Περικοπές κάνουν 9 στους 10 Έλληνες την ώρα που αντίστοιχο ποσοστό στην
Ευρώπη είναι 6 στους 10.
Οι περισσότεροι έχουν κόψει τα έξοδα για ρούχα
και διασκέδαση και έχουν στραφεί στα φθηνότερα προϊόντα, ενώ
εμφανίζονται απαισιόδοξοι τονίζοντας πως ούτε το 2011 θα έρθουν
καλύτερες μέρες.
Σύμφωνα με την παγκόσμια έρευνα της Nielsen για την καταναλωτική
εμπιστοσύνη το τέταρτο τρίμηνο του 2010, το 81% των Ελλήνων έχει μειώσει
τις δαπάνες για αγορά νέων ρούχων, το 80% ξοδεύει λιγότερα για
διασκέδαση και το 64% έχει στραφεί σε φθηνότερα προϊόντα.
Μάλιστα, η χώρα μας «έπεσε» 9 θέσεις στον δείκτη καταναλωτικής
εμπιστοσύνης και βρίσκεται πλέον στις τρεις τελευταίες θέσεις της
παγκόσμιας κατάταξης, πάνω από την Πορτογαλία και την Κροατία.
Παράλληλα, το 83% των Ελλήνων δε θεωρεί πως η χώρα θα καταφέρει να βγει από την ύφεση μέσα το 2011.
Στην Ευρώπη, 1 στους 5 καταναλωτές δηλώνει πως δεν του περισσεύουν
καθόλου χρήματα, ενώ στην Ελλάδα το ποσοστό είναι ακόμα χειρότερο, καθώς
1 στους 4 αναφέρει πως δεν του απομένουν έσοδα!
Τέλος, η Οικονομία παραμένει η μεγαλύτερη ανησυχία των Ελλήνων σε
ποσοστό 40%, το υψηλότερο στην Ευρώπη, το 34% δηλώνει ότι με τα χρήματα
που του περισσεύουν ξεπληρώνει δάνεια, πιστωτικές κάρτες και χρέη, ενώ
το 36% δεν κρύβει την ανησυχία του για την δουλειά του.
ΠΗΓΗ: STAR.GR