Πρόστιμα συνολικού ύψους 5 εκατ. ευρώ για ανεπαρκή ή και παραπλανητική ενημέρωση των καταναλωτών σχετικά με την αύξηση των χρεώσεων προς τους συνδρομητές τους, επέβαλλε στις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας Cosmote, Vodafone και Wind η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ).
Πρόκειται για παραβάσεις της ορθής ενημέρωσης σχετικά με την αύξηση του ελαχίστου χρόνου χρέωσης κλήσεων στο διάστημα Σεπτεμβρίου – Δεκεμβρίου 2010.
Η αύξηση αυτή επιβαρύνει οικονομικά 4,2 συνδρομητές συμβολαίου.
Τα πρόστιμα αντιστοιχούν σε 2 εκατομμύρια ευρώ για καθεμία από τις εταιρείες COSMOTE και VODAFONE, που είναι το ανώτατο προβλεπόμενο από τη νομοθεσία, και σε 1 εκατομμύριο ευρώ για τη WIND.
Όπως αναφέρει η ΕΕΤΤ η κάθε εταιρεία ενημέρωνε με ανεπαρκή και σε ορισμένες περιπτώσεις με παραπλανητικό τρόπο τους καταναλωτές για τις αυξήσεις.
Στο διοικητικό εφετείο προσφεύγει η Wind
Στο διοικητικό εφετείο θα προσφύγει η Wind Hellas προκειμένου να προσβάλλει την απόφαση της ΕΕΤΤ για επιβολή προστίμου ύψους ενός εκατομμυρίου ευρώ
Η εταιρεία, επισημαίνει ότι έχει ακολουθήσει στο ακέραιο όσα αναφέρει ο κανονισμός της ΕΕΤΤ για την ενημέρωση των συνδρομητών συμπληρώνοντας ότι από την πλευρά της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών δεν υπήρξε ουδεμία ένσταση ούτε ζητήθηκε η παροχή περισσοτέρων στοιχείων.
Ισχυρίζεται ότι η απόφαση της ΕΕΤΤ και το πρόστιμο, είναι ακυρώσιμο καθώς μεταξύ άλλων έχει παραβιαστεί και το δικαίωμα της εταιρείας να υπερασπιστεί τη θέση της σε ακρόαση. Τέλος, προαναγγέλλοντας την προσφυγή στη δικαιοσύνη, η Wind αναφέρει ότι και σε παλαιότερη ανάλογη απόφαση προστίμου αναφορικά με τις χρεώσεις των SMS, αναιρέθηκε στο σύνολό της από το Διοικητικό Εφετείο.
enet.gr