p

Τρίτη 22 Φεβρουαρίου 2011

Είναι η σιγουριά αγάπη; ή....κάτι άλλο;

Αναγνώστρια Κατερίνα


Ο Γιώργος είναι παντρεμένος με δύο παιδιά αλλα ακόμη με αγαπάει...


          Αγαπητέ θείε Τόλη καλησπέρα σήμερα θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σου όχι τη χαρά μου ούτε τη λύπη μου ,αλλά τον μεγάλο προβληματισμό μου. Θα ήθελα πολύ να μου δώσεις τη γνώμη σου γιατί διαβάζοντας την απάντησή σου στο πρόβλημα της Ιωάννας, κατάλαβα πως αυτά που λες είναι πολύ σωστά κατά τη γνώμη μου , έτσι λοιπόν θα ήθελα να συνδράμεις και στο δικό μου πρόβλημα.
Εγώ που λες πριν ακριβώς 6 χρόνια είχα σχέση με τον Γιώργο ο οποίος ήταν κατά 16 χρόνια μεγαλύτερός μου, μέχρι τώρα , μετά από όσες σχέσεις έχω κάνει είμαι πλέον σίγουρη πως ήταν ο μοναδικός άντρας που με αγάπησε, ή μάλλον λάτρεψε. Πραγματικά στη σχέση μας έδωσα τέλος εγώ γιατί ενώ διανύαμε τον τέταρτο χρόνο και ήμουν μόλις 19 με πίεσε αρκετά να κάνουμε οικογένεια, παιδιά , είχε κολλήσει το μυαλό του και πίστευε πως τα χρόνια του είχαν περάσει και έπρεπε άμεσα να κάνει κάτι γι’ αυτό . Εγώ φυσικά δεν ήμουν έτοιμη για κάτι τέτοιο , ήθελα να ζήσω …
Όλα αυτά τα χρόνια κρατάμε επαφές και δείχνει πως με νοιάζεται ακόμη. Βασικά ποτέ δε σταμάτησε να με νοιάζεται και φροντίζει να μου το δείχνει συχνά…Τι γίνεται τώρα;
Έχει παντρευτεί , έχει κάνει 2 παιδάκια και δυστυχώς απέτυχε και είναι σε διάσταση.
Όπως σου είπα πριν μιλάω συχνά μαζί του και μου έχει δώσει να καταλάβω πως οποιαδήποτε στιγμή θέλω μπορώ να γυρίσω κοντά του.
Μετανιώνω πολλές φορές μετά από όλα αυτά που πέρασα , που τον άφησα αλλά μετά σκέφτομαι πως ίσως έρθει κάτι καλύτερο και ο λόγος που μετανιώνω είναι το ότι καμία από τις σχέσεις που έχω κάνει μέχρι τώρα δεν άξιζε , με έχει βάλει σε σκέψεις το τελευταίο διάστημα , προσπαθεί να με τραβήξει κοντά του και φοβάμαι.

Ξέρω πως αν γυρίσω στο πλάι του θα έχω εξασφαλίσει το μέλλον μου δυστυχώς ή ευτυχώς τα στάνταρ έχουν ανέβει και δύσκολα βρίσκεις κάποιον που να σε καταλαβαίνει απόλυτα και να τα δίνει όλα για σένα πια.
Έλα όμως που εγώ πιστεύω και το άλλο, πως για να είναι σχεδόν ένα χρόνο σε διάσταση και να μην έχει πάρει ακόμη διαζύγιο το παλεύει, και αν κάνω το βήμα εγώ ίσως γίνω η αιτία να σταματήσει να το παλεύει. Δε θα ήθελα με τίποτα να συμβεί αυτό.
Επίσης δε θα ήθελα να κάνω κάτι μόνο και μόνο επειδή μέχρι τώρα δε βρέθηκε μπροστά μου κάτι καλύτερο.
Το σκέφτομαι συνέχεια .
Το τελευταίο διάστημα έχει μπει στη ζωή μου κάποιος που δείχνει να έχει όλα όσα ζητάω αλλά θα χρειαστεί να τον διεκδικήσω και να ρισκάρω πολλά για να τον έχω δίπλα μου .
Άνω κάτω το μυαλό μου, έχω μπερδευτεί τελείως…








Θείος Τόλις


          Κατερίνα το ζητούμενο σε κάθε σχέση είναι, το κατά πόσο μπορεί να σε κάνει ευτυχισμένη, που είναι και ο σκοπός και ο στόχος του καθενός από εμάς , έχοντας αυτό κατά νου σκέψου ποια σχέση μπορεί να σου προσφέρει περισσότερα δίχως τον κίνδυνο να πληγωθείς.
         Βεβαίως σε καμία σχέση δεν υπογράφεις συμβόλαιο ότι όλα θα πάνε όπως τα θέλεις και το ρίσκο πάντα θα υπάρχει ,είμαι όμως της γνώμης, το παρελθόν και ίσως κάποια λάθη μας σε αυτό υπάρχουν για ένα λόγο, για να μαθαίνουμε από αυτά και να μας βοηθούν να προχωράμε και να κοιτάμε μπροστά με αισιοδοξία και λίγο πιο σοφοί από ότι είμαστε πριν.
       Στη συγκεκριμένη στιγμή της ζωής σου καλείσαι λοιπόν να λάβεις μια απόφαση που θα σε καθορίσει ως άτομο από εδώ και πέρα και το λέω αυτό διότι θα σου δώσει την ευκαιρία να ανακαλύψεις πράγματα για εσένα που ίσως δεν τα είχες βρει μέσα σου.
      Ο φόβος και η ανασφάλεια για το αύριο είναι πολλές φορές παράγοντες ικανοί να να σηκώσουν ψηλούς τοίχους γύρω μας και να φυλακίσουν μυαλό και καρδιά .
     Άσε λοιπόν το μυαλό και την καρδιά σου ελεύθερη να σε οδηγήσει εκεί που την κάνει να χαμογελά..