p

Τρίτη 19 Απριλίου 2011

Έρευνες διαφημιστών από το «Κουρδιστό Πορτοκάλι»

Εσείς, θα αισθανόσασταν άνετα αν ξέρατε πως οι ερευνητές της αγοράς, θα μπορούσαν να ξέρουν κάθε σας σκέψη;


Μια κορδέλα, σχεδιασμένη από την εταιρία EmSense του Σαν Φρανσίσκο, μπορεί να αισθανθεί τις αντιδράσεις του εγκεφάλου σας όταν παρακολουθείτε κάτι και στη συνέχεια να καταγράφει τα δεδομένα για τους ερευνητές της αγοράς.

Η διαδικασία της μέτρησης της αντίδρασής σας, είναι γνωστή ως «ποσοτική νευρομέτρηση» και επιτυγχάνεται όταν παρακολουθείτε μια οθόνη υπολογιστή ή μια τηλεόραση.

Η εταιρία ξεκινά την κατ’ οίκον έρευνά της με την EmBand τεχνολογία παρακολούθησης, προκειμένου να υπάρξει μια καλύτερη ενημέρωση, σχετικά με τις συναισθηματικές αντιδράσεις.

Σύμφωνα με το τεχνολογικό site, Venture Beat, η EmBand μπορεί επίσης να μετρήσει πόση προσοχή δίνετε σε αυτό που παρατηρείται, μετρώντας την εγκεφαλική σας δραστηριότητα.

Η εταιρία έχει ξεκινήσει τις μελέτες, ωστόσο οι αυτές πραγματοποιούνται σε εθελοντές.

Αυτό έχει γίνει, προκειμένου να μη συγκριθεί η νέα μέθοδος έρευνας, με την ταινία του Στάνλει Κιούμπρικ, «Το κουρδιστό Πορτοκάλι» , η οποία είχε γυριστεί το 1971, με θέμα την αλλαγή συμπεριφοράς ενός έφηβου κακοποιού από τις Αρχές, με παρόμοιο τρόπο.
Με τη μέθοδο αυτή, οι ερευνητές θέλουν να μετρήσουν τις συναισθηματικές αντιδράσεις, προκειμένου να υπάρξουν καλύτερα αποτελέσματα στον τρόπο της διαφήμισης στο μέλλον.

Όπως αναφέρει το Venture Beat, η νέα μέθοδος ήδη έχει δοκιμαστεί σε 100.000 κόσμο από 25 κράτη του κόσμου.