p

Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2010

ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ MΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΕΣ MΑΣ ?

Ο Steven Jacobson είναι απόφοιτος της σχολής επικοινωνίας του πανεπιστημίου της Βοστώνης.. Εργάσθηκε στην κινηματογραφική βιομηχανία για 13 χρόνια, σαν παραγωγός και διετέλεσε υπεύθυνος παραγωγής σε εταιρία παραγωγής ντοκυμαντέρ και σύναψε συμβόλαια με το ινστιτούτο DC Films για το θέατρο, την τηλεόραση και τον κινηματογράφο.


"Κατα την εργασία μου ως παραγωγός είδα πόσο εύκολο είναι να αλλάξει κανείς τη σημασία κάποιου γεγονότος ή τη σημασία των λόγων κάποιου. λέει ο Τζέϊκομσπον. ¨Αλλά δεν είχα εκτιμήσει σωστά σε όλο της το μέγεθος την έκταση του ελέγχου από τα ΜΜΕ (ακόμα και για αυτούς που εργάζονται στα ίδια τα ΜΜΕ) μέχρι που μου δόθηκαν τα αποτελέσματα μιας ιατρικής έρευνας για τον προγραμματισμό και τον απο-προγραμματισμό του ανθρώπινου νου." συνεχίζει.

Αυτά τον οδήγησαν στην αποχώρηση του από τον κλάδο του κινηματογράφου και την έναρξη μιας καριέρας ερευνητικής για τη χρήση του ελέγχου του νου που με τη σειρά της οδήγησε στη δημιουργία του οπτικοακουστικού υλικού "Ελεγχος του νου στην Αμερική".

Στόχος του Στήβεν είναι η ενημέρωση του κόσμου για τον τρόπο που τον χειραγωγούν τα ΜΜΕ.

Ακολουθεί απόσπασμα μιας πολύ ενδιαφέρουσας συνέντευξης στην οποία ο Τζέϊκομπσον εξηγεί τον έλεγχο του νου και αμφισβητεί το γεγονός ότι οι σκέψεις μας είναι δικές μας...

http://www.youtube.com/watch?v=ekWaGqut3XQ

Ακολουθεί η "απομαγνητοφώνηση"...

"Ακολουθεί απόσπασμα συνέντευξης με τον Στήβεν Τζέϊκομπσον που εξηγεί τον τρόπο με τον οποίο όλοι μας χειραγωγούμαστε ιδιαίτερα μέσω της τηλεόρασης καθώς και το γεγονός ότι οι σκέψεις σας μπορεί να μην είναι δικές σας αλλά σας τις "φύτεψαν" προγραμματίζοντας τον εγκέφαλό σας από τη στιγμή της γέννησης σας.


Αν οι πληροφορίες αυτές είναι νέες για εσάς θα μάθετε πολλά από αυτό το εκπληκτικό βίντεο που διαρκεί 8 λεπτά...


ΟΠΛΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ


Το κυριότερο πρόβλημα είναι ότι ζούμε μια εικονική πραγματικότητα. Zούμε σε ένα εντελώς ελεγχόμενο περιβάλον... ένα περιβάλον που δημιουργήθηκε από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης.

Πολλοί άνθρωποι ειδικά οι νέοι δέχονται χωρίς κριτική την "πραγματικότητα" που τους παρουσιάζουν τα ΜΜΕ. Η λαϊκή τέχνη, ο κινηματογράφος, η τηλεόραση, κουβαλούν μηνύματα για το πως λειτουργεί η κοινωνία και το πως θα πρέπει οι άνθρωποι να συμπεριφέρονται. Συνεπώς η διασκέδαση δεν είναι χωρίς τίμημα, προσβάλεται η ιδεολογία προβάλεται μια θέαση του κόσμου που επηρεάζει όσους παρακολουθούν το πρόγραμμα της τηλεόρασης.

Και υπάρχει λόγος που το δίκτυο της τηλεόρασης και η μουσική βιομηχανία προγραμματίζουν στο μυαλό τον κώδικα από τον οποίο συχνά δεχόμαστε επίθεση σε όλη τη διάρκεια της ζωής μας...
Μας προγραμματίζουν σε μια συγκεκριμένη θέαση του κόσμου την οποία μπορεί να θεωρούμε φυσιολογική επειδή γεννηθήκαμε μέσα σε αυτό το σύμπλεγμα από ψέματα και απάτη.

Στην πραγματικότητα η απάτη έγινε μέρος του κοινωνικού πλαισίου και ακριβώς επειδή γεννηθήκαμε μέσα σε αυτήν την κατάσταση οι γονείς μας γεννήθηκαν μέσα σε αυτήν την κατάσταση δεν ξέρουμε κάτι άλλο καλύτερο και έτσι δεν είναι σίγουρο ότι βλέπουμε τα πράγματα έτσι όπως είναι στην πραγματικότητα αλλά ότι μπορεί να τα βλέπουμε
διαφορετικά ανάλογα με το πως είμαστε εμείς...

Υπάρχουν δύο κύρια μέσα χειραγώγησης των ανθρώπων.
Το ένα είναι πολύ απλό πολύ βασικό και αυτό είναι ο απλός έλεγχος των πληροφοριών.
Οταν δεν έχουμε όλα τα δεδομένα για ένα συγκεκριμένο θέμα η ποιότητα της κρίση μας δεν μπορεί να είναι καλύτερη από την ποιότητα της πληροφορίας.

Και παρά το γεγονός ότι έχουμε μια πληροφορία διασκορπισμένη παντού με όλη την πληροφορία που υπάρχει διαθέσιμη στο διαδίκτυο και σε άλλες πηγές πληροφόρησης θα πρέπει να διαθέτουμε την ικανότητα να αξιολογήσουμε την πληροφορία που μας προσφέρεται και είναι θέμα να έχουμε τη διορατικότητα και να αποφασίζουμε το τι είναι αλήθεια ποια είναι τα ψέματα ποιες οι μισοαλήθειες.

Υπάρχει στο χώρο των ΜΜΕ μια διαδικασία συγχωνεύσεων για τον έλεγχο της πληροφορίας στην ιδιοκτησία των διαφόρων μέσων στον τύπο, στον κινηματογράφο στην τηλεόρασηπου τελικά καταλήγουν στα χέρια των λίγων που κατέχουν τις πολυεθνικές. 
Σήμερα στην ουσία υπάρχουν ελάχιστες εταιρίες που ελέγχουν την πληροφορία και επιβάλουν τον τρόπο διασκέδασης.

Κατα την εργασία μου σαν συντάκτης είχα την ευκαιρία να δω πόσο εύκολο είναι να αλλάζεις το νόημα ενός συμβάντος ή το νόημα των όσων λέει κάποιος σε οτιδήποτε. Ετσι αντιλαμβανόμουν την πλαστικότητα και τη δυνατότητα εύκολης μορφωποίησης της "πραγματικότητας" των ΜΜΕ.

Αλλα δεν είχα συνειδητοποιήσει σε όλη της την έκταση τη χειραγώγηση την οποία επιβάλουν τα ΜΜΕ στους ανθρώπους και συμπεριλαμβάνω και τους ανθρώπους που εργάζονταν στα ΜΜΕ.
Αν χρησιμοποιήσουμε την τηλεόραση σαν πρώτο παράδειγμα για το πως δουλεύει ο προγραμματισμός του νου (της διάνοιας) μας Η τηλεόραση είναι το πιο δυνατό όπλο ψυχολογικού πολέμου στην ιστορία!
Για πολλούς ανθρώπους είναι ένα μέλος της οικογένειας στο σπίτι "ένα κύριο μέλος... στην ουσία κρατάει" το σπίτι"...

Ναι. Είναι η κύρια πηγή πληροφορίας. Η τηλεόραση στην ουσία είναι το σύμβολο της πληροφορίας που πρέπει να λατρέψουμε...

Πολλοί άνθρωποι δεν σκέφτονται πολύ τα πράγματα που τους επηρεάζουν ασυνείδητα συνήθως δεν ξέρουν τι να ψάξουν μέχρι να έρθει κάποιος και να τους τα δείξει και τότε μόνο καταλαβαίνει τον τρόπο με τον οποίο όλοι μας επηρεαζόμαστε από δυνάμεις που δεν μπορούμε να δούμε συνειδητά.
Και ο απόλυτος έλεγχος είναι ο έλεγχος που γίνεται χωρίς το θύμα να το αντιλαμβάνεται και η τηλεόραση είναι εξαιρετικό παράδειγμα.

Σκεφτείτε την τελευταία φορά που παρατηρήσατε μικρά παιδιά ή ηλικιωμένους να κάθονται και να βλέπουν τηλεόραση. Είχαν αυτό το "υαλώδες" μάτι εκείνο το άδειο βλέμα και αυτό συμβαίνει επειδή εκείνη τη στιγμή βρίσκονται σε εγκεφαλική κατάσταση "Α" , μια κατάσταση ύπνωσης του νου. Είναι εξαιρετικά σημαντικό. Το ότι η τηλεόραση έχει τη δύναμη να μας θέτει σε κατάσταση ύπνωσης. Δεν έχει σημασία τι δείχνει.  Και αυτό γιατί η οθόνη της τηλεόρασης τρεμοπαίζει χωρίς να το αντιλαμβανόμαστε και παρ΄όλο που φαίνεται στατική στην πραγματικότητα τρεμοπαίζει. Δεν το βλέπουμε συνειδητά αλλά το ασυνείδητο λόγω της επανάληψης του οπτικού ερεθίσματος αλλάζει τη διανοητική μας κατάσταση.

Και αυτή είναι η βασική αρχή πίσω απο τον "υπνωτιστικό προγραμματισμό". Ζητάς από το υποκείμενο να εστιασει την συνειδητή προσοχή του σε μία από τις πέντε αισθήσεις. Στην περίπτωση της τηλεόρασης μιλάμε για εικόνα που επαναλαμβάνεται στην περίπτωση του ήχου οποιοσδήποτε επαναλαμβανόμενος ήχος θα μας αλλάξουν τη νοητική μας κατάσταση.
Και ο λόγος που αυτό είναι σημαντικό είναι γιατί εμείς οι άνθρωποι είμαστε επιρεπείς στον νοητικό προγραμματισμό πολύ περισσότερο όταν είμαστε σε κατάσταση ύπνωσης.
Οταν είμαστε σε κατάσταση ήπιας ύπνωσης είμαστε πολύ ευάλωτοι Γιατί ο πρώτος σκοπός ενός προπαγανδιστή ή ενός διαφημιστή είναι η δημιουργία συνθηκών που θα μας φέρουν σε αυτή τη διανοητική κατάσταση ώστε να ευνοείται η λήψη των μηνυμάτων και αυτό επιτυγχάνεται σε καταστάσεις μέτριας ύπνωσης.

Και γι αυτό η τηλεόραση είναι πολύ σημαντική σε όλη αυτή τη διαδικασία οδηγώντας στην ενοποίηση του νου ολόκληρου του πληθυσμού.


Δεν σας έτυχε να αγοράσετε κάτι και μετά να αναρωτηθείτε γιατί το αγοράσατε;
Είναι σύνηθες φαινόμενο να νιώθουμε πια την ανάγκη να αγοράσουμε πράγματα βάσει μιας ανάγκης που μας προγραμμάτισε μια συγκεκριμένη μάρκα προϊόντων. Στην ουσία αυτός είναι ο στόχος του προγραμματισμού ενός προπαγανδιστή ή διαφημιστή (δεν υπάρχει διαφορά μεταξύ τους!!!) ο ένας πουλάει προϊόντα ο άλλος πουλάει ιδέες. Και οι δύο επιδιώκουν να χτίσουν μέσα μας έναν αυτόματο μηχανισμό με τον οποίο θα αντιδρούμε αυτόματα και χωρίς να το σκεφτόμαστε και θα προτιμάμε μια συγκεκριμένη ιδέα ή ένα συγκεκριμένο προϊόν. Αυτός είναι ο στόχος του προγραμματισμού.

Σκεφτείτε το. Κάθε φορά που ακούτε τηλεπαρουσιαστές να μιλάνε αντιλαμβάνεστε ότι ανεξάρτητα από την εθνικότητα τους τη φυλή τους είτε είναι μαύροι είτε άσπροι έχουν όλοι έναν παρόμοιο τρόπο ομιλίας. Ακολουθούν ένα πρότυπο ομιλίας που συνδέεται με την λήψη πληροφορίας. Ακολουθούν το πρότυπο ομιλίας του υπνωτιστή.
Οι τηλεπαρουσιαστές κοιτούν κατευθείαν στην κάμερα στα μάτια του τηλεθεατή.

Αυτή είναι μια υπνωτιστική τεχνική.

Ο τηλεπαρουσιαστής ειδήσεων είναι μια "αρχή" (εξουσία) που ενθαρύνει την αποδοχή της πληροφορίας. Οι άνθρωποι θα δεχθούν την πληροφορία που προέρχεται από μια κοινά αποδεκτή και σεβαστή αρχή.
Και μετά η επανάληψη της πληροφορίας ξανά και ξανά είναι που χτίζει αυτή την αυτόματη διαδικασία λήψης αποφάσεων, έτσι ώστε κάθε φορά που μας παρουσιάζεται η πληροφορία να την δεχόμαστε αυτόματα χωρίς να την σκεφτόμαστε.


ΔΗΜ: "Νομίζετε ότι τα ΜΜΕ λειτουργούν για λογαριασμό τους;
Γιατί πολύ φοβάμαι ότι τα ΜΜΕ ελέγχονται.


Ναι συμφωνώ. Νομίζω ότι τα ΜΜΕ έχουν γίνει το δεξί χέρι της κυβέρνησης..."

ΘΑΛΑΜΟΦΥΛΑΚΑΣ.

http://thalamofilakas.blogspot.com/2010/11/m-m.html