Με εντυπωσιακούς ρυθμούς αυξάνεται η δημοτικότητα των site κοινωνικής δικτύωσης στην Ελλάδα, ακολουθώντας έτσι την παγκόσμια τάση που υπάρχει.
Σύμφωνα λοιπόν με πανελλήνια έρευνα της Focus Bari για την εξέλιξη των social media, που δημοσιεύτηκε στο “’Εθνος της Κυριακής”, το 36% των Ελλήνων, δηλαδή περίπου ένας στους τρεις, χρησιμοποιεί τις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης για να ικανοποιήσει ανάγκες, όπως η επικοινωνία και η απόκτηση νέων φίλων, η έκφραση, η ψυχαγωγία, η απόδραση από την καθημερινότητα, η εκτόνωση και φυσικά το φλερτ.
Τον Μάρτιο του 2009 το αντίστοιχο ποσοστό ήταν μόλις 14%. Απ’ οτι φαίνεται οι μεγαλύτεροι υποστηρικτές των social media είναι οι άντρες,ηλικίας κυρίως έως 34 ετών ενώ το σύμφωνα με την έρευνα οι μαθητές πλέον έχουν αρχίσει να βαριούνται αυτού του είδους τα site.
Το πιο δημοφιλές site όπως ήταν αναμενόμενο είναι το Facebook, αφού σύμφωνα με την έρευνα, ο αριθμός των ημερήσιων επισκεπτών του έχει πενταπλασιαστεί μέσα σε μία διετία, από τον Σεπτέμβριο του 2008 μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2010.
Τέλος, το μόνο site που ξεπερνά το Facebook σε μέση μηνιαία επισκεψιμότητα είναι το YouTube με 44%, ενώ το Twitter φαίνεται πως δεν είναι αρκετά διαδεδομένο στην Ελλάδα αφού η μέση μηνιαία επισκεψιμότητα είναι μόλις 2%.
source:newsit
Σύμφωνα λοιπόν με πανελλήνια έρευνα της Focus Bari για την εξέλιξη των social media, που δημοσιεύτηκε στο “’Εθνος της Κυριακής”, το 36% των Ελλήνων, δηλαδή περίπου ένας στους τρεις, χρησιμοποιεί τις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης για να ικανοποιήσει ανάγκες, όπως η επικοινωνία και η απόκτηση νέων φίλων, η έκφραση, η ψυχαγωγία, η απόδραση από την καθημερινότητα, η εκτόνωση και φυσικά το φλερτ.
Τον Μάρτιο του 2009 το αντίστοιχο ποσοστό ήταν μόλις 14%. Απ’ οτι φαίνεται οι μεγαλύτεροι υποστηρικτές των social media είναι οι άντρες,ηλικίας κυρίως έως 34 ετών ενώ το σύμφωνα με την έρευνα οι μαθητές πλέον έχουν αρχίσει να βαριούνται αυτού του είδους τα site.
Το πιο δημοφιλές site όπως ήταν αναμενόμενο είναι το Facebook, αφού σύμφωνα με την έρευνα, ο αριθμός των ημερήσιων επισκεπτών του έχει πενταπλασιαστεί μέσα σε μία διετία, από τον Σεπτέμβριο του 2008 μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2010.
Τέλος, το μόνο site που ξεπερνά το Facebook σε μέση μηνιαία επισκεψιμότητα είναι το YouTube με 44%, ενώ το Twitter φαίνεται πως δεν είναι αρκετά διαδεδομένο στην Ελλάδα αφού η μέση μηνιαία επισκεψιμότητα είναι μόλις 2%.
source:newsit