p

Τρίτη 8 Μαρτίου 2011

Σαμποτάζ του Facebook στην Ελλάδα....!!!!

Αγαπητοί φίλοι....

Αποφάσισα να σας γνωστοποιήσω το παρακάτω γεγονός σε περίπτωση που κάποιος από σας ή τους αναγνώστες μπορέσει ή γνωρίζει να κάνει κάτι παραπάνω απ'ότι έκανα ήδη εγώ...!
Στη προσπάθεια να κάνω το λογ/σμό μου πιό ασφαλές, (μιας και υπήρξα θύμα hacker πρόσφατα και έχασα τον λογαριασμό μου), έπεσα στην ...
παρακάτω ρύθμηση του facebook mobile...! Άρχισα λοιπόν να συμπληρώνω πεδία, νομίζοντας ότι θα μου στέλνουν μνμ εαν ο λογ/σμός μου παραβιαστεί...αυτό που ανακάλυψα βέβαια..με εξόργισε αφάνταστα...! Θέλω να πιστεύω..ότι δεν είμαι ο μοναδικός που το έχει αντιληφθεί πανελλαδικά....και ελπίζω ότι κάποιοι που είναι γνωστες του facebook παραπάνω από μένα να ευαισθητοποιηθούν γιατί πρόκειται καθαρά για..σαμποτάζ προς την Ελλάδα...! Οπως θα δείτε...στο παιδίο που πρέπει να διαλέξουμε τη χώρα..η Ελλάδα παρουσιάζεται ως .."Διαμέρισμα Ελλάδας"...και΄οχι ως "Ελλάδα"..οπως οι περισσότερες χώρες της λίστας...



Όταν δε, πήγα να διαλέξω πάροχο κινητής τηλεφωνίας...εκεί..έμεινα πραγματικά άναυδος....δείτε την εικόνα



Ώς πρώτος πάροχος της λίστας..εμφανίζεται το..."Οne Macedonia".....η λίστα συνεχίζει..με 2ο πάροχο την "Τ-Mobile Macedonia", και 3ο πάροχο.."Vip Operator"....! Όπως αντιλαμβάνεστε..πουθενά η Vodafone, Cosmote, Wind..κλπ κλπ....τα συμπεράσματα...τ'αφήνω σε σας.....!!!
Έγραψα λοιπόν σε μια διεύθυνση e mail που είχα, (τη συγκεκριμένη διεύθυνση την είχα στα εισερχόμενα μου όταν με πληροφορούσαν ότι διέγραψαν τον παλιό λογ/σμό μου), όπου τους ενημέρωνα γι'αυτό το "Λάθος", και αν μπορούν να το διορθώσουν ή τελος πάντων να μου δώσουν μια διεύθυνση που θα προωθούσα το μειλ στα σωστά χέρια της ομάδας Facebook....!!
Mετά από 2 e mail που έστειλα...σας παραθέτω την τελευταία απάντησή τους..(πρίν 1 εβδομάδα περίπου), ώστε να συμπεράνεται και σεις άν είναι καθαρά σκόπιμο αυτό που γίνεται ή....κάποιο "λάθος"...!!

"Thanks for your email. We are sorry to hear that you are experiencing these issues with our site. Unfortunately, we do not offer functionality or technical support from this email alias. Please refer to our Help Center for answers to common questions, solutions to technical issues, and feedback from other Facebook users. You can reach the Help Center (http://www.facebook.com/help.php) by selecting "Help" at the bottom of any Facebook page.

Thanks for contacting Facebook,......."

Φυσικά στο Ηelp Centre δεν υπάρχει κάτι άλλο..και όλα είναι αυτοματοποιημένα....ας κάνει κάποιος κάτι ώστε να αλλάξει αυτή η ΥΠΟΥΛΗ ρύθμιση....εκτός και αν πράγματι το βλέπω το όλο θέμα...υπερβολικά....!!!!