Παρελθόν θα αποτελούν τα ημίγυμνα μοντέλα ή τα προκλητικά ντυμένα μοντέλα που συμμετείχαν στις εκθέσεις αυτοκινήτου, αφού οι κατασκευαστές αυτοκινήτου σκέφτηκαν ότι όλο και περισσότερες γυναίκες αγοράζουν πλέον αυτοκίνητα κι ότι αυτός ο τρόπος παρουσίασης, προφανώς, δεν τις προσελκύει.
Ενώ κάποιοι κατασκευαστές σπορ αυτοκινήτων που επιλέγουν κατά παράδοση άντρες εξακολουθούν να χρησιμοποιούν ελκυστικά μοντέλα στις εκθέσεις τους, πολλοί άλλοι
αναζητούν έναν νέο τρόπο προώθησης για τα φιλικά προς το περιβάλλον αυτοκίνητα. Ενώ κάποιοι κατασκευαστές σπορ αυτοκινήτων που επιλέγουν κατά παράδοση άντρες εξακολουθούν να χρησιμοποιούν ελκυστικά μοντέλα στις εκθέσεις τους, πολλοί άλλοι
Ο Ματ Τόμπσον, διευθυντής μάρκετινγκ της βρετανικής ιστοσελίδας για το αυτοκίνητο Autotrader συμφωνεί ότι υπάρχει αυτή η τάση: "Οι εταιρίες που πραγματικά καταλαβαίνουν τους οδηγούς αλλάζουν για προφανείς λόγους. Γιατί να θέλει κάποιος να αποξενώσει ένα πολύ σημαντική, εξίσου σημαντικό, τμήμα του (καταναλωτικού) κοινού;", σχολιάζει.
Ο Τόμπσον, μάλιστα, παρατηρεί ότι πάνω από τις μισές άδειες οδήγησης στη Βρετανία, έχουν κατόχους γυναίκες, ενώ το 30% των επισκεπτών της ιστοσελίδας είναι επίσης γυναίκες, 20% περισσότερες από πέρυσι.