Νέα προθεσμία, διάρκειας δύο μηνών, έδωσε το υπουργείο Περιβάλλοντος και Υδάτων της Βουλγαρίας στη διεθνή ....
κατασκευάστρια εταιρία του έργου του πετρελαιαγωγού Μπουργκάς - Αλεξανδρούπολη, «Trans Balkan Pipeline», προκειμένου να επανεξετάσει και να συμπληρώσει τη μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων για το στρατηγικό της έργο.
Η εν λόγω είδηση δημοσιεύεται στον βουλγαρικό Τύπο, ο οποίος επικαλείται σχετικές δηλώσεις της υπουργού Περιβάλλοντος, Νόνας Καράτζοβα. «Αναμένουμε από τους επενδυτές επιτέλους να συμπληρώσουν την μελέτη τους για τις περιβαλλοντολογικές επιπτώσεις του έργου με εναλλακτική πρόταση για την εκφόρτωση του πετρελαίου στο ίδιο το λιμάνι (του Μπουργκάς)», δήλωσε η κ. Καράτζοβα ,έπειτα από την ολοκλήρωση της τακτικής συνεδρίασης του υπουργικού συμβουλίου, στη Σόφια.
Όπως υπενθυμίζει η οικονομική εφημερίδα Ντνέβνικ, «η ανάγκη για συμπλήρωση της περιβαλλοντολογικής μελέτης του αγωγού, με εναλλακτική πρόταση για την εκφόρτωση του πετρελαίου σε πλωτή πλατφόρμα σε απόσταση εννέα ναυτικών μιλιών από την ακτή στον Κόλπο του Μπουργκάς, όπως προβλέπεται τώρα στο σχέδιο του αγωγού, προβλήθηκε από το βουλγαρικό υπουργείο ως κύρια αφορμή για να επιστρέψει στους κατασκευαστές για αναθεώρηση την πρωταρχική περιβαλλοντολογική μελέτη στο τέλος του 2010».
Από την πλευρά του, ο διευθυντής του βουλγαρικού εταιρικού σχήματος στη διεθνή εταιρία του έργου, Πλάμεν Ρούσεφ, δήλωσε σε εκπομπή της δημόσιας ραδιοφωνίας ότι «ούτε η Ρωσία, ούτε η Ελλάδα έχουν γεωπολιτικό συμφέρον να εγκαταλείπουν το σχέδιο Μπουργκάς - Αλεξανδρούπολη», ενώ, όπως είπε «στην περίπτωση που η Βουλγαρία αποχωρήσει από το σχέδιο, πιθανώς θα αντιμετωπίσει οικονομικές και πολιτικές κυρώσεις».
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11381&subid=2&pubid=59772951
κατασκευάστρια εταιρία του έργου του πετρελαιαγωγού Μπουργκάς - Αλεξανδρούπολη, «Trans Balkan Pipeline», προκειμένου να επανεξετάσει και να συμπληρώσει τη μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων για το στρατηγικό της έργο.
Η εν λόγω είδηση δημοσιεύεται στον βουλγαρικό Τύπο, ο οποίος επικαλείται σχετικές δηλώσεις της υπουργού Περιβάλλοντος, Νόνας Καράτζοβα. «Αναμένουμε από τους επενδυτές επιτέλους να συμπληρώσουν την μελέτη τους για τις περιβαλλοντολογικές επιπτώσεις του έργου με εναλλακτική πρόταση για την εκφόρτωση του πετρελαίου στο ίδιο το λιμάνι (του Μπουργκάς)», δήλωσε η κ. Καράτζοβα ,έπειτα από την ολοκλήρωση της τακτικής συνεδρίασης του υπουργικού συμβουλίου, στη Σόφια.
Όπως υπενθυμίζει η οικονομική εφημερίδα Ντνέβνικ, «η ανάγκη για συμπλήρωση της περιβαλλοντολογικής μελέτης του αγωγού, με εναλλακτική πρόταση για την εκφόρτωση του πετρελαίου σε πλωτή πλατφόρμα σε απόσταση εννέα ναυτικών μιλιών από την ακτή στον Κόλπο του Μπουργκάς, όπως προβλέπεται τώρα στο σχέδιο του αγωγού, προβλήθηκε από το βουλγαρικό υπουργείο ως κύρια αφορμή για να επιστρέψει στους κατασκευαστές για αναθεώρηση την πρωταρχική περιβαλλοντολογική μελέτη στο τέλος του 2010».
Από την πλευρά του, ο διευθυντής του βουλγαρικού εταιρικού σχήματος στη διεθνή εταιρία του έργου, Πλάμεν Ρούσεφ, δήλωσε σε εκπομπή της δημόσιας ραδιοφωνίας ότι «ούτε η Ρωσία, ούτε η Ελλάδα έχουν γεωπολιτικό συμφέρον να εγκαταλείπουν το σχέδιο Μπουργκάς - Αλεξανδρούπολη», ενώ, όπως είπε «στην περίπτωση που η Βουλγαρία αποχωρήσει από το σχέδιο, πιθανώς θα αντιμετωπίσει οικονομικές και πολιτικές κυρώσεις».
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11381&subid=2&pubid=59772951