Η από καιρό αναμενόμενη επέκταση του YouTube στις ζωντανές μεταδόσεις ξεκινά τη Δευτέρα με τις πρώτες πιλοτικές προβολές.
Τα βίντεο ζωντανής ροής (live streaming) «είναι η φυσική εξέλιξη του online βίντεο» δήλωσε ο Κρις Χάμιλτον, εμπορικός διευθυντής στο YouTube, το οποίο ανήκει στη Google.
Πράγματι, στοιχεία της εταιρείας διαδικτυακών μετρήσεων ComScore δείχνουν ότι o χρόνος που αφιερώνουν οι Αμερικανοί χρήστες σε ζωντανές μεταδόσεις στο Διαδίκτυο αυξήθηκε σε ένα χρόνο κατά 648%.
Όπως αναφέρει το Reuters, ζωντανά βίντεο θα προβληθούν πειραματικά τη Δευτέρα και την Τρίτη στα κανάλια που διατηρούν στο YouTube τέσσερις εταιρείες διαδικτυακών πολυμέσων: η Young Hollywood που ασχολείται με διασημότητες του σινεμά, η Next New Networks που προσφέρει online τηλεοπτικά προγράμματα, το Howcast που προσφέρει πρακτικές οδηγίες για διάφορες εργασίες, και το Rocketbottom, ένα ιστολόγιο με βίντεο για πολιτιστικά θέματα.
«Πρόκειται για μια πρώτη δοκιμή, ένα πρώτο βήμα» διευκρίνισε ο Τσος Σίγκελ, διευθυντής παραγωγής στο YouTube. «Θα εξετάσουμε διάφορα δεδομένα για τις επιδόσεις της νέας πλατφόρμας μας και, βάσει αυτών, θα αποφασίσουμε πότε θα το διευρύνουμε, με την προοπτική να το ανοίξουμε για όλους τους συνεργάτες μας σε βάθος χρόνου» εξήγησε.
Δεν είναι πάντως η πρώτη φορά που το YouTube προσφέρει ζωντανό πρόγραμμα. Χρησιμοποιώντας τεχνολογίες άλλων εταιρειών, είχε μεταδώσει στο παρελθόν μια συναυλία των U2, παιχνίδια κρίκετ στην Ινδία, καθώς και το πρώτο διάγγελμα του Μπαράκ Ομπάμα στον αμερικανικό λαό.
Αυτή τη φορά θα αξιοποιήσει τη δική της πλατφόρμα για να αναμετρηθεί με μικρότερες αλλά καθιερωμένες εταιρείες του ζωντανού βίντεο, όπως οι Ustream.tv, Justin.tv και Livestream.com.
Περισσότερο επιτυχημένη από τις υπηρεσίες αυτές είναι η Ustream, η οποία είχε τον Ιούλιο 3,2 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες.
Συγκριτικά, οι μοναδικοί επισκέπτες του YouTube τον ίδιο μήνα ήταν 143,2 εκατομμύρια.
Newsroom ΔΟΛ