Ο ανταγωνισμός, ωστόσο, στη συγκεκριμένη αγορά εντείνεται με ραγδαίους ρυθμούς, καθώς οι κατασκευαστές κινητών συσκευών και...
υπολογιστών στρέφονται σε νέες κατηγορίες προϊόντων, τα οποία βρίσκονται κάπου ανάμεσα στα παραδοσιακά PC και τα smartphones, μετά την τεράστια επιτυχία του iPad.
Η παγκόσμια αγορά έχει αναπτυχθεί στα 4,4 εκατ. tablets το τρίτο τρίμηνο του έτους, έναντι 3,5 εκατομμυρίων που αριθμούσε το δεύτερο τρίμηνο, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών.
«Ο πόλεμος των tablet συνεχίζεται και κλιμακώνεται. Η Apple κατάφερε να προωθηθεί πρώτη στην αγορά χάρη στην επωνυμία, την τεράστια λιανική της παρουσία και τη φιλική προς το χρήστη σχεδίαση των προϊόντων της», σημειώνει ο αναλυτής της SA, Νιλ Μόστον.
Διαβάστε περισσότερα στο: http://stin-kontra.blogspot.com/2010/11/apple-95-tablet.html#ixzz14FcjBJLz