Για κάθε μήνα υπάρχει η φωτογραφία ενός διαφορετικού γυναικείου αιδοίου, με την εναλλαγή ξανθών, μελαχροινών ή κόκκινων γυναικείων γεννητικών οργάνων σε γκρο πλαν.
Οι φεμινίστριες έχουν αρχίσει ήδη εκστρατεία για να εμποδίσουν την κυκλοφορία του.
"Θα ήθελα να αφαιρέσω το γκλάμορ από τις παραδοσιακές φωτογραφίες μόδας, όπου οι γυναίκες περπατούν χαζεύοντας με τακούνια στιλέτο, προβάλλοντας τα πολύ έντονα κόκκινα χείλη τους (...) και όπου φαίνονται τα πάντα εκτός από το τρίγωνο του γυναικείου αιδοίου, που είναι η πραγματική πηγή της γοητείας", εξηγεί στο Γαλλικό Πρακτορείο ο φωτογράφος.
Ο Ολιβιέρο Τοσκάνι είναι γνωστός για τις σοκαριστικές διαφημιστικές του εκστρατείες, κυρίως για τον όμιλο Benetton τη δεκαετία του '90.
Αυτήν τη φορά προωθεί μέσω των φωτογραφιών αυτών την εικόνα του συνεταιρισμού της Τοσκάνης Vera Pelle, ενός ομίλου βυρσοδεψών, που χρησιμοποιεί φυσικές χρωστικές από φυτά
Για τον Τοσκάνι, οι φωτογραφίες αυτές αποτελούν ένα ...
σύμβολο της φυσικής ομορφιάς.
Ωστόσο οργάνωση φεμινιστριών έχει αντίθετη άποψη και ξεσηκώθηκε ήδη κατά της διαφημιστικής αυτής εκστρατείας, που είναι "αντίθετη με την ηθική", σύμφωνα με την ίδια.
"Έχουμε σκανδαλιστεί από αυτό το πολλοστό παράδειγμα στο οποίο το γυναικείο σώμα χρησιμοποιείται για διαφημιστικούς λόγους", δήλωσε η Ρομπέρτα Γκαβάνια, της οργάνωσης Artemisia. "Μήπως ο Τοσκάνι υπονοεί ότι η ουσία των γυναικών βρίσκεται στο αιδοίο τους;", προσθέτει.
Ο Τοσκάνι υπερασπίζεται με πάθος την τελευταία του δουλειά: "Υπάρχουν πολλά ημερολόγια με σέξι γυναίκες που δείχνουν τους μηρούς τους. Οι φωτογραφίες μου δεν είναι καθόλου διαβολικές, αιχμαλωτίζουν ένα όμορφο και υγιές μέρος του σώματος".
Το ημερολόγιο, το οποίο κυκλοφορεί σε 76.000 αντίτυπα, θα διανεμηθεί μαζί με την ιταλική έκδοση του περιοδικού Rolling Stone.