Απογοητευτικές χαρακτηρίζουν στελέχη της ιαπωνικής Toshiba τις πωλήσεις τηλεοράσεων τεχνολογίας 3D...
Επιθυμούσαμε οι πωλήσεις τηλεοράσεων 3D να φτάνουν στο 50% των πωλήσεων τηλεοράσεων μεγάλης οθόνης, αλλά αυτό αποδεικνύεται δύσκολο [να συμβεί]" σχολίασε ο επικεφαλής της εταιρείας Μασάκι Οσούμι, ο οποίος βρίσκεται στο Λας Βέγκας για την ετήσια έκθεση Consumer Electronics Show.
Σύμφωνα με τον ίδιο, μόλις το 15-20% των πωλήσεων τηλεοράσεων με μεγάλη οθόνη αφορά σε μοντέλα που υποστηρίζουν την προβολή σε 3 διαστάσεις. Ο Οσούμι εκτιμά πως η διάψευση των προσδοκιών οφείλεται στο γεγονός ότι ο θεατής πρέπει να χρησιμοποιεί ειδικά (και ακριβά) γυαλιά για να δει την τρισδιάστατη εικόνα.
Η εταιρεία εμφανίζεται ικανοποιημένη από τις συνολικές πωλήσεις τηλεοράσεων για το 2010, ωστόσο εκτιμά πως η εικόνα θα είναι διαφορετική κατά το 2011 που από την Toshiba χαρακτηρίζεται ως "δύσκολη χρονιά".
Επιθυμούσαμε οι πωλήσεις τηλεοράσεων 3D να φτάνουν στο 50% των πωλήσεων τηλεοράσεων μεγάλης οθόνης, αλλά αυτό αποδεικνύεται δύσκολο [να συμβεί]" σχολίασε ο επικεφαλής της εταιρείας Μασάκι Οσούμι, ο οποίος βρίσκεται στο Λας Βέγκας για την ετήσια έκθεση Consumer Electronics Show.
Σύμφωνα με τον ίδιο, μόλις το 15-20% των πωλήσεων τηλεοράσεων με μεγάλη οθόνη αφορά σε μοντέλα που υποστηρίζουν την προβολή σε 3 διαστάσεις. Ο Οσούμι εκτιμά πως η διάψευση των προσδοκιών οφείλεται στο γεγονός ότι ο θεατής πρέπει να χρησιμοποιεί ειδικά (και ακριβά) γυαλιά για να δει την τρισδιάστατη εικόνα.
Η εταιρεία εμφανίζεται ικανοποιημένη από τις συνολικές πωλήσεις τηλεοράσεων για το 2010, ωστόσο εκτιμά πως η εικόνα θα είναι διαφορετική κατά το 2011 που από την Toshiba χαρακτηρίζεται ως "δύσκολη χρονιά".