Γράφει ο 29-26
όλα τα απαραίτητα μέτρα έχουν παρθεί (Μάρτιος 2010) και σε ανώτατο επίπεδο συμφωνήθηκε ότι δεν χρειάζονται νέα. Αμέσως μετά, βέβαια, υπογράφηκε το μνημόνιο με εκατοντάδες νέα μέτρα πέραν πάσης φαντασίας.
Έτσι και τώρα, πάλι δεν χρειάζονται νέα μέτρα και πάλι θα έχουμε τα ίδια. Αλλά τίποτα από όλα αυτά δεν έχει σημασία όταν απέναντι σου έχεις τον συντηρητικότερο λαό στον πλανήτη. Έναν λαό που ακόμα επιβραβεύει το ΠΑΣΟΚ ως πρώτο κόμμα και τον Παπανδρέου ως καταλληλότερο για πρωθυπουργό. Κατά την προσωπική μου άποψη καλά κάνει και λίγα κάνει. Ένας πραγματικά αδίστακτος ηγέτης θα έκανε πολύ περισσότερα και πολύ χειρότερα πράγματα σε αυτό το χωρίς σκέψη, βούληση και κρίση τραγικό εκλογικό σώμα.
himaira.blogspot.com
