Τα πιο κλισέ λάθη που κάνουν οι κακοποιοί στις ταινίες Αν θέλουν να διαπράξουν το τέλειο έγκλημα και να μην τους πιάσει ποτέ η αστυνομία πρέπει να προσέξουν τις λεπτομέρειες… Σας παρουσιάζουμε τα πιο συνηθισμένα λάθη που κάνουν οι κινηματογραφικοί εγκληματίες.....
Αγαπητέ κινηματογραφικέ εγκληματία,
Το ξέρουμε ότι το λάθος δεν είναι δικό σου. Το ξέρουμε ότι για τη σύλληψή σου ή το θάνατό σου ευθύνεται περισσότερο ο σεναριογράφος κι όχι εσύ, αλλά την επόμενη φορά που σκεφτείς να παρανομήσεις θα πρέπει να το σκεφτείς καλύτερα το όλο πράγμα.
Παρατηρώντας όλα αυτά τα χρόνια τους ανθρώπους του υποκόσμου σαν εσένα, διαπιστώσαμε ότι σχεδόν όλοι κάνετε τα ίδια λάθη. Για αυτό λοιπόν, ω κακοποιέ, σου επισημαίνουμε τις «παγίδες» στις οποίες πέφτεις καθώς και τις λάθος κινήσεις σου, μήπως βάλεις μυαλό και στο επόμενο blockbuster εκπλήξεις τον εαυτό σου (κι εμάς)…
Ορίστε, λοιπόν, τα πιο κλισέ σου λάθη που, μεταξύ μας, έχουν καταντήσει αηδία:
1. Μιλάς για το έγκλημα που πρόκειται να κάνεις δημοσίως
Η λογική λέει ότι ένας υποψήφιος ληστής, δολοφόνος, εκβιαστής, τρομοκράτης θα διοργανώνει το επερχόμενο έγκλημα του κεκλεισμένων των θυρών, σε μια απομακρυσμένη περιοχή απ’ όπου δεν μπορεί να τον ακούσει καλά καλά ούτε ο συνένοχός του.
Όχι, όμως. Εσύ, ο κινηματογραφικός εγκληματίας, είσαι large. Θα το συζητήσεις σε ένα εστιατόριο την ώρα που κόβεις το μαρούλι, θα αναλύσεις τις λεπτομέρειες σε δημόσιο πάρκο Κυριακή μεσημέρι με τα παιδάκια να τσιρίζουν δίπλα σου, θα καταστρώσεις το σχέδιο σου χωρίς να σε νοιάζει ποιος ενδέχεται να κρυφακούει. Δεν πας πουθενά έτσι. Ακόμα δεν άρχισες καν, και ήδη κάνεις μαλ%ακιες…
2. Εμπιστεύεσαι τον «καινούριο» τύπο
Αυτό πάλι; Σχεδόν σε όλες τις ταινίες με undercover μπάτσους στη Μαφία, ο αρχιμαφιόζος δεν έχει κανένα πρόβλημα να εμπιστευτεί άκρως απόρρητες πληροφορίες με τον νεοφερμένο, που προσέλαβε χωρίς να τον έχει διπλοτσεκάρει. Μα τόσο εύκολο είναι να εισχωρήσει κάποιος στον υπόκοσμο τελικά;
Και ο Νονός αντί να συζητήσει τις υποθέσεις του με τον παλιό, τον καλό και τον έμπιστο σύντροφό του, αποφασίζει να τα ξεράσει όλα στον καινούργιο- ο οποίος, πόσο βολικό, είναι αστυνόμος. Θέλεις να καταλήξεις πίσω από τα σίδερα ή ακόμα χειρότερα να αντικρίσεις το όπλο του μπάτσου μες στη μάπα; Έλα, σε παρακαλώ, λίγο μυαλό θέλει…
3. Μιλάς πολύ με αυτούς που σε κυνηγούν
Άσκοπα τηλεφωνήματα απλά για να το παίξεις εξυπνότερος από τους αστυνομικούς, ψαγμένες λεπτομέρειες που τελικά σε προδίδουν και πολλά λόγια χωρίς λόγο. Αν θέλεις να μην σε πιάσουν, αν δεν ανήκεις στην κατηγορία των επιδειξιομανών εγκληματιών, τότε κλείσε το στοματάκι σου και κάνε την δολοφονιούλα σου. Στη χειρότερη θα σε αναγνωρίσουν μετά θάνατον -που θα επέλθει μετά από χρόνια όχι πριν τελειώσεις τη δουλειά σου.
4. Εξομολογείσαι τα πάντα όταν έχεις στα χέρια σου τον αστυνόμο
Ωραία, τα έφερε έτσι το παιχνίδι και είστε face to face με τον FBIάτορα. Τον ξεγελάς, τον τσακώνεις και τον δένεις. Μουαχαχα! Εδώ όμως μας τα χαλάς… Αφού τον έχεις πιάσει, γιατί δεν τον σκοτώνεις μια κι έξω να τελειώνουμε; Αυτό πρέπει να το «δουλέψεις», γιατί εκείνη τη στιγμή την πατάς τις περισσότερες φορές.
Όση ώρα εσύ φλυαρείς με επιδειξιμανία (Ο πιο καλός ο δολοφόνος είμαι εγώ) ο άλλος, βρε ηλίθιε, σκέφτεται όλους τους πιθανούς τρόπους να λύσει το σκοινί, να ξεφύγει και να σε σκοτώσει εκείνος. Και μην ψαρώνεις με τις ερωτήσεις του. Το κάνει για να σε αποσυντονίσει και να κερδίσει κι άλλο χρόνο!
5. Θεωρείς ότι έχεις σκοτώσει κάποιον χωρίς να διπλοτσεκάρεις
Κοίταξε να δεις… Εσύ μπορεί να νομίζεις ότι τον άλλο τον μπάτσο-κομπαρσίτα τον ξεπάστρεψες -οπότε έχεις άπλετο χρόνο να ασχοληθείς με τον άλλον τον σημαντικό (αυτόν που έχει τον πρώτο ρόλο). Ποτέ μην πιστέψεις ότι είναι νεκρός. Πρέπει από δω και πέρα να σου γίνει συνήθεια.
Πρέπει να τον πυροβολείς στο δόξα πατρί για να είσαι απόλυτα σίγουρος ότι είναι dead για dead. Γιατί αλλιώς την ώρα που πας να σκοτώσεις τον άλλον, κατά 99%, θα εμφανιστεί ο ζωντανός-νεκρός αστυνόμος και θα σου τη φέρει από πίσω- παρόλο που έχει χάσει 5 βυτιοφόρα αίμα.
Επίσης κάποιες άλλες μικρολεπτομέρειες που πρέπει να προσέξεις είναι οι εξής:
- Να μην σκοτώνεις όποιον βρεθεί στο διάβα σου γιατί αν σε πιάσουν δεν σε σώζει ούτε ο Άλαν Σορ.
- Να έχεις πάντα σφαίρες με το κιλό, γιατί πάντα ξεμένεις στο τέλος.
- Επιτέλους! Μάθε να φτιάχνεις καλές βόμβες που να μην μπορούν να τις απενεργοποιήσουν κόβωντας το κόκκινο (ή το μπλε;) καλώδιο!
- Μη δουλεύεις με περισσότερα άτομα απ’ όσα έχεις ανάγκη.
- Κάνε λίγο practice με το όπλο σου, ρε φίλε, γιατί πάντα όταν τον έχεις στο χέρι, αστοχείς.
- Κι εν πάση περιπτώσει, βάλε μυαλό γιατί σίγουρα κάνεις κάτι λάθος αφού στις περισσότερες περιπτώσεις σε πιάνουν…
Απο το: anwnimo.blogspot.com
Αγαπητέ κινηματογραφικέ εγκληματία,
Το ξέρουμε ότι το λάθος δεν είναι δικό σου. Το ξέρουμε ότι για τη σύλληψή σου ή το θάνατό σου ευθύνεται περισσότερο ο σεναριογράφος κι όχι εσύ, αλλά την επόμενη φορά που σκεφτείς να παρανομήσεις θα πρέπει να το σκεφτείς καλύτερα το όλο πράγμα.
Παρατηρώντας όλα αυτά τα χρόνια τους ανθρώπους του υποκόσμου σαν εσένα, διαπιστώσαμε ότι σχεδόν όλοι κάνετε τα ίδια λάθη. Για αυτό λοιπόν, ω κακοποιέ, σου επισημαίνουμε τις «παγίδες» στις οποίες πέφτεις καθώς και τις λάθος κινήσεις σου, μήπως βάλεις μυαλό και στο επόμενο blockbuster εκπλήξεις τον εαυτό σου (κι εμάς)…
Ορίστε, λοιπόν, τα πιο κλισέ σου λάθη που, μεταξύ μας, έχουν καταντήσει αηδία:
1. Μιλάς για το έγκλημα που πρόκειται να κάνεις δημοσίως
Η λογική λέει ότι ένας υποψήφιος ληστής, δολοφόνος, εκβιαστής, τρομοκράτης θα διοργανώνει το επερχόμενο έγκλημα του κεκλεισμένων των θυρών, σε μια απομακρυσμένη περιοχή απ’ όπου δεν μπορεί να τον ακούσει καλά καλά ούτε ο συνένοχός του.
Όχι, όμως. Εσύ, ο κινηματογραφικός εγκληματίας, είσαι large. Θα το συζητήσεις σε ένα εστιατόριο την ώρα που κόβεις το μαρούλι, θα αναλύσεις τις λεπτομέρειες σε δημόσιο πάρκο Κυριακή μεσημέρι με τα παιδάκια να τσιρίζουν δίπλα σου, θα καταστρώσεις το σχέδιο σου χωρίς να σε νοιάζει ποιος ενδέχεται να κρυφακούει. Δεν πας πουθενά έτσι. Ακόμα δεν άρχισες καν, και ήδη κάνεις μαλ%ακιες…
2. Εμπιστεύεσαι τον «καινούριο» τύπο
Αυτό πάλι; Σχεδόν σε όλες τις ταινίες με undercover μπάτσους στη Μαφία, ο αρχιμαφιόζος δεν έχει κανένα πρόβλημα να εμπιστευτεί άκρως απόρρητες πληροφορίες με τον νεοφερμένο, που προσέλαβε χωρίς να τον έχει διπλοτσεκάρει. Μα τόσο εύκολο είναι να εισχωρήσει κάποιος στον υπόκοσμο τελικά;
Και ο Νονός αντί να συζητήσει τις υποθέσεις του με τον παλιό, τον καλό και τον έμπιστο σύντροφό του, αποφασίζει να τα ξεράσει όλα στον καινούργιο- ο οποίος, πόσο βολικό, είναι αστυνόμος. Θέλεις να καταλήξεις πίσω από τα σίδερα ή ακόμα χειρότερα να αντικρίσεις το όπλο του μπάτσου μες στη μάπα; Έλα, σε παρακαλώ, λίγο μυαλό θέλει…
3. Μιλάς πολύ με αυτούς που σε κυνηγούν
Άσκοπα τηλεφωνήματα απλά για να το παίξεις εξυπνότερος από τους αστυνομικούς, ψαγμένες λεπτομέρειες που τελικά σε προδίδουν και πολλά λόγια χωρίς λόγο. Αν θέλεις να μην σε πιάσουν, αν δεν ανήκεις στην κατηγορία των επιδειξιομανών εγκληματιών, τότε κλείσε το στοματάκι σου και κάνε την δολοφονιούλα σου. Στη χειρότερη θα σε αναγνωρίσουν μετά θάνατον -που θα επέλθει μετά από χρόνια όχι πριν τελειώσεις τη δουλειά σου.
4. Εξομολογείσαι τα πάντα όταν έχεις στα χέρια σου τον αστυνόμο
Ωραία, τα έφερε έτσι το παιχνίδι και είστε face to face με τον FBIάτορα. Τον ξεγελάς, τον τσακώνεις και τον δένεις. Μουαχαχα! Εδώ όμως μας τα χαλάς… Αφού τον έχεις πιάσει, γιατί δεν τον σκοτώνεις μια κι έξω να τελειώνουμε; Αυτό πρέπει να το «δουλέψεις», γιατί εκείνη τη στιγμή την πατάς τις περισσότερες φορές.
Όση ώρα εσύ φλυαρείς με επιδειξιμανία (Ο πιο καλός ο δολοφόνος είμαι εγώ) ο άλλος, βρε ηλίθιε, σκέφτεται όλους τους πιθανούς τρόπους να λύσει το σκοινί, να ξεφύγει και να σε σκοτώσει εκείνος. Και μην ψαρώνεις με τις ερωτήσεις του. Το κάνει για να σε αποσυντονίσει και να κερδίσει κι άλλο χρόνο!
5. Θεωρείς ότι έχεις σκοτώσει κάποιον χωρίς να διπλοτσεκάρεις
Κοίταξε να δεις… Εσύ μπορεί να νομίζεις ότι τον άλλο τον μπάτσο-κομπαρσίτα τον ξεπάστρεψες -οπότε έχεις άπλετο χρόνο να ασχοληθείς με τον άλλον τον σημαντικό (αυτόν που έχει τον πρώτο ρόλο). Ποτέ μην πιστέψεις ότι είναι νεκρός. Πρέπει από δω και πέρα να σου γίνει συνήθεια.
Πρέπει να τον πυροβολείς στο δόξα πατρί για να είσαι απόλυτα σίγουρος ότι είναι dead για dead. Γιατί αλλιώς την ώρα που πας να σκοτώσεις τον άλλον, κατά 99%, θα εμφανιστεί ο ζωντανός-νεκρός αστυνόμος και θα σου τη φέρει από πίσω- παρόλο που έχει χάσει 5 βυτιοφόρα αίμα.
Επίσης κάποιες άλλες μικρολεπτομέρειες που πρέπει να προσέξεις είναι οι εξής:
- Να μην σκοτώνεις όποιον βρεθεί στο διάβα σου γιατί αν σε πιάσουν δεν σε σώζει ούτε ο Άλαν Σορ.
- Να έχεις πάντα σφαίρες με το κιλό, γιατί πάντα ξεμένεις στο τέλος.
- Επιτέλους! Μάθε να φτιάχνεις καλές βόμβες που να μην μπορούν να τις απενεργοποιήσουν κόβωντας το κόκκινο (ή το μπλε;) καλώδιο!
- Μη δουλεύεις με περισσότερα άτομα απ’ όσα έχεις ανάγκη.
- Κάνε λίγο practice με το όπλο σου, ρε φίλε, γιατί πάντα όταν τον έχεις στο χέρι, αστοχείς.
- Κι εν πάση περιπτώσει, βάλε μυαλό γιατί σίγουρα κάνεις κάτι λάθος αφού στις περισσότερες περιπτώσεις σε πιάνουν…
Απο το: anwnimo.blogspot.com