Το Twitter αποδεικνύεται για ακόμα μια φορά ως ένα αποτελεσματικό εργαλείο επικοινωνίας. Μετά τις εξεγέρσεις σε Τυνησία, Αίγυπτο και Λιβύη, το Twitter απέδειξε τις … δυνατότητές του και στην τραγωδία της Ιαπωνίας.
Εκεί που όλα τα υπόλοιπα μέσα υποχωρούσαν, το Twitter πέτυχε να μεταφέρει κρίσιμες πληροφορίες από το πρώτο κιόλας λεπτό.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Online Social Media μόλις μια ώρα μετά το χτύπημα του Εγκέλαδου το Twitter διαχειριζόταν ήδη 1.200 tweets (σύντομα γραπτά κείμενα δηλαδή) το λεπτό από το Τόκιο.
Και αμέσως μετά μπόρεσε να διαχειριστεί επιτυχώς όχι μόνο μηνύματα αλλά και φωτογραφίες και σύντομα βίντεο από τους τόπους της τραγωδίας, να καταστεί εργαλείο επικοινωνίας ακόμα και μεταξύ οργανισμών άμεσης επέμβασης, κρατικών και μη, που αντάλλαξαν μέσω του site του πολύτιμες πληροφορίες και οργάνωσαν τη δράση τους.
Όλοι οι διεθνείς οργανισμοί αρωγής χρησιμοποίησαν – και χρησιμοποιούν ακόμη – το Twitter για να συντονίσουν τη δράση τους, ενώ ακόμα και ο Διεθνής Ερυθρός Σταυρός χρησιμοποιεί το Twitter για να διοργανώσει καμπάνια συγκέντρωσης κεφαλαίων για τα θύματα του τσουνάμι στην Ιαπωνία.
Ήδη τα topics στο Twitter με τη μεγαλύτερη αύξηση της κίνησης του είναι τα #PrayforJapan, #tsunami, #japon και #TextREDCROSS.
source:pcnea
Εκεί που όλα τα υπόλοιπα μέσα υποχωρούσαν, το Twitter πέτυχε να μεταφέρει κρίσιμες πληροφορίες από το πρώτο κιόλας λεπτό.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Online Social Media μόλις μια ώρα μετά το χτύπημα του Εγκέλαδου το Twitter διαχειριζόταν ήδη 1.200 tweets (σύντομα γραπτά κείμενα δηλαδή) το λεπτό από το Τόκιο.
Και αμέσως μετά μπόρεσε να διαχειριστεί επιτυχώς όχι μόνο μηνύματα αλλά και φωτογραφίες και σύντομα βίντεο από τους τόπους της τραγωδίας, να καταστεί εργαλείο επικοινωνίας ακόμα και μεταξύ οργανισμών άμεσης επέμβασης, κρατικών και μη, που αντάλλαξαν μέσω του site του πολύτιμες πληροφορίες και οργάνωσαν τη δράση τους.
Όλοι οι διεθνείς οργανισμοί αρωγής χρησιμοποίησαν – και χρησιμοποιούν ακόμη – το Twitter για να συντονίσουν τη δράση τους, ενώ ακόμα και ο Διεθνής Ερυθρός Σταυρός χρησιμοποιεί το Twitter για να διοργανώσει καμπάνια συγκέντρωσης κεφαλαίων για τα θύματα του τσουνάμι στην Ιαπωνία.
Ήδη τα topics στο Twitter με τη μεγαλύτερη αύξηση της κίνησης του είναι τα #PrayforJapan, #tsunami, #japon και #TextREDCROSS.
source:pcnea