p

Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2010

H Google επενδύει στη μόδα

Η νέα ιστοσελίδα ηλεκτρονικού εμπορίου που παρουσίασε η Google υπόσχεται να αλλάξει για πάντα τον τρόπο με τον οποίο πληροφορούμαστε για τη μόδα, αλλά και καταναλώνουμε τα προϊόντα της στο Διαδίκτυο
. Η ιστοσελίδα «Boutiques. com» δίνει τη δυνατότητα στους επισκέπτες της να «περιηγηθούν» σε ψηφιακές μπουτίκ τις οποίες έχουν δημιουργήσει σχεδιαστές, διασημότητες και bloggers της μόδας και να αγοράσουν εκεί τα προϊόντα της αρεσκείας τους, είτε αυτά είναι ενδύματα, υποδήματα ή αξεσουάρ.
Πολυσύνθετοι αλγόριθμοι επιτρέπουν στους φασιονίστας όχι μόνο να επιλέγουν ανάμεσα σε μια πληθώρα προσφορών, αλλά δίνουν και συμβουλές για το τι άλλο θα μπορούσε να ενδιαφέρει κάποιον με βάση τις επιλογές που έχει κάνει. Για παράδειγμα αν η τελευταία σας αγορά ήταν ένα πουλόβερ του Dries Van Noten, οι αλγόριθμοι της Google μπορεί να σας συμβουλεύσουν να το συνδυάσετε με μια φούστα του Martin Margiela και ένα ζευγάρι παπούτσια του Azzedine Alaia.
Το δυνατό σημείο του site είναι ότι επιτρέπει στους χρήστες του να κάνουν τα ψώνια τους από τους μεγαλύτερους, αλλά και τους πιο avant garde σχεδιαστές της μόδας, χωρίς να χρειαστεί να βγουν από το σπίτι. Γι αυτό την επόμενη φορά που θα ζηλέψετε ένα φόρεμα του Dior να ξέρετε ότι μπορεί να γίνει δικό σας με το πάτημα ενός κουμπιού.