Ο Λουκάς ζητάει από την Αντιγόνη μια παράταση χρόνου στην έξωση, για να
προλάβουν να πείσουν τον Ηλία να μετακομίσει. Η Αντιγόνη δέχεται, παρόλο που θεωρεί ότι έτσι παρατείνουν την αγωνία και το άγχος του Ηλία.....
Ο αστυνόμος ζητάει εξηγήσεις από τον Λευτέρη για τη φωτογραφία του με τη Βέρα. Ο Λευτέρης τού λέει ψέματα ότι η Βέρα ήταν ο πρώτος του έρωτας, αλλά έχει χάσει πια τα ίχνη της. Ο Πέτρος προσπαθεί να ανακαλύψει τι νέο υπάρχει στη ζωή της Αμαλίας, αλλά εκείνη τού ζητάει να μην παρεμβαίνει στα προσωπικά της. Την ίδια απαίτηση έχει και η Στέλλα από τη Νόρα, η οποία δεν μπορεί να συμβιβαστεί με το γεγονός ότι οι γονείς της χωρίζουν. Η Εύα και η Αγγέλα παρατηρούν ότι η Μαρίλια έχει υιοθετήσει μια περίεργη συμπεριφορά και η Μαρίλια τούς δηλώνει ότι θέλει να φύγει από το σπίτι και να ζήσει μόνη της. Ο Λουκάς συμβουλεύει την Εριέττα να ζητήσει το χαμένο φάκελο από τον αστυνόμο, με την πρόφαση ότι η 'Αννα τον είχε πάρει για αρχειοθέτηση και τώρα πρέπει να της επιστραφεί.
προλάβουν να πείσουν τον Ηλία να μετακομίσει. Η Αντιγόνη δέχεται, παρόλο που θεωρεί ότι έτσι παρατείνουν την αγωνία και το άγχος του Ηλία.....
Ο αστυνόμος ζητάει εξηγήσεις από τον Λευτέρη για τη φωτογραφία του με τη Βέρα. Ο Λευτέρης τού λέει ψέματα ότι η Βέρα ήταν ο πρώτος του έρωτας, αλλά έχει χάσει πια τα ίχνη της. Ο Πέτρος προσπαθεί να ανακαλύψει τι νέο υπάρχει στη ζωή της Αμαλίας, αλλά εκείνη τού ζητάει να μην παρεμβαίνει στα προσωπικά της. Την ίδια απαίτηση έχει και η Στέλλα από τη Νόρα, η οποία δεν μπορεί να συμβιβαστεί με το γεγονός ότι οι γονείς της χωρίζουν. Η Εύα και η Αγγέλα παρατηρούν ότι η Μαρίλια έχει υιοθετήσει μια περίεργη συμπεριφορά και η Μαρίλια τούς δηλώνει ότι θέλει να φύγει από το σπίτι και να ζήσει μόνη της. Ο Λουκάς συμβουλεύει την Εριέττα να ζητήσει το χαμένο φάκελο από τον αστυνόμο, με την πρόφαση ότι η 'Αννα τον είχε πάρει για αρχειοθέτηση και τώρα πρέπει να της επιστραφεί.