Τα μονοθέσια της Formula 1 θα μπορούσαν να έχουν παρμπρίζ στο κοντινό μέλλον σύμφωνα με μια έκθεση στο ιταλικό περιοδικό Autosprint.
Η έκθεση αναφέρει ότι ένα μικρό plexiglass θα μπορούσε να εισαχθεί για να αντιμετωπιστούν ατυχήματα σαν αυτό του Felipe Massa στις κατατακτήριες της Ουγγαρίας του 2009, όταν ένα ελατήριο έφυγε από την BGP001 του Rubens Barrichello και χτύπησε τον Βραζιλιάνο στο φρύδι.
Το συγκεκριμένο ατύχημα έγινε λίγες μέρες μετά το θανάσιμο ατύχημα στην Formula 2, όταν ο Henry Surtees χτυπήθηκε από ρόδα στο κεφάλι.
Το πιο πρόσφατο παράδειγμα ενός παρόμοιου ατυχήματος, είναι αυτό του Vitantonio Luizzi και του Michael Schumacher στο Abu Dhabi.
Ο καθηγητής και πρόεδρος της FIA για ζητήματα ασφάλειας, Sid Watkins, ανέφερε πως είχε ανατεθεί στην FIA να βρει κάποια λύση για τέτοιου είδους ατυχήματα.
Σύμφωνα με το Autosprint, το παρμπρίζ θα μπορεί να αντέξει 650 κιλά και πως θα παρέχει πλήρη ορατότητα σε συνθήκες ξηρασίας.
Φυσικά, η παραπάνω εικόνα είναι προϊόν φωτομοντάζ.
http://www.autoblog.gr
Η έκθεση αναφέρει ότι ένα μικρό plexiglass θα μπορούσε να εισαχθεί για να αντιμετωπιστούν ατυχήματα σαν αυτό του Felipe Massa στις κατατακτήριες της Ουγγαρίας του 2009, όταν ένα ελατήριο έφυγε από την BGP001 του Rubens Barrichello και χτύπησε τον Βραζιλιάνο στο φρύδι.
Το συγκεκριμένο ατύχημα έγινε λίγες μέρες μετά το θανάσιμο ατύχημα στην Formula 2, όταν ο Henry Surtees χτυπήθηκε από ρόδα στο κεφάλι.
Το πιο πρόσφατο παράδειγμα ενός παρόμοιου ατυχήματος, είναι αυτό του Vitantonio Luizzi και του Michael Schumacher στο Abu Dhabi.
Ο καθηγητής και πρόεδρος της FIA για ζητήματα ασφάλειας, Sid Watkins, ανέφερε πως είχε ανατεθεί στην FIA να βρει κάποια λύση για τέτοιου είδους ατυχήματα.
Σύμφωνα με το Autosprint, το παρμπρίζ θα μπορεί να αντέξει 650 κιλά και πως θα παρέχει πλήρη ορατότητα σε συνθήκες ξηρασίας.
Φυσικά, η παραπάνω εικόνα είναι προϊόν φωτομοντάζ.
http://www.autoblog.gr