Παραβάτες του Κ.Ο.Κ. θα αντιμετωπίζονται όσοι αρνούνται να καταβάλουν διόδια, σύμφωνα με τον υπουργό Υποδομών Δημήτρη Ρέππα, ο οποίος διευκρίνισε ότι η ρύθμιση μελετάται και θα κατατεθεί στη Βουλή.
Ο κ. Ρέππας χρησιμοποίησε αυστηρή γλώσσα για αυτούς που δεν πληρώνουν διόδια λέγοντας ότι «στο πλαίσιο μιας ευνομούμενης πολιτείας κάθε πολίτης έχει δικαίωμα να αναπτύσσει τις απόψεις του και να προβαίνει ακόμη και σε πράξεις ακτιβισμού. Έχει όμως και υποχρέωση να πληρώνει για κάθε υπηρεσία που του παρέχεται γιατί διαφορετικά το κόστος θα το επωμισθούν κάποιοι άλλοι».
Αναφερόμενος στις διαπραγματεύσεις με τις κοινοπραξίες που κατασκευάζουν τους πέντε μεγάλους οδικούς άξονες δήλωσε ότι γίνονται με στόχο τη διασφάλιση του δημοσίου συμφέροντος και του συμφέροντος των πολιτών, αλλά η ουσία των συμβάσεων αυτών δεν μπορεί να αλλάξει γιατί υπάρχουν δεσμεύσεις και υποχρεώσεις και των δύο πλευρών.
Όπως είπε ο υπουργός θα πρέπει να υπάρξει μια «εκλογίκευση» στην κλιμάκωση των διοδίων ιδιαίτερα στα υπό κατασκευή τμήματα. Επίσης θα καθιερωθεί εκπτωτική πολιτική για όσους κάνουν συχνές διελεύσεις, να υπάρξει διευκόλυνση των τοπικών κοινωνιών και να προχωρήσει η εφαρμογή της αναλογικής χρέωσης με ηλεκτρονικά διόδια. Ο κ Ρέππας επεσήμανε ότι οι διαπραγματεύσεις είναι πολύπλοκες γιατί σημαντικό ρόλο έχουν και οι 43 τράπεζες που συμμετέχουν στα κοινοπρακτικά σχήματα και οι οποίες, όπως είπε, πρέπει να παραμείνουν στα έργα.
source:madata.gr
Ο κ. Ρέππας χρησιμοποίησε αυστηρή γλώσσα για αυτούς που δεν πληρώνουν διόδια λέγοντας ότι «στο πλαίσιο μιας ευνομούμενης πολιτείας κάθε πολίτης έχει δικαίωμα να αναπτύσσει τις απόψεις του και να προβαίνει ακόμη και σε πράξεις ακτιβισμού. Έχει όμως και υποχρέωση να πληρώνει για κάθε υπηρεσία που του παρέχεται γιατί διαφορετικά το κόστος θα το επωμισθούν κάποιοι άλλοι».
Αναφερόμενος στις διαπραγματεύσεις με τις κοινοπραξίες που κατασκευάζουν τους πέντε μεγάλους οδικούς άξονες δήλωσε ότι γίνονται με στόχο τη διασφάλιση του δημοσίου συμφέροντος και του συμφέροντος των πολιτών, αλλά η ουσία των συμβάσεων αυτών δεν μπορεί να αλλάξει γιατί υπάρχουν δεσμεύσεις και υποχρεώσεις και των δύο πλευρών.
Όπως είπε ο υπουργός θα πρέπει να υπάρξει μια «εκλογίκευση» στην κλιμάκωση των διοδίων ιδιαίτερα στα υπό κατασκευή τμήματα. Επίσης θα καθιερωθεί εκπτωτική πολιτική για όσους κάνουν συχνές διελεύσεις, να υπάρξει διευκόλυνση των τοπικών κοινωνιών και να προχωρήσει η εφαρμογή της αναλογικής χρέωσης με ηλεκτρονικά διόδια. Ο κ Ρέππας επεσήμανε ότι οι διαπραγματεύσεις είναι πολύπλοκες γιατί σημαντικό ρόλο έχουν και οι 43 τράπεζες που συμμετέχουν στα κοινοπρακτικά σχήματα και οι οποίες, όπως είπε, πρέπει να παραμείνουν στα έργα.
source:madata.gr