p

Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010

Ένοχο και το MySpace για διαρροή

Τα δεδομένα χρηστών του διαδικτύου δόθηκαν σε διαφημιστές με κίνδυνο την ταυτοποίηση χρηστών έγραψε η εφημερίδα Wall Street Journal, πριν καν κοπάσει ο θόρυβος που αναστάτωσε τους χρήστες σε παγκόσμια κλίμακα ακολουθώντας τ’ αχνάρια του Facebook.

Το MySpace μέσω των διαφημιστικών εταιρειών που διαχειρίζονται τα δεδομένα των χρηστών
απέκτησαν πρόσβαση σε ID & accounts στα προφίλ τους σε μεγάλη κλίμακα, δεδομένου πως στον συγκεκριμένο ιστότοπο τα προσωπικά στοιχεία είναι σε μικρότερο βαθμό πραγματικά σε σχέση με αυτά του Facebook. Αυτό ακριβώς μεταχειρίστηκαν σαν πρόφαση και οι ιθύνοντες του MySpace σαν απάντηση στις αντιδράσεις των χρηστών.
Παρά την επίσημη ανακοίνωση των υπευθύνων του Facebook ότι τα επίμαχα δεδομένα αποκρύπτονται προκειμένου να εφησυχαστούν οι χρήστες η ανησυχία τους έχει πάρει μεγάλες διαστάσεις.
Το MySpace και η Wall Street Journal ανήκουν στον ίδιο όμιλο με όνομα News Corp. Που ανήκει στο μεγιστάνα των ΜΜΕ Rubert Merdhof.