p

Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2011

Επεκτατικές κινήσεις αλυσίδων σε μια αγορά που διαρκώς μικραίνει

Στη διατήρηση των μεριδίων τους σε μία αγορά που συρρικνώνεται εστιάζουν οι εταιρείες επίπλου. Η αλυσίδα ΙΚΕΑ, που αναπτύσσεται από τον όμιλο Φουρλή, άνοιξε το έκτο κατάστημά της τον Δεκέμβριο στα Ιωάννινα, ενώ επόμενος σταθμός της είναι η Βουλγαρία. 

Το πρώτο ΙΚΕΑ εγκαινιάζεται το δεύτερο εξάμηνο του έτους, σε μία επένδυση ύψους 50 εκατ. ευρώ, ενώ δεν αποκλείεται η
ανακοίνωση νέας συμφωνίας αντιπροσώπευσης μέσα στο έτος.

Με συντηρητικά βήματα κινούνται οι υπόλοιποι «παίκτες» της αγοράς. Μετά το κατάστημα στον Aλιμο, η Neoset σχεδιάζει τη δημιουργία ενός ακόμη αντίστοιχου καταστήματος στον άξονα της εθνικής οδού Αθηνών - Λαμίας, στο ύψος του Ρέντη. 

Στόχο της αλυσίδας αποτελεί η πλήρης παρουσίαση των σειρών της σε λιγότερα αλλά μεγαλύτερα καταστήματα, άνω των 3.000 τ. μ. Αντίστοιχα, η «Βαρβέρης Moda Bagno» προχωράει σε μετεγκαταστάσεις καταστημάτων – το Moda Bagno της παραλιακής μεταφέρεται στην Αλίμου, ενώ στον άξονα της Κηφισίας, το κατάστημα Armani Casa μεταφέρεται στους χώρους του Interni Office. 

Εντός του έτους θα δημιουργήσει ένα νέο χώρο επί της λεωφόρου Κηφισίας, το Interni One, με έπιπλα κλασικού ύφους, ενώ διερευνάται το ενδεχόμενο επέκτασης της παρουσίας της στην τουρκική αγορά. Η Σαουδική Αραβία αποτελεί τον επόμενο σταθμό για την Cocomat, με το πρώτο της κατάστημα να λειτουργεί στην Τζέντα τις ημέρες αυτές.

Τους τελευταίους μήνες, πρόσθεσε ένα νέο σημείο στη Βούλα, σε μία επένδυση 3 εκατ. ευρώ, ενώ στα 2,5 εκατ. ευρώ υπολογίζεται το κόστος της μετεγκατάστασης των γραφείων της εταιρείας στη Γέφυρα Βαρυμπόμπης. Στο τέλος του 2010, η Cocomat εγκαινίασε την παρουσία της στην αμερικανική ήπειρο ανοίγοντας καταστήματα σε Νέα Υόρκη και Τορόντο, ενώ μέσα στο 2011 θα λειτουργήσει ένα κατάστημά της στη Νίκαια της Γαλλίας, καθώς και ακόμη ένα στην Κίνα.


Πηγή: http://news.kathimerini.gr