p

Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2011

Το Κατάρ εκβιάζει. Θέλει το Ελληνικό με διακρατική συμφωνία αλλά αν γίνει διαγωνισμός δεν συμμετέχει

Ο υπουργός Επικρατείας κος Παμπούκης μετά την επανοδό του από το Κατάρ τόνισε " Η περιοχή του πρώην αεροδρομίου του Ελληνικού πρέπει να δοθεί στους άραβες επενδυτές από το Κατάρ με διακρατική συμφωνία κι όχι με διαγωνισμό - αν γίνει διαγωνισμός το Κατάρ δεν.....
θα συμμετάσχει"
Εδώ μπαίνει το ερώτημα . Μήπως οι Καταρανοί θέλουν τζάμπα το φιλέτο του Ελληνικού;;;;
Θα βρει το κουράγιο η Κυβέρνηση να δώσει χωρίς διαγωνισμό το Ελληνικό;;;
Οσο για τις διαρρεόμενες πληροφορίες για την κόντρα Παμπούκη - Μπιρμπίλης στάχτη στα μάτια του κόσμου είναι.
Ολα είναι έτοιμα για την απευθείας ανάθεση

kafeneio-gr.blogspot.com