Απολύσεις και μείωση του στόλου στην Olympic Air συνεπάγεται το κλείσιμο των παραδοσιακών ευρωπαϊκών προορισμών Λονδίνο, Παρίσι, Βρυξέλλες και Βιέννη, όπου η Aegean Airlines φαίνεται να μπαίνει δυναμικά.
Μετά το ναυάγιο της συγχώνευσης των δύο εταιρειών, η στρατηγική της ΟΑ είναι να επικεντρωθεί στα Βαλκάνια και την ελληνική επικράτεια και όπως είπε την Παρασκευή σε ραδιοφωνική του συνέντευξη (Ράδιο 9) ο νέος πρόεδρος της εταιρείας, κ. Γ. Καρακαδάς, «το Λονδίνο ήταν η πιο αιμορραγούσα γραμμή».
Ερωτηθείς για το αν θα απολυθούν εργαζόμενοι που υποστήριζαν τις γραμμές εξωτερικού που σταματούν από τα τέλη Μαρτίου, είπε ότι «αυτό είναι αυτονόητο» και πρόσθεσε ότι η περίοδος είναι δύσκολη και λαμβάνονται αποφάσεις που δεν είναι ευχάριστες.
Πέρα από το προσωπικό, περιορίζεται και ο στόλος, καθώς σύμφωνα με ενημερωτική επιστολή που έστειλε στα πληρώματα στις 2 Μαρτίου ο νέος διευθύνων σύμβουλος της Olympic Air, κ. Θ. Πασχάλης, για το σμήνος των Airbus θα υπάρξει μείωση κατά 6 αεροσκάφη, δηλαδή από 14 θα περιοριστούν σε 8. Σταθερός θα παραμείνει ο αριθμός των ελικοφόρων τα οποία εκτελούν πτήσεις μικρών αποστάσεων και προορίζονται για την εξυπηρέτηση των προορισμών εξωτερικού.
Ταυτόχρονα, η Aegean φαίνεται πως σπεύδει να καλύψει το έδαφος (slots) που αφήνει η ΟΑ με την αποχώρησή της από προορισμούς όπως το Λονδίνο, αφού όπως είπε ο κ. Καρακαδάς η εταιρεία αγοράζει τα δικαιώματα.
Τα περίφημα slots (χρονοθυρίδες) είναι το δικαίωμα που έχει μία αεροπορική εταιρεία να προσγειώνει τα αεροσκάφη της σε συγκεκριμένες ώρες στα αεροδρόμια και η Ολυμπιακή είχε εξασφαλίσει προνομιακές ώρες προσγείωσης σε μεγάλα αεροδρόμια όπως το Χίθροου, που αξίζουν πολλά εκατομμύρια ευρώ.
Υπενθυμίζεται ότι οι ευρωβουλευτές της ΝΔ κ.κ. Κ. Πουπάκης και Γ. Κουμουτσάκος κατέθεσαν ερώτηση την Πέμπτη στην Κομισόν, εκφράζοντας τις έντονες ανησυχίες τους για σιωπηρή συγχώνευση των ΟΑ και Aegean Airlines και τις πιθανές επιπτώσεις της στις τιμές των εισιτηρίων.
source:adesmeftos
Μετά το ναυάγιο της συγχώνευσης των δύο εταιρειών, η στρατηγική της ΟΑ είναι να επικεντρωθεί στα Βαλκάνια και την ελληνική επικράτεια και όπως είπε την Παρασκευή σε ραδιοφωνική του συνέντευξη (Ράδιο 9) ο νέος πρόεδρος της εταιρείας, κ. Γ. Καρακαδάς, «το Λονδίνο ήταν η πιο αιμορραγούσα γραμμή».
Ερωτηθείς για το αν θα απολυθούν εργαζόμενοι που υποστήριζαν τις γραμμές εξωτερικού που σταματούν από τα τέλη Μαρτίου, είπε ότι «αυτό είναι αυτονόητο» και πρόσθεσε ότι η περίοδος είναι δύσκολη και λαμβάνονται αποφάσεις που δεν είναι ευχάριστες.
Πέρα από το προσωπικό, περιορίζεται και ο στόλος, καθώς σύμφωνα με ενημερωτική επιστολή που έστειλε στα πληρώματα στις 2 Μαρτίου ο νέος διευθύνων σύμβουλος της Olympic Air, κ. Θ. Πασχάλης, για το σμήνος των Airbus θα υπάρξει μείωση κατά 6 αεροσκάφη, δηλαδή από 14 θα περιοριστούν σε 8. Σταθερός θα παραμείνει ο αριθμός των ελικοφόρων τα οποία εκτελούν πτήσεις μικρών αποστάσεων και προορίζονται για την εξυπηρέτηση των προορισμών εξωτερικού.
Ταυτόχρονα, η Aegean φαίνεται πως σπεύδει να καλύψει το έδαφος (slots) που αφήνει η ΟΑ με την αποχώρησή της από προορισμούς όπως το Λονδίνο, αφού όπως είπε ο κ. Καρακαδάς η εταιρεία αγοράζει τα δικαιώματα.
Τα περίφημα slots (χρονοθυρίδες) είναι το δικαίωμα που έχει μία αεροπορική εταιρεία να προσγειώνει τα αεροσκάφη της σε συγκεκριμένες ώρες στα αεροδρόμια και η Ολυμπιακή είχε εξασφαλίσει προνομιακές ώρες προσγείωσης σε μεγάλα αεροδρόμια όπως το Χίθροου, που αξίζουν πολλά εκατομμύρια ευρώ.
Υπενθυμίζεται ότι οι ευρωβουλευτές της ΝΔ κ.κ. Κ. Πουπάκης και Γ. Κουμουτσάκος κατέθεσαν ερώτηση την Πέμπτη στην Κομισόν, εκφράζοντας τις έντονες ανησυχίες τους για σιωπηρή συγχώνευση των ΟΑ και Aegean Airlines και τις πιθανές επιπτώσεις της στις τιμές των εισιτηρίων.
source:adesmeftos