p

Σάββατο 12 Μαρτίου 2011

Θύμα του Facebook η Ιωάννα

«Πριν από λίγες μέρες μπήκα στο Facebook, πάτησα τον κωδικό μου αλλά
δεν γινόταν δεκτός από το σύστημα. Κάποιος προφανώς έσβησε τη σελίδα μου. Δεν βρίσκω καμία εξήγηση γιατί να το κάνει κάποιος», είπε στην εφημερίδα Espresso η όμορφη Ιωάννα.

Η πρώην αναπληρωματική Μις Γιανγκ αποκαλύπτει επίσης ότι κατά τη διάρκεια της συμμετοχής της στο ριάλιτι μοντέλων του ΑΝΤ1, άγνωστοι δημιούργησαν πολλά ψεύτικα προφίλ της στη συγκεκριμένη ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης.

«Στην αρχή δεν το είχα καταλάβει. Κάποιοι φίλοι μου με ειδοποίησαν ότι υπάρχουν ψεύτικα προφίλ μου, τα οποία υποστηρίζουν ότι είμαι εγώ». Ωστόσο, η Ιωάννα δηλώνει πως έχει επηρεαστεί και σκέφτεται να λάβει τα απαραίτητα μέτρα:

«Ελπίζω να μην μου προκαλέσουν κάποια δυσφήμηση. Αν στο μέλλον δω ότι η κατάσταση χειροτερεύει, θα απευθυνθώ στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος», λέει το μοντέλο, που αν και δεν βγήκε νικήτρια από το ριάλιτι, η καριέρα της γνωρίζει άνοδο.

ΠΗΓΗ: Espresso