Το «γιαούρτι Τσομπάνη είναι θεϊκό!». Η πρώτη διαφημιστική εκστρατεία της τουρκικής εταιρείας τροφίμων Agro Farma επέλεξε το συγκεκριμένο σλόγκαν, για να προωθήσει ένα ήδη αναγνωρίσιμο προϊόν στην αμερικανική αγορά, το «ελληνικό γιαούρτι». ....
Σύμφωνα με δημοσίευμα των New York Times, η συγκεκριμένη εταιρεία κατέχει την πρώτη θέση στην αμερικανική αγορά «ελληνικού γιαουρτιού», στην οποία δραστηριοποιούνται επίσης, οι όμιλοι τροφίμων Kraft και Danone.
Πρόκειται για «μια ταχέως αναπτυσσόμενη οικογενειακή επιχείρηση» με μόλις έξι χρόνια ζωής. Ιδρυτής και ιδιοκτήτης της Agro Farma είναι ο Χαμντί Ουλουκάγια, ο οποίος γεννήθηκε στην Τουρκία, αλλά συνεχίζει στην αμερικανική αγορά την «οικογενειακή παράδοση τριών γενεών στην παραγωγή μεσογειακής διατροφής», όπως αναφέρει η ιστοσελίδα της εταιρείας.
Ο υπεύθυνος της παραγωγής «ελληνικού γιαουρτιού» Μουσταφά Ντογάν, εξηγεί, ότι το μυστικό που κάνει «πραγματικά ελληνικό» τον «Τσομπάνη», δεν είναι κάποιο συστατικό, αλλά η αγάπη και το πάθος του για το προϊόν.
Πάντως, εκτός από το «συναίσθημα» που βάζουν οι άνθρωποι της Agro Farma στο γιαούρτι, τονίζουν ότι, δεν προσθέτουν συντηρητικά ή συνθετικές ύλες.
«Πιστεύουμε ότι η ιστορία του ελληνικού γιαουρτιού σε αυτή τη χώρα έχει μόλις ξεκινήσει», δηλώνει υπερήφανα ο κ. Ουλουκάγια.
Παρά τον έντονο ανταγωνισμό από τις πολυεθνικές εταιρείες, η επιχείρησή του καταγράφει θεαματικά αποτελέσματα. Την περασμένη χρονιά οι πωλήσεις του γιαουρτιού «Τσομπάνη» απέφεραν 257,3 εκατ. δολάρια στα ταμεία της εταιρείας, καταγράφοντας αύξηση 225% σε σχέση με το 2009.
Η Agro Farma σχεδιάζει να κατασκευάσει δεύτερο εργοστάσιο στις ΗΠΑ, ενώ πριν από ένα μήνα ξεκίνησε την παραγωγή του «πρώτου ελληνικού γιαουρτιού για παιδιά».
«Ο Ζορμπάς θα χόρευε ευχαρίστως ένα συρτάκι για να γιορτάσει τις θεαματικές επιδόσεις του ελληνικού γιαουρτιού», αναφέρει χαρακτηριστικά ο Φιλ Λέμπερτ εκδότης της επιθεώρησης τροφίμων Lempert report.
Όπως επισημαίνει το δημοσίευμα των Times της Νέας Υόρκης, οι αμερικανοί καταναλωτές δείχνουν να προτιμούν τα τελευταία χρόνια το «ελληνικό» από το κοινό γιαούρτι, καθώς θεωρείται πιο εύγευστο και υγιεινό.
Σύμφωνα με δημοσίευμα των New York Times, η συγκεκριμένη εταιρεία κατέχει την πρώτη θέση στην αμερικανική αγορά «ελληνικού γιαουρτιού», στην οποία δραστηριοποιούνται επίσης, οι όμιλοι τροφίμων Kraft και Danone.
Πρόκειται για «μια ταχέως αναπτυσσόμενη οικογενειακή επιχείρηση» με μόλις έξι χρόνια ζωής. Ιδρυτής και ιδιοκτήτης της Agro Farma είναι ο Χαμντί Ουλουκάγια, ο οποίος γεννήθηκε στην Τουρκία, αλλά συνεχίζει στην αμερικανική αγορά την «οικογενειακή παράδοση τριών γενεών στην παραγωγή μεσογειακής διατροφής», όπως αναφέρει η ιστοσελίδα της εταιρείας.
Ο υπεύθυνος της παραγωγής «ελληνικού γιαουρτιού» Μουσταφά Ντογάν, εξηγεί, ότι το μυστικό που κάνει «πραγματικά ελληνικό» τον «Τσομπάνη», δεν είναι κάποιο συστατικό, αλλά η αγάπη και το πάθος του για το προϊόν.
Πάντως, εκτός από το «συναίσθημα» που βάζουν οι άνθρωποι της Agro Farma στο γιαούρτι, τονίζουν ότι, δεν προσθέτουν συντηρητικά ή συνθετικές ύλες.
«Πιστεύουμε ότι η ιστορία του ελληνικού γιαουρτιού σε αυτή τη χώρα έχει μόλις ξεκινήσει», δηλώνει υπερήφανα ο κ. Ουλουκάγια.
Παρά τον έντονο ανταγωνισμό από τις πολυεθνικές εταιρείες, η επιχείρησή του καταγράφει θεαματικά αποτελέσματα. Την περασμένη χρονιά οι πωλήσεις του γιαουρτιού «Τσομπάνη» απέφεραν 257,3 εκατ. δολάρια στα ταμεία της εταιρείας, καταγράφοντας αύξηση 225% σε σχέση με το 2009.
Η Agro Farma σχεδιάζει να κατασκευάσει δεύτερο εργοστάσιο στις ΗΠΑ, ενώ πριν από ένα μήνα ξεκίνησε την παραγωγή του «πρώτου ελληνικού γιαουρτιού για παιδιά».
«Ο Ζορμπάς θα χόρευε ευχαρίστως ένα συρτάκι για να γιορτάσει τις θεαματικές επιδόσεις του ελληνικού γιαουρτιού», αναφέρει χαρακτηριστικά ο Φιλ Λέμπερτ εκδότης της επιθεώρησης τροφίμων Lempert report.
Όπως επισημαίνει το δημοσίευμα των Times της Νέας Υόρκης, οι αμερικανοί καταναλωτές δείχνουν να προτιμούν τα τελευταία χρόνια το «ελληνικό» από το κοινό γιαούρτι, καθώς θεωρείται πιο εύγευστο και υγιεινό.