«Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης βρίσκεται σε κατάρρευση. Η δεύτερη μεγάλη ελληνική εταιρία εκμεταλλεύσεως, ζητάει βοήθεια από την πΓΔΜ να αυξήσει το κύκλο εργασίας της. "Τα εμπορεύματα να πηγαίνουν, δηλαδή, μέσω Σκοπίων στην ευρωπαϊκή αγορά. Οι Έλληνες σε...
αντάλλαγμα προσφέρουν στους Σκοπιανούς, εταιρίες μεταφορών και φθηνότερες υπηρεσίες κατά 20 τοις εκατό».
Τα παραπάνω αναφέρει το σκοπιανό κανάλι ‘5’ και τονίζει ότι ο οργανισμός του Λιμένα της Θεσσαλονίκης ζητάει πιο έντονη συνεργασία και με τη Σερβία και με τη Βουλγαρία. Η διοίκηση της εταιρίας δηλώνει την εκ νέου αποκατάσταση της ηρεμίας (μετά την αναστάτωση των απεργιών) και ανακοινώνει επενδύσεις ύψους 240 εκατ. ευρώ σε υποδομές και εγκαταστάσεις αποθήκευσης.
Το σχέδιο προβλέπει αύξηση της ικανότητας αποθήκευσης σε 1,2 εκατ. εμπορευματοκιβωτίων ετησίως. Οι τρεις βαλκανικές χώρες με συνολικό πληθυσμό 17 εκατομμύρια κατοίκους αποτελούν μια ελκυστική αγορά για τις ελληνικές επιχειρήσεις που αναζητούν προοπτική νέων αγορών, ειδικά τώρα, που η Ελλάδα βρέθηκε αντιμέτωπη με το δεύτερο μεγαλύτερο ευρωπαϊκό έλλειμμα του προϋπολογισμού. Από τους τρεις βόρειους γείτονες ο μεγαλύτερος αριθμός των πελατών του λιμανιού της Θεσσαλονίκης είναι τα Σκόπια, μετά έρχεται το Βελιγράδι και η Σόφια.
Τα Σκόπια επιπρόσθετα, σημειώνει το δημοσίευμα, χρησιμοποιούνται ως προορισμός των μεταφορών, αφού βρίσκονται εγγύτερα προς το Κοσσυφοπέδιο, όπου βρίσκεται η μεγαλύτερη αμερικανική στρατιωτική βάση, στην περιοχή Μπόντστιλ (Бондстил). Στη διάρκεια των συνεχών απεργιακών κινητοποιήσεων οι επιχειρήσεις προσανατολίστηκαν προς τα λιμάνια του Μπαρ και του Δυρραχίου, αν και ήταν μια δαπανηρή λύση.
Ο πρόεδρος του Λιμανιού της Θεσσαλονίκης, έπεισε τους σκοπιανούς επιχειρηματίες να επιστρέψουν στο ελληνικό λιμάνι. Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, ωστόσο, αν επιθυμεί να επιστρέψει το 90% των σκοπιανών επιχειρήσεων σε αυτό, θα πρέπει να επιλύσει πολλά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι εταιρείες της πΓΔΜ, με τις υπηρεσίες του.
http://kontiloforos.blogspot.com
αντάλλαγμα προσφέρουν στους Σκοπιανούς, εταιρίες μεταφορών και φθηνότερες υπηρεσίες κατά 20 τοις εκατό».
Τα παραπάνω αναφέρει το σκοπιανό κανάλι ‘5’ και τονίζει ότι ο οργανισμός του Λιμένα της Θεσσαλονίκης ζητάει πιο έντονη συνεργασία και με τη Σερβία και με τη Βουλγαρία. Η διοίκηση της εταιρίας δηλώνει την εκ νέου αποκατάσταση της ηρεμίας (μετά την αναστάτωση των απεργιών) και ανακοινώνει επενδύσεις ύψους 240 εκατ. ευρώ σε υποδομές και εγκαταστάσεις αποθήκευσης.
Το σχέδιο προβλέπει αύξηση της ικανότητας αποθήκευσης σε 1,2 εκατ. εμπορευματοκιβωτίων ετησίως. Οι τρεις βαλκανικές χώρες με συνολικό πληθυσμό 17 εκατομμύρια κατοίκους αποτελούν μια ελκυστική αγορά για τις ελληνικές επιχειρήσεις που αναζητούν προοπτική νέων αγορών, ειδικά τώρα, που η Ελλάδα βρέθηκε αντιμέτωπη με το δεύτερο μεγαλύτερο ευρωπαϊκό έλλειμμα του προϋπολογισμού. Από τους τρεις βόρειους γείτονες ο μεγαλύτερος αριθμός των πελατών του λιμανιού της Θεσσαλονίκης είναι τα Σκόπια, μετά έρχεται το Βελιγράδι και η Σόφια.
Τα Σκόπια επιπρόσθετα, σημειώνει το δημοσίευμα, χρησιμοποιούνται ως προορισμός των μεταφορών, αφού βρίσκονται εγγύτερα προς το Κοσσυφοπέδιο, όπου βρίσκεται η μεγαλύτερη αμερικανική στρατιωτική βάση, στην περιοχή Μπόντστιλ (Бондстил). Στη διάρκεια των συνεχών απεργιακών κινητοποιήσεων οι επιχειρήσεις προσανατολίστηκαν προς τα λιμάνια του Μπαρ και του Δυρραχίου, αν και ήταν μια δαπανηρή λύση.
Ο πρόεδρος του Λιμανιού της Θεσσαλονίκης, έπεισε τους σκοπιανούς επιχειρηματίες να επιστρέψουν στο ελληνικό λιμάνι. Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, ωστόσο, αν επιθυμεί να επιστρέψει το 90% των σκοπιανών επιχειρήσεων σε αυτό, θα πρέπει να επιλύσει πολλά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι εταιρείες της πΓΔΜ, με τις υπηρεσίες του.
http://kontiloforos.blogspot.com