p

Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2010

Περιστατικό απίστευτο στα e-shop

Στις 23 Δεκεμβρίου παρέλαβα από το κατάστημα e-shop Μενιδίου έναν μετεωρολογικό σταθμό Oregon αξίας 207 ευρώ. AΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Αφού τον μετέφερα μέχρι την Κομοτηνή μιας και ήταν δώρο στους γονείς μου, ανοίγοντάς τον έμεινα πραγματικά έκπληκτος. Οι μισές μπαταρίες ήταν ήδη τοποθετημένες οι άλλες μισές διάσπαρτες μέσα στην συσκευασία. Έλλειπαν όλες οι ταινίες ασφαλείας από τα διάφορα τμήματα του σταθμού και φυσικά ένα από τα τρία τμήματά του δεν λειτουργούσε. Η «σοβαρή» αυτή εταιρία μου πούλησε ένα μεταχειρισμένο, ελαττωματικό προϊόν. Το πόσο απίστευτοι και γελοίοι είναι φαίνεται από την συνέχεια. Επικοινώνησα λοιπόν τηλεφωνικώς με την εταιρία εξηγώντας τους αυτό που είχε συμβεί. Προφανώς δεν άκουσα ούτε μία συγνώμη και αντιμετώπισαν το γεγονός ότι μου πούλησαν κάτι μεταχειρισμένο σαν κάτι απόλυτα φυσιολογικό, ε μου είπαν κάποιο λάθος θα έγινε…έτσι τόσο απλά. Επέστρεψα τον σταθμό στο κατάστημα e-shop Κομοτηνής και ο υπάλληλος μου είπε ότι ο σταθμός αυτός έφτασε σε εμένα από το service της εταιρίας, δηλαδή με απλά λόγια η εταιρία γνώρισε απόλυτα ότι πάει να πουλήσει ένα μεταχειρισμένο ελαττωματικό προϊόν. Με λίγα λόγια η πολιτική της εταιρίας: Προσπαθούμε να φορτώσουμε ένα ελαττωματικό προϊόν σε κάποιον ανυποψίαστο πελάτη. Αν αυτός δεν καταλάβει τίποτα είμαστε ΟΚ, αν αυτός το καταλάβει του επιστρέφουμε τα χρήματα (μετά από 10-15 μέρες) αφού βέβαια τον ταλαιπωρήσουμε με διαδρομές στα διάφορα καταστήματα. Στην συνέχεια επαναλαμβάνουμε την διαδικασία όσες φορές χρειαστεί (άλλωστε η διαδικασία αυτή επιβαρύνει μόνο τον πελάτη) μέχρι να πετύχουμε τον “ιδανικό” πελάτη. Κύριοι συγχαρητήρια, είστε απαράδεκτοι
source:Tromaktiko