H αμερικανική υπηρεσία διαστήματος NASA επέλεξε τρία σχέδια, που αφορούν τη μελλοντική γενιά των επιβατηγών αεροσκαφών με εναλλακτικά και πιο οικονομικά συστήματα προώθησης.
Οι τρεις εταιρείες από τις οποίες επιλέχθηκαν τα σχέδια είναι η Lockheed Martin, η Boeing και η Northrop Grumman. Στα τέλη του 2010 και οι τρεις εταιρείες έλαβαν ένα συμβόλαιο από την NASA για την έναρξη της φάσης ανάπτυξης των σχεδίων τους μέσα στο 2011.
Κάθε αεροσκάφος, σύμφωνα με τις απαιτήσεις πρέπει να είναι ικανό να ταξιδεύει με οικονομική ταχύτητα 0,85 mach να έχει εμβέλεια 7000 μιλίων (περίπου 11 χιλιόμετρα) και να μπορεί να μεταφέρει μεταξύ 25 και 50 τόνων φορτίου. Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα τα ή το αεροσκάφος που θα προκριθεί τελικά θα πρέπει να είναι έτοιμο το 2015.
Το σχέδιο της Lockheed Martin είναι το πιο συμβατικό από όλα με ένα κινητήρα profan μέσα σε ειδικό θύλακα, δίνοντας έμφαση περισσότερο στην οικονομία καυσίμου
Το σχέδιο της Northrop Grumman συνδυάζει διπλή-δίδυμη άτρακτο με κοινό προωθητικό σύστημα δίνοντας έμφαση στην αυξημένη ικανότητα μεταφοράς επιβατών
Το σχέδιο της Boeing εξίσου αντισυμβατικό με αυτό της Northrop Grumman ακολουθεί τη «συνταγή» της ιπτάμενης πτέρυγας η οποία συνδυάζει τόσο αυξημένο φορτίο όσο και αυξημένη αεροδυναμική απόδοση
http://perierga.gr
Οι τρεις εταιρείες από τις οποίες επιλέχθηκαν τα σχέδια είναι η Lockheed Martin, η Boeing και η Northrop Grumman. Στα τέλη του 2010 και οι τρεις εταιρείες έλαβαν ένα συμβόλαιο από την NASA για την έναρξη της φάσης ανάπτυξης των σχεδίων τους μέσα στο 2011.
Κάθε αεροσκάφος, σύμφωνα με τις απαιτήσεις πρέπει να είναι ικανό να ταξιδεύει με οικονομική ταχύτητα 0,85 mach να έχει εμβέλεια 7000 μιλίων (περίπου 11 χιλιόμετρα) και να μπορεί να μεταφέρει μεταξύ 25 και 50 τόνων φορτίου. Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα τα ή το αεροσκάφος που θα προκριθεί τελικά θα πρέπει να είναι έτοιμο το 2015.
Το σχέδιο της Lockheed Martin είναι το πιο συμβατικό από όλα με ένα κινητήρα profan μέσα σε ειδικό θύλακα, δίνοντας έμφαση περισσότερο στην οικονομία καυσίμου
Το σχέδιο της Northrop Grumman συνδυάζει διπλή-δίδυμη άτρακτο με κοινό προωθητικό σύστημα δίνοντας έμφαση στην αυξημένη ικανότητα μεταφοράς επιβατών
Το σχέδιο της Boeing εξίσου αντισυμβατικό με αυτό της Northrop Grumman ακολουθεί τη «συνταγή» της ιπτάμενης πτέρυγας η οποία συνδυάζει τόσο αυξημένο φορτίο όσο και αυξημένη αεροδυναμική απόδοση
http://perierga.gr