p

Κυριακή 13 Μαρτίου 2011

Η Σάσα Μπάστα αποκαλύπτεται και εξομολογείται (Photo Gallery)

Ακούγοντας όλα αυτά τα πικρόχολα σχόλια για εκείνη, το πρώην «κορίτσι» του Θέμου εξομολογείται πως παλιότερα στο σημείο να θέλει να αυτοκτονήσει:
«Έφτασα μέχρι το σημείο να σκέφτομαι την αυτοκτονία, μόνο από αυτά που ακούγονταν για εμένα, κι ας ήξερα η ίδια ότι δεν τα είχα κάνει.»
«Δεν έχω μετανιώσει για το σέξι προφίλ μου. Έτσι είναι ο τρόπος μου, έτσι θα μιλήσω, έτσι θα αγγίξω κάποιον, έτσι είναι ο χαρακτήρας μου. Αυτό δεν σημαίνει ότι κάνω βίζιτες και πίνω ντραγκς, ότι ξενυχτάμε, ότι πηγαίνουμε κάθε μέρα με διαφορετικό άντρα… Αυτό το στιλ ζωής δεν μου πηγαίνει καθόλου!», προσθέτει η Σάσα και καταλήγει: «Δεν ήρθα στην Αθήνα για να γίνω Η Σάσα Μπάστα, να με ξέρει όλη η Ελλάδα. Αυτό που με ενδιαφέρει ήταν να γίνω η Σάσα Μπάστα που δουλεύει σε καλά μαγαζιά, να κερδίζω σωστά τα χρήματά μου, να είμαι καλά στα προσωπικά μου, να έχω τις φίλες μου!»

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ









source:i-live.gr