Πόσες είναι άραγε οι φορές που ευχόμαστε να μπορούσαμε να μπούμε ''μες στο κεφάλι τους'', να εκμαιεύσουμε κάθε τους σκέψη και να τους αφήσουμε άναυδους αφού, γνωρίζοντας την επόμενη ερώτηση, θα έχουμε προετοιμάσει την καλύτερη απάντηση; Πόσο είχαμε ζηλέψει τον Mel Gibson στο ''Αυτό που θέλουν οι γυναίκες'', ο οποίος -αν και κυνικός- άκουγε την εσωτερική φωνή κάθε γυναίκας που βρισκόταν στο δρόμο του, γεγονός που την ακινητοποιούσε και την μάγευε ταυτοχρόνως.
Και όμως, ακόμα και αν η επιστήμη δεν έχει προχωρήσει ακόμα τόσο πολύ, μας ''χρυσώνει το χάπι'' μέσα από την γνωστή και μη εξαιρετέα γλώσσα του σώματος.
Διευκολύνοντας τα πράγματα η γλώσσα αυτή δεν έχει να κάνει με το αν είμαστε ατσούμπαλοι ή επαγγελματίες χορευτές.
Απλά μέσα από απλές κινήσεις ή μορφασμούς έρχεται να ξεσκεπάσει, ό,τι με κόπο κάθε «μυστηριώδες» αρσενικό επιθυμεί να κρατήσει καλά κρυμμένο.
Όσο απαραίτητες και να είναι οι λέξεις στην επικοινωνία, λαμβάνουν μόνο το 7% στην ζυγαριά των κοινωνικών σχέσεων, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα.
Το υπόλοιπο 38% ανήκει στον τόνο της φωνής μας, ενώ το 55% που μας μένει αφορά κατεξοχήν τις κινήσεις του σώματός μας.
Και είναι πραγματικά οξύμωρο το ίδιο μας το σώμα, που το φέρουμε και το χειραγωγούμε εμείς (η μόνη, ίσως, εξουσία για την οποία θα παίρναμε και όρκο), αυτό το ίδιο σώμα να γίνεται το εργαστήρι μηνυμάτων μας και να μας διαψεύδει:
Μάτια πλάνα:
Ο «καθρέφτης της ψυχής», αποτελεί και το μεγαλύτερο ''καρφί'' των επιθυμιών του.
Η κόρη του ματιού ανοίγει διάπλατα, μόλις αντικρίσει το αντικείμενο του πόθου του. Το βλέμμα γίνεται επίμονο και διερευνητικό, χωρίς καμία διάθεση για διακριτικότητα, αφού ακόμα και το πλαγιαστό κοίταγμα (χωρίς να γυρίσει το κεφάλι), υποδηλώνει τα θέλω του, πριν καν θελήσει ο ίδιος να τα εκδηλώσει.
Μάτια αεροπλάνα:
Το βλέμμα πέφτει προς τα κάτω, φλερτάρει με το πάτωμα για ώρες, ακόμα και αν τα λόγια του απευθύνονται σε εμάς.
Τα μάτια κολλάνε σε κάτι ανούσιο όπως το γεμισμένο τασάκι, το φλιτζάνι του καφέ ή τα κλειδιά του αυτοκινήτου, που δεν άλλαξαν όψη από την ώρα που το πάρκαρε και όλα αυτά ενώ απευθύνεται σε εμάς.
Το εν λόγω βλέμμα είτε ανήκει στον φίλο, στον πατέρα ή στο συνάδελφό μας, προέρχεται σίγουρα από έναν ψεύτη, ο οποίος προσπαθεί “με νύχια και με δόντια” να μας πουλήσει φύκια για μεταξωτές κορδέλες.
Κεφάλι ασανσέρ
Δεξιά, αριστερά, πάνω ή κάτω, το κεφάλι του ακολουθεί τις δικές μας μεταπτώσεις πάνω στο λόγο, προκειμένου να μας δείξει ότι ''κρέμεται από τα χείλη μας''. Αν γέρνει με το κεφάλι του προς το μέρος μας, τότε σίγουρα ο συνομιλητής μας είναι προσηλωμένος στην κουβέντα μας, υποδηλώνοντας πως δεν τον ενδιαφέρει να έχει άλλη εικόνα στο οπτικό του πεδίο. Και αν όλα αυτά συνδυάζονται με βαθύ κοίταγμα στα μάτια και συνεχόμενα, ''ναι'', τότε μάλλον είναι ώρα να πούμε το “I do”.
Κεφάλι πατερίτσα
Με δυσκολία το έχει τοποθετήσει πάνω στο χέρι του ή αν είναι τυχερός στην γωνία του καναπέ και δεν σκοπεύει να το ξεκουνήσει μέχρι να φύγουμε από το μαγαζί. Με τον τρόπο αυτό, αυτόματα απομακρύνεται από εμάς, ενώ ακούει δυσκολότερα ότι του λέμε. Ακόμα και αν η ροή της κουβέντας γίνεται δυσκολότερη ή έχει διαλείμματα πιθανότατα λόγω της έντονης μουσικής, το κεφάλι του έχει ''αράξει στο λιμανάκι του'' και είναι ''out of service'' μέχρι να πληρώσουμε. Προτείνω να το κάνουμε μια ώρα αρχύτερα.
Slourp
''Φωνάζουν'' τα χείλη του, αφού τα γλείφει ανά τακτά χρονικά διαστήματα, λες και του σερβίρουν brownies με extra σοκολάτα.
Το μόνο σίγουρο είναι πως δεν υπάρχει πιο ερωτογενής ζώνη στο πρόσωπο από τα χείλια, και όταν εκείνος κοιτάζει να τα ''περιποιείται'' ενώ μας μιλάει, προφανώς δεν είναι γιατί βγάζει έρπη, αλλά μάλλον γιατί προσπαθεί να ''ζωγραφίσει'' αυτό που σκέφτεται.
Ειδικά, όταν αυτό συνοδεύεται από ένα διάπλατο χαμόγελο, το οποίο αφήνει σε κοινή θέα τα δόντια, μάλλον η χαρά του τον προδίδει παραπάνω από όσο θα ήθελε.
Μπλιάχ
Μαρτυρούν τα χείλια του, όταν το στόμα του κοντεύει να βγει από την θέση του, αφού είναι παραγεμισμένο με πατατάκια. Δεν προλαβαίνει να μιλήσει, γιατί ή θα καπνίζει ή θα μασάει ή θα πίνει το ποτό του ή ακόμα χειρότερα θα μιλάει συχνά-πυκνά στο κινητό.
Στην περίπτωση που, παράλληλα, κρύβει το στόμα του με τα δάχτυλά του ή δαγκώνει τα χείλη του χωρίς έλεος, δεν ευθύνεται το γεγονός ότι δεν πρόλαβε να πλύνει τα δόντια του, αλλά μάλλον η εσωτερική του σύγκρουση σχετικά με αυτό που πρόκειται να μας ανακοινώσει ή, χειρότερα, με αυτό που πρόκειται να μας κρύψει και που στροβιλίζεται στο μυαλό του.
Σοφό χάδι
Ως γνήσιος σκεπτόμενος άνθρωπός τρίβει το μέτωπο του, ενώ μας μιλάει. Η ψυχολογία μας ενημερώνει πως αυτού του είδους το τικ, δεν είναι τίποτα άλλο, πέρα από θετικές σκέψεις και απαράμιλλο ενδιαφέρον για την κουβέντα, την οποία κάνει. Τώρα αν αυτό πηγαίνει ''πακέτο'' με ένα «ω, με συγχωρείτε ήταν τυχαίο» άγγιγμα στον ώμο, τότε τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα από όσο φανταζόμαστε.
Μούσι
Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι η λέξη είναι συνυφασμένη με τους ψεύτες. Όταν εκείνος καθώς κουβεντιάζεται, ''ενοχλεί'' συνέχεια το πιγούνι του, τότε ο αρνητισμός του είναι πέρα για πέρα φανερός. Επιπλέον, αν ''πειράζει'' τα φρύδια του ή το σημείο πάνω από αυτά, σημαίνει πως θέλει να σουλουπώσει τον εαυτό του, προκειμένου να τον ωραιοποιήσει, έτσι ώστε το ''καλό του πρόσωπο'' να μας μαγνητίσει και να μη δώσουμε σημασία σε ό,τι ακούμε.
Ποταμός
Είναι η ροή της ομιλίας του, καθώς με δυσκολία χωρίζει τις προτάσεις του, λες και πρέπει να μας πει τα πάντα εντός λίγων δευτερολέπτων.
καρφίζεται, συνεχώς, χιουμοριστικές εκφράσεις ή αυτοσαρκάζεται, προκείμενου να μας κάνει να χαμογελάσουμε. Επίσης, το γεγονός ότι δεν θέλει να υπάρξει στιγμή σιωπής, υποδηλώνει την αμηχανία του και την αγωνία του να μην βαρεθούμε.
Σκαμπανεβάσματα
Ομιλίας ή τόνου της φωνής του, δεν είναι καλό σημάδι. Αν η φωνή του συνομιλητή μας αλλοιώνεται, τρέμει, διστάζει, και τέλος πάντων με οποιοδήποτε τρόπο ακούγεται διαφορετική από ότι συνήθως, καλύτερα να μην πάρουμε τοις μετρητοίς ό,τι ακούμε. Επιπλέον, αν ο λόγος του αλλάζει ρυθμό, από γρήγορο σε αργό και τούμπαλιν, καλύτερα να φύγουμε, απαλλάσσοντας τον από το ''μαρτύριο'' του να μην αποκαλυφθεί, εκτός αν έχουμε όρεξη για λεκτικό ''πρόγραμμα γυμναστικής''.
Εξ επαφής
''Παίζει'' συνεχώς με το ''μήλο του Αδάμ'', τα γόνατα, τα πέλματα και οι ώμοι του είναι στραμμένα προς το μέρος μας (ακόμα και αν κοιτάζει αλλού), η πλάτη είναι στητή και ευθυγραμμισμένη, λες και πρόκειται να ράψει κουστούμι, ενώ οι παλάμες των χεριών του είναι χαλαρά αφημένες πάνω στο τραπέζι ή στην ζώνη του παντελονιού του. Χρειάζεται να μας το γράψει και στην χαρτοπετσέτα ότι του αρέσουμε;
Μακριά και αγαπημένοι
Χαϊδεύει στοργικά το λαιμό του, στρώνει και ξαναστρώνει την λαιμόκοψη της μπλούζας του, ενώ αν δεν φοράει γραβάτα, θα ευχόταν να το είχε κάνει, ώστε να μπορεί να φτιάχνει τον κόμπο της συνέχεια, χωρίς να κινεί τις υποψίες.
Η κατάσταση είναι ακόμα χειρότερη αν τα χέρια του είναι σταυρωμένα στο στήθος ή οι παλάμες του σε σχήμα γροθιάς. Αν δεν βρισκόμαστε στο κρύο και στο αγιάζι, είναι προφανές ότι θέλει να διατηρήσει ασφαλή απόσταση και να μείνει όσο πιο κοντά γίνεται στην έξοδο κινδύνου.
EXTRA BONUS:
• Αντιγράφει με απόλυτη συνέπεια τις κινήσεις μας. Πίνει από το ποτό του, πριν προλάβουμε να αφήσουμε το δικό μας στο τραπέζι. Ανάβει τσιγάρο, την στιγμή που ψάχνουμε αναπτήρα, ενώ ο τρόπος που κάθετε στην καρέκλα, είναι παρόμοιος με τον δικό μας. Ίσως, τελικά, και να μην είναι ρομαντικές εικασίες, οι φήμες περί ''άλλου μισού''.
• Μας έχει ''μαρκάρει'' στεγνά, αφού μας έχει εγκλωβίσει στην ''γωνίτσα'' μας, προτείνοντας τάχα οικονομία χώρου, αλλά και οξυγόνου. Με τον τρόπο αυτό, θέλει να φυλακίσει και τις πέντε αισθήσεις μας, αποκλειστικά πάνω του. Όραση (δεν έχουμε την δυνατότητα να διερευνήσουμε τον χώρο), όσφρηση (ούτε να μυρίσουμε άλλα αντρικά αρώματα, πέρα από το δικό του), ακοή (αφού δεν βλέπουμε, σιγά να μην ακούμε τι γίνεται στον έξω κόσμο), γεύση (μέσα στην ερημιά μας, θα μπορέσει να εκδηλωθεί πολύ πιο εύκολα).
fe-mail.gr
''Φωνάζουν'' τα χείλη του, αφού τα γλείφει ανά τακτά χρονικά διαστήματα, λες και του σερβίρουν brownies με extra σοκολάτα.
Το μόνο σίγουρο είναι πως δεν υπάρχει πιο ερωτογενής ζώνη στο πρόσωπο από τα χείλια, και όταν εκείνος κοιτάζει να τα ''περιποιείται'' ενώ μας μιλάει, προφανώς δεν είναι γιατί βγάζει έρπη, αλλά μάλλον γιατί προσπαθεί να ''ζωγραφίσει'' αυτό που σκέφτεται.
Ειδικά, όταν αυτό συνοδεύεται από ένα διάπλατο χαμόγελο, το οποίο αφήνει σε κοινή θέα τα δόντια, μάλλον η χαρά του τον προδίδει παραπάνω από όσο θα ήθελε.
Μπλιάχ
Μαρτυρούν τα χείλια του, όταν το στόμα του κοντεύει να βγει από την θέση του, αφού είναι παραγεμισμένο με πατατάκια. Δεν προλαβαίνει να μιλήσει, γιατί ή θα καπνίζει ή θα μασάει ή θα πίνει το ποτό του ή ακόμα χειρότερα θα μιλάει συχνά-πυκνά στο κινητό.
Στην περίπτωση που, παράλληλα, κρύβει το στόμα του με τα δάχτυλά του ή δαγκώνει τα χείλη του χωρίς έλεος, δεν ευθύνεται το γεγονός ότι δεν πρόλαβε να πλύνει τα δόντια του, αλλά μάλλον η εσωτερική του σύγκρουση σχετικά με αυτό που πρόκειται να μας ανακοινώσει ή, χειρότερα, με αυτό που πρόκειται να μας κρύψει και που στροβιλίζεται στο μυαλό του.
Σοφό χάδι
Ως γνήσιος σκεπτόμενος άνθρωπός τρίβει το μέτωπο του, ενώ μας μιλάει. Η ψυχολογία μας ενημερώνει πως αυτού του είδους το τικ, δεν είναι τίποτα άλλο, πέρα από θετικές σκέψεις και απαράμιλλο ενδιαφέρον για την κουβέντα, την οποία κάνει. Τώρα αν αυτό πηγαίνει ''πακέτο'' με ένα «ω, με συγχωρείτε ήταν τυχαίο» άγγιγμα στον ώμο, τότε τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα από όσο φανταζόμαστε.
Μούσι
Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι η λέξη είναι συνυφασμένη με τους ψεύτες. Όταν εκείνος καθώς κουβεντιάζεται, ''ενοχλεί'' συνέχεια το πιγούνι του, τότε ο αρνητισμός του είναι πέρα για πέρα φανερός. Επιπλέον, αν ''πειράζει'' τα φρύδια του ή το σημείο πάνω από αυτά, σημαίνει πως θέλει να σουλουπώσει τον εαυτό του, προκειμένου να τον ωραιοποιήσει, έτσι ώστε το ''καλό του πρόσωπο'' να μας μαγνητίσει και να μη δώσουμε σημασία σε ό,τι ακούμε.
Ποταμός
Είναι η ροή της ομιλίας του, καθώς με δυσκολία χωρίζει τις προτάσεις του, λες και πρέπει να μας πει τα πάντα εντός λίγων δευτερολέπτων.
καρφίζεται, συνεχώς, χιουμοριστικές εκφράσεις ή αυτοσαρκάζεται, προκείμενου να μας κάνει να χαμογελάσουμε. Επίσης, το γεγονός ότι δεν θέλει να υπάρξει στιγμή σιωπής, υποδηλώνει την αμηχανία του και την αγωνία του να μην βαρεθούμε.
Σκαμπανεβάσματα
Ομιλίας ή τόνου της φωνής του, δεν είναι καλό σημάδι. Αν η φωνή του συνομιλητή μας αλλοιώνεται, τρέμει, διστάζει, και τέλος πάντων με οποιοδήποτε τρόπο ακούγεται διαφορετική από ότι συνήθως, καλύτερα να μην πάρουμε τοις μετρητοίς ό,τι ακούμε. Επιπλέον, αν ο λόγος του αλλάζει ρυθμό, από γρήγορο σε αργό και τούμπαλιν, καλύτερα να φύγουμε, απαλλάσσοντας τον από το ''μαρτύριο'' του να μην αποκαλυφθεί, εκτός αν έχουμε όρεξη για λεκτικό ''πρόγραμμα γυμναστικής''.
Εξ επαφής
''Παίζει'' συνεχώς με το ''μήλο του Αδάμ'', τα γόνατα, τα πέλματα και οι ώμοι του είναι στραμμένα προς το μέρος μας (ακόμα και αν κοιτάζει αλλού), η πλάτη είναι στητή και ευθυγραμμισμένη, λες και πρόκειται να ράψει κουστούμι, ενώ οι παλάμες των χεριών του είναι χαλαρά αφημένες πάνω στο τραπέζι ή στην ζώνη του παντελονιού του. Χρειάζεται να μας το γράψει και στην χαρτοπετσέτα ότι του αρέσουμε;
Μακριά και αγαπημένοι
Χαϊδεύει στοργικά το λαιμό του, στρώνει και ξαναστρώνει την λαιμόκοψη της μπλούζας του, ενώ αν δεν φοράει γραβάτα, θα ευχόταν να το είχε κάνει, ώστε να μπορεί να φτιάχνει τον κόμπο της συνέχεια, χωρίς να κινεί τις υποψίες.
Η κατάσταση είναι ακόμα χειρότερη αν τα χέρια του είναι σταυρωμένα στο στήθος ή οι παλάμες του σε σχήμα γροθιάς. Αν δεν βρισκόμαστε στο κρύο και στο αγιάζι, είναι προφανές ότι θέλει να διατηρήσει ασφαλή απόσταση και να μείνει όσο πιο κοντά γίνεται στην έξοδο κινδύνου.
EXTRA BONUS:
• Αντιγράφει με απόλυτη συνέπεια τις κινήσεις μας. Πίνει από το ποτό του, πριν προλάβουμε να αφήσουμε το δικό μας στο τραπέζι. Ανάβει τσιγάρο, την στιγμή που ψάχνουμε αναπτήρα, ενώ ο τρόπος που κάθετε στην καρέκλα, είναι παρόμοιος με τον δικό μας. Ίσως, τελικά, και να μην είναι ρομαντικές εικασίες, οι φήμες περί ''άλλου μισού''.
• Μας έχει ''μαρκάρει'' στεγνά, αφού μας έχει εγκλωβίσει στην ''γωνίτσα'' μας, προτείνοντας τάχα οικονομία χώρου, αλλά και οξυγόνου. Με τον τρόπο αυτό, θέλει να φυλακίσει και τις πέντε αισθήσεις μας, αποκλειστικά πάνω του. Όραση (δεν έχουμε την δυνατότητα να διερευνήσουμε τον χώρο), όσφρηση (ούτε να μυρίσουμε άλλα αντρικά αρώματα, πέρα από το δικό του), ακοή (αφού δεν βλέπουμε, σιγά να μην ακούμε τι γίνεται στον έξω κόσμο), γεύση (μέσα στην ερημιά μας, θα μπορέσει να εκδηλωθεί πολύ πιο εύκολα).
fe-mail.gr