτοδικείο, επικαλείται τα πόρισμα του ΓΕΩΤΕΕ για την πτώση των βράχων και κατονομάζει την εταιρία ως αποκλειστικά υπεύθυνη, καθώς «έπρεπε να προβλέψει τους πιθανούς κινδύνους υποβάλλοντας μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων», ενώ θεωρεί ότι «η χρήση ανεπίτρεπτα μεγάλων ποσοτήτων εκρηκτικών», συνέβαλε στην πτώση κάτι που -κατά το ΚΤΕΛ- αποδεικνύεται από το ότι «σημειώθηκε στο σημείο εκείνο όπου είχε φτάσει η διάνοιξη της νότιας σήραγγας».
skai.gr