Τουρκική εταιρεία κατασκεύασε αμφίβιο γεφυροφόρο όχημα για υποστήριξη επιθετικών επιχειρήσεων του Τουρκικού Στρατού. Δείτε τα τεχνικά χαρακτηριστικά του.
Η τουρκική εταιρεία FNSS Savunma Sistemleri A.Ş. παρουσίασε το πρωτότυπο του νέου αμφίβιου γεφυροφόρου οχήματος των τουρκικών ενόπλων δυνάμεων.
Συνολικά η Τουρκία έχει ήδη παραγγείλει 52 οχήματα του συγκεκριμένου τύπου τα οποία θα έχουν τη δυνατότητα να φέρουν φορτίο της τάξης των 70 τόνων και θα έχουν τη δυνατότητα ταχείας και άμεσης ζεύξης πάσης φύσεως υδατίνων κωλυμάτων.
Η σχετική συμφωνία για την προώθηση της κατασκευής του υπογράφηκε το 2007 και στο σχέδιο της κατασκευής του πρωτότυπου οχήματος δούλεψαν 150 μηχανικοί, οι οποίοι και συνεργάσθηκαν με γαλλικές και γερμανικές εταιρείες, που έχουν μεγαλύτερη τεχνογνωσία στο θέμα αυτό, στο οποίο δόθηκε η κωδική ονομασία Samur.
Εντός ενός μηνός αναμένεται να ολοκληρωθεί η κατασκευή και τριών άλλων αντίστοιχων πρωτότυπων, τα οποία εκτιμάται ότι τον Απρίλιο του 2011 θα παραδοθούν στις Τουρκικές Ένοπλες Δυνάμεις προκειμένου να ξεκινήσουν και οι σχετικές δοκιμές.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Το όχημα έχει κίνηση 8Χ8 καί όχι 4Χ4 καθώς τα εδάφη στα οποία θα το χρησιμοποιήσει ο τουρκικός στρατός δεν είναι ομαλά όπως αυτά της Γερμανίας και θα έχει τη δυνατότητα να αναπτύσσει ταχύτητα 100 χλμ/ώρα σε κίνηση επί εδάφους και 20χλμ/ώρα όταν κινείται μέσα στο νερό.
Επιπρόσθετα έχει μήκος 12 μέτρων, πλάτος 4 μέτρων και ύψος 3,5 μέτρων και δύο οχήματα του τύπου θα μπορούν άμεσα να πραγματοποιήσουν ζεύξη υδάτινου κωλύματος πλάτους 20 μέτρων, ενώ το συνολικό του κόστος ανέρχεται στα 130 εκατ. δολάρια.
Το όλο πρόγραμμα της κατασκευής των συνολικά 52 οχημάτων που κρίνονται αναγκαία για τις τουρκικές ένοπλες δυνάμεις θα ολοκληρωθεί εντός του 2012 και η Τουρκία θα είναι η μόνη χώρα μετά τις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Γερμανία και τη Γαλλία που θα διαθέτει γεφυροφόρα οχήματα αυτών των δυνατοτήτων για ταχεία και άμεση ζεύξη κάθε υδάτινου κωλύματος.
Η τουρκική εταιρεία FNSS Savunma Sistemleri A.Ş.η οποία ιδρύθηκε το 1988 απασχολεί συνολικά 587 άτομα εξειδικευμένο προσωπικό, ενώ 200 από αυτά δραστηριοποιούνται στο εξωτερικό καθόσον η εταιρεία παράγει θωρακισμένα οχήματα τα οποία εξάγονται ήδη σε αρκετές χώρες.
news247.gr
Η τουρκική εταιρεία FNSS Savunma Sistemleri A.Ş. παρουσίασε το πρωτότυπο του νέου αμφίβιου γεφυροφόρου οχήματος των τουρκικών ενόπλων δυνάμεων.
Συνολικά η Τουρκία έχει ήδη παραγγείλει 52 οχήματα του συγκεκριμένου τύπου τα οποία θα έχουν τη δυνατότητα να φέρουν φορτίο της τάξης των 70 τόνων και θα έχουν τη δυνατότητα ταχείας και άμεσης ζεύξης πάσης φύσεως υδατίνων κωλυμάτων.
Η σχετική συμφωνία για την προώθηση της κατασκευής του υπογράφηκε το 2007 και στο σχέδιο της κατασκευής του πρωτότυπου οχήματος δούλεψαν 150 μηχανικοί, οι οποίοι και συνεργάσθηκαν με γαλλικές και γερμανικές εταιρείες, που έχουν μεγαλύτερη τεχνογνωσία στο θέμα αυτό, στο οποίο δόθηκε η κωδική ονομασία Samur.
Εντός ενός μηνός αναμένεται να ολοκληρωθεί η κατασκευή και τριών άλλων αντίστοιχων πρωτότυπων, τα οποία εκτιμάται ότι τον Απρίλιο του 2011 θα παραδοθούν στις Τουρκικές Ένοπλες Δυνάμεις προκειμένου να ξεκινήσουν και οι σχετικές δοκιμές.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Το όχημα έχει κίνηση 8Χ8 καί όχι 4Χ4 καθώς τα εδάφη στα οποία θα το χρησιμοποιήσει ο τουρκικός στρατός δεν είναι ομαλά όπως αυτά της Γερμανίας και θα έχει τη δυνατότητα να αναπτύσσει ταχύτητα 100 χλμ/ώρα σε κίνηση επί εδάφους και 20χλμ/ώρα όταν κινείται μέσα στο νερό.
Επιπρόσθετα έχει μήκος 12 μέτρων, πλάτος 4 μέτρων και ύψος 3,5 μέτρων και δύο οχήματα του τύπου θα μπορούν άμεσα να πραγματοποιήσουν ζεύξη υδάτινου κωλύματος πλάτους 20 μέτρων, ενώ το συνολικό του κόστος ανέρχεται στα 130 εκατ. δολάρια.
Το όλο πρόγραμμα της κατασκευής των συνολικά 52 οχημάτων που κρίνονται αναγκαία για τις τουρκικές ένοπλες δυνάμεις θα ολοκληρωθεί εντός του 2012 και η Τουρκία θα είναι η μόνη χώρα μετά τις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Γερμανία και τη Γαλλία που θα διαθέτει γεφυροφόρα οχήματα αυτών των δυνατοτήτων για ταχεία και άμεση ζεύξη κάθε υδάτινου κωλύματος.
Η τουρκική εταιρεία FNSS Savunma Sistemleri A.Ş.η οποία ιδρύθηκε το 1988 απασχολεί συνολικά 587 άτομα εξειδικευμένο προσωπικό, ενώ 200 από αυτά δραστηριοποιούνται στο εξωτερικό καθόσον η εταιρεία παράγει θωρακισμένα οχήματα τα οποία εξάγονται ήδη σε αρκετές χώρες.
news247.gr