Τελικά η φράση όσοι ζητούν τα πολλά χάνουν και τα λίγα ισχύει και στην περίπτωση επιλογής συντρόφου
αφού πρόσφατη έρευνα δείχνει πως η μόδα των "γρήγορων ραντεβού" μπερδεύει τους επίδοξους εραστές....
«Υπάρχουν μοντέλα της ανθρώπινης λογικής που διατυπώνουν την αρχή ότι η ποικιλία είναι καλό πράγμα. Αυτό που μπορεί να προκαλέσει έκπληξη σε κάποιους ανθρώπους είναι ότι, σύμφωνα με τα αποτελέσματά μας, η αύξηση της ποικιλίας των επιλογών οδηγεί αυτόν που επιλέγει σε σύγχυση. Όταν οι άνθρωποι έρχονται αντιμέτωποι με μεγάλη ποικιλία, το πιθανότερο είναι ότι τελικά δεν θα επιλέξουν κανέναν» δήλωσε στο γαλλικό πρακτορείο μέλος της βρετανικής επιστημονικής ομάδας, Άλισον Λέντον.
Η έρευνα που δημοσιεύτηκε στο Biology Letters αναφέρει πως το “μπέρδεμα” οφείλεται στο γεγονός ότι οι άνθρωποι εξελίχθηκαν μέσα σε ολιγομελείς κοινωνίες και πλέον μέσα σε τόσες χιλιάδες κόσμου ο εγκέφαλος παθαίνει σύγχυση.
Στη μελέτη συμμετείχαν 1.868 γυναίκες και 1.870 άνδρες οι οποίοι έλαβαν μέρος σε “γρήγορα ραντεβού” που διοργανώνουν εταιρείες και στα ερωτηματολόγια των οποίων είχαν δώσει απαντήσεις για το επάγγελμα, την εκπαίδευση, την ηλικία, το ύψος και λοιπά χαρακτηριστικά.
Σε αυτά τα ραντεβού οι υποψήφιοι συναντιούνται με το “έτερον ήμισυ” για περίπου 3 λεπτά και συνολικά οι συμμετέχοντες στην έρευνα είχαν 31 τέτοιου είδους συναντήσεις.
Μάλιστα, αν οι υποψήφιοι σύντροφοι έχουν τελέιως διαφορετικά χαρακτηριστικά μεταξύ τους τότε ο ανθρώπινος εγκέφαλος μπερδεύεται ακόμη περισσότερο στην εύρεση συντρόφου.
«Η διαχείριση της ποικιλίας απαιτεί προσοχή και μνήμη, και οι δυνατότητες μας για καθεμία από αυτές τις λειτουργίες είναι πεπερασμένη» είπε η Δρ Λέντον.
Μάλιστα πιο επιρρεπείς στο μπέρδεμα είναι οι άντρες παρά οι γυναίκες.
Τέλος στην έρευνα τονίζεται πως η γνώμη που έχουμε για αυτόν που βρίσκεται απέναντί μας σχηματίζεται μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα και δεν αλλάζει εύκολα.
Πηγή
αφού πρόσφατη έρευνα δείχνει πως η μόδα των "γρήγορων ραντεβού" μπερδεύει τους επίδοξους εραστές....
«Υπάρχουν μοντέλα της ανθρώπινης λογικής που διατυπώνουν την αρχή ότι η ποικιλία είναι καλό πράγμα. Αυτό που μπορεί να προκαλέσει έκπληξη σε κάποιους ανθρώπους είναι ότι, σύμφωνα με τα αποτελέσματά μας, η αύξηση της ποικιλίας των επιλογών οδηγεί αυτόν που επιλέγει σε σύγχυση. Όταν οι άνθρωποι έρχονται αντιμέτωποι με μεγάλη ποικιλία, το πιθανότερο είναι ότι τελικά δεν θα επιλέξουν κανέναν» δήλωσε στο γαλλικό πρακτορείο μέλος της βρετανικής επιστημονικής ομάδας, Άλισον Λέντον.
Η έρευνα που δημοσιεύτηκε στο Biology Letters αναφέρει πως το “μπέρδεμα” οφείλεται στο γεγονός ότι οι άνθρωποι εξελίχθηκαν μέσα σε ολιγομελείς κοινωνίες και πλέον μέσα σε τόσες χιλιάδες κόσμου ο εγκέφαλος παθαίνει σύγχυση.
Στη μελέτη συμμετείχαν 1.868 γυναίκες και 1.870 άνδρες οι οποίοι έλαβαν μέρος σε “γρήγορα ραντεβού” που διοργανώνουν εταιρείες και στα ερωτηματολόγια των οποίων είχαν δώσει απαντήσεις για το επάγγελμα, την εκπαίδευση, την ηλικία, το ύψος και λοιπά χαρακτηριστικά.
Σε αυτά τα ραντεβού οι υποψήφιοι συναντιούνται με το “έτερον ήμισυ” για περίπου 3 λεπτά και συνολικά οι συμμετέχοντες στην έρευνα είχαν 31 τέτοιου είδους συναντήσεις.
Μάλιστα, αν οι υποψήφιοι σύντροφοι έχουν τελέιως διαφορετικά χαρακτηριστικά μεταξύ τους τότε ο ανθρώπινος εγκέφαλος μπερδεύεται ακόμη περισσότερο στην εύρεση συντρόφου.
«Η διαχείριση της ποικιλίας απαιτεί προσοχή και μνήμη, και οι δυνατότητες μας για καθεμία από αυτές τις λειτουργίες είναι πεπερασμένη» είπε η Δρ Λέντον.
Μάλιστα πιο επιρρεπείς στο μπέρδεμα είναι οι άντρες παρά οι γυναίκες.
Τέλος στην έρευνα τονίζεται πως η γνώμη που έχουμε για αυτόν που βρίσκεται απέναντί μας σχηματίζεται μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα και δεν αλλάζει εύκολα.
Πηγή