Το «φράγμα» των δύο δισ. δολαρίων ετοιμάζονται να σπάσουν οι επενδύσεις των Ελλήνων πλοιοκτητών για την αγορά πλοίων.
Από τις αρχές του 2011 μέχρι και το πρώτο δεκαπενθήμερο του Απριλίου σύμφωνα με τα στοιχεία της Allied Shipbroking οι Ελληνες εφοπλιστές επένδυσαν κεφάλαια ύψους 1,98 δισ. δολαρίων. Συνολικά έχουν αγοράσει 47 πλοία, τα περισσότερα από κάθε άλλο ανταγωνιστή τους στη διεθνή ναυτιλία.
Από αυτά τα 47 πλοία, τα 18 είναι πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου αξίας περίπου 400 εκατ. δολαρίων, τα 12 δεξαμενόπλοια αξίας 352 εκατ. δολαρίων και τα 17 πλοία μεταφοράς κοντέινερ συνολικής αξίας περίπου 346 εκατ. δολαρίων.
Την τελευταία εβδομάδα η Diana Shipping του Σ. Παληού αγόρασε τρία πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων από τη Maersk επενδύοντας 70,5 εκατ. ευρώ.
Όμως οι Έλληνες πρωταγωνιστούν και στις παραγγελίες πλοίων. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Golden Destiny, έχουν υπογράψει συμβόλαια τις τελευταίες ημέρες από τη Safe Bulkers του Π. Χατζηιωάννου, τη Thenamaris συμφερόντων Μαρτίνου, την Αeolos Management συμφερόντων Εμπειρίκου, την Roxana Shipping.
Επίσης, δύο capesize παρήγγειλε η Dryships του Γιώργου Οικονόμου, ενώ στα ναυπηγεία της Hyundai έβαλε παραγγελίες ο όμιλος Μαρινάκη για την κατασκευή τεσσάρων πλοίων μεταφοράς κοντέινερ με option για άλλα τέσσερα.
PROTO THEMA
Από τις αρχές του 2011 μέχρι και το πρώτο δεκαπενθήμερο του Απριλίου σύμφωνα με τα στοιχεία της Allied Shipbroking οι Ελληνες εφοπλιστές επένδυσαν κεφάλαια ύψους 1,98 δισ. δολαρίων. Συνολικά έχουν αγοράσει 47 πλοία, τα περισσότερα από κάθε άλλο ανταγωνιστή τους στη διεθνή ναυτιλία.
Από αυτά τα 47 πλοία, τα 18 είναι πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου αξίας περίπου 400 εκατ. δολαρίων, τα 12 δεξαμενόπλοια αξίας 352 εκατ. δολαρίων και τα 17 πλοία μεταφοράς κοντέινερ συνολικής αξίας περίπου 346 εκατ. δολαρίων.
Την τελευταία εβδομάδα η Diana Shipping του Σ. Παληού αγόρασε τρία πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων από τη Maersk επενδύοντας 70,5 εκατ. ευρώ.
Όμως οι Έλληνες πρωταγωνιστούν και στις παραγγελίες πλοίων. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Golden Destiny, έχουν υπογράψει συμβόλαια τις τελευταίες ημέρες από τη Safe Bulkers του Π. Χατζηιωάννου, τη Thenamaris συμφερόντων Μαρτίνου, την Αeolos Management συμφερόντων Εμπειρίκου, την Roxana Shipping.
Επίσης, δύο capesize παρήγγειλε η Dryships του Γιώργου Οικονόμου, ενώ στα ναυπηγεία της Hyundai έβαλε παραγγελίες ο όμιλος Μαρινάκη για την κατασκευή τεσσάρων πλοίων μεταφοράς κοντέινερ με option για άλλα τέσσερα.
PROTO THEMA