Ενεργοποιήθηκε η συμφωνία για την πώληση των ναυπηγείων Σκαραμαγκά και για τα υποβρύχια, δίνοντας τέλος σε μια υπόθεση που κράτησε επί μακρόν και πέρασε από σαράντα κύματα
Ξεπεράστηκε και ο τελευταίος σκόπελος των γραφειοκρατικών εκκρεμοτήτων για το κλεισιμο (Closing) της συμφωνίας, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες, οι Γερμανοί προσκόμισαν ασφαλιστική και φορολογική ενημερότητα, οι οποίες απαιτούνταν ώστε το Πολεμικό Ναυτικό να καταθέσει τα 250 εκατομμύρια για την αποπληρωμή των υποβρυχίων. Από αυτά τα 150 θα καταβληθούν στην ThyssenKrupp Marine Systems και τα 100 στα ναυπηγεία.
Ως εκ τούτου, τα ναυπηγεία περνούν οριστικά, υπό αραβικό έλεγχο και συγχρόνως παραδίδεται στο πολεμικό ναυτικό το υποβρύχιο Παπανικολής. Η ύψωση της ελληνικής σημαίας στο Παπανικολής θα γίνει την Τρίτη 2 Νοεμβρίου στα ναυπηγεία του Κιέλου.
Έτσι λοιπόν, λύνεται ο γόρδιος δεσμός και η αγωνία των 1300 εργαζομένων στα ναυπηγεία Σκαραμαγκά, ύστερα από τις τόσες περιπλοκές της υπόθεσης, καθώς διασφαλίζονται οι θέσεις εργασίας τουλάχιστον για 10 χρόνια.
Σημειώνεται ότι τα ναυπηγεία έχουν αναλάβει, την ναυπήγηση δύο επιπλέον υποβρυχίων τύπου 214, σε αντικατάσταση του εκσυγχρονισμού δυο υποβρυχίων τύπου 209.
Πηγή:news247.gr
Ξεπεράστηκε και ο τελευταίος σκόπελος των γραφειοκρατικών εκκρεμοτήτων για το κλεισιμο (Closing) της συμφωνίας, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες, οι Γερμανοί προσκόμισαν ασφαλιστική και φορολογική ενημερότητα, οι οποίες απαιτούνταν ώστε το Πολεμικό Ναυτικό να καταθέσει τα 250 εκατομμύρια για την αποπληρωμή των υποβρυχίων. Από αυτά τα 150 θα καταβληθούν στην ThyssenKrupp Marine Systems και τα 100 στα ναυπηγεία.
Ως εκ τούτου, τα ναυπηγεία περνούν οριστικά, υπό αραβικό έλεγχο και συγχρόνως παραδίδεται στο πολεμικό ναυτικό το υποβρύχιο Παπανικολής. Η ύψωση της ελληνικής σημαίας στο Παπανικολής θα γίνει την Τρίτη 2 Νοεμβρίου στα ναυπηγεία του Κιέλου.
Έτσι λοιπόν, λύνεται ο γόρδιος δεσμός και η αγωνία των 1300 εργαζομένων στα ναυπηγεία Σκαραμαγκά, ύστερα από τις τόσες περιπλοκές της υπόθεσης, καθώς διασφαλίζονται οι θέσεις εργασίας τουλάχιστον για 10 χρόνια.
Σημειώνεται ότι τα ναυπηγεία έχουν αναλάβει, την ναυπήγηση δύο επιπλέον υποβρυχίων τύπου 214, σε αντικατάσταση του εκσυγχρονισμού δυο υποβρυχίων τύπου 209.
Πηγή:news247.gr