Σε περιπέτειες έμπλεξε ένας καταναλωτής που μετέφερε τα παράπονά του από εταιρία στο προσωπικό του ιστολόγιο, καθώς βρέθηκε να έχει μηνυθεί για δυσφήμιση και σαμποτάζ
Απίστευτη τροπή είχε τελικά η ιστορία ενός δυσαρεστημένου καταναλωτή, ο οποίος τόλμησε να δημοσιοποιήσει τα παράπονά του από χρήση υπηρεσίας εταιρίας για service υπολογιστών, στο προσωπικό του blog.
Μετά από απίστευτες ώρες γραφειοκρατικών διαδικασιών και αφού στράφηκε τόσο στο Συνήγορο του Καταναλωτή, όσο και σε Ανεξάρτητες Αρχές για την τακτοποίηση του προσωπικού θέματος, αποφάσισε να κοινοποιήσει στο blog του την απίστευτη ταλαιπωρία που υπέστη.
Για κακή του όμως τύχη, η εν λόγω εταιρία... αφού έψαξε στα προσωπικά κιτάπια του, κατέθεσε αγωγή αποζημίωσης 200.000 ευρώ για σαμποτάζ και δυσφήμιση που ο καταναλωτής προκάλεσε στην εταιρία.
Η υπόθεση αναμένεται να εκδικαστεί μέσα στον Ιανουάριο του 2011 στο Πρωτοδικείο Πειραιά.
Πιο αναλυτικά, και ενώ ο καταναλωτής είχε δικαίωμα να στραφεί δικαστικά εναντίον της εταιρίας, προτίμησε την εξωδικαστική επίλυση της διαφοράς.
Προσέφυγε στον Συνήγορο του Καταναλωτή, ζητώντας μάλιστα την διαμεσολαβητική παρέμβαση της Ανεξάρτητης Αρχής για την συμβιβαστική επίλυση του προβλήματος και δημοσιοποίησε την ταλαιπωρία που υπέστη στο ιστολόγιό του.
Η κίνηση αυτή όμως δεν εκτιμήθηκε θετικά από την εταιρία, η οποία αντί να συμβάλει στην προσπάθεια εξωδικαστικής επίλυσης, στράφηκε εναντίον του με αγωγή για προσβολή φήμης, επικεντρώνοντας στη διαδικτυακή διαμαρτυρία του καταναλωτή.
Η αγωγή βασίζεται στις διατάξεις περί Τύπου και οι αξιώσεις ανέρχονται στο ποσό των 199.900 ευρώ (έντοκα).
Αξίζει να σημειωθεί ότι το Πρωτοδικείο Πειραιά ήταν το πρώτο Ελληνικό δικαστήριο που αναγνώρισε τεκμηριωμένα ότι οι διατάξεις περί Τύπου δεν εφαρμόζονται στα ιστολόγια, σε υπόθεση στην οποία υπερασπιστήκαμε blogger εναγόμενο από Νομάρχη (απόφαση 4980/2009).
source:Alepounews
Απίστευτη τροπή είχε τελικά η ιστορία ενός δυσαρεστημένου καταναλωτή, ο οποίος τόλμησε να δημοσιοποιήσει τα παράπονά του από χρήση υπηρεσίας εταιρίας για service υπολογιστών, στο προσωπικό του blog.
Μετά από απίστευτες ώρες γραφειοκρατικών διαδικασιών και αφού στράφηκε τόσο στο Συνήγορο του Καταναλωτή, όσο και σε Ανεξάρτητες Αρχές για την τακτοποίηση του προσωπικού θέματος, αποφάσισε να κοινοποιήσει στο blog του την απίστευτη ταλαιπωρία που υπέστη.
Για κακή του όμως τύχη, η εν λόγω εταιρία... αφού έψαξε στα προσωπικά κιτάπια του, κατέθεσε αγωγή αποζημίωσης 200.000 ευρώ για σαμποτάζ και δυσφήμιση που ο καταναλωτής προκάλεσε στην εταιρία.
Η υπόθεση αναμένεται να εκδικαστεί μέσα στον Ιανουάριο του 2011 στο Πρωτοδικείο Πειραιά.
Πιο αναλυτικά, και ενώ ο καταναλωτής είχε δικαίωμα να στραφεί δικαστικά εναντίον της εταιρίας, προτίμησε την εξωδικαστική επίλυση της διαφοράς.
Προσέφυγε στον Συνήγορο του Καταναλωτή, ζητώντας μάλιστα την διαμεσολαβητική παρέμβαση της Ανεξάρτητης Αρχής για την συμβιβαστική επίλυση του προβλήματος και δημοσιοποίησε την ταλαιπωρία που υπέστη στο ιστολόγιό του.
Η κίνηση αυτή όμως δεν εκτιμήθηκε θετικά από την εταιρία, η οποία αντί να συμβάλει στην προσπάθεια εξωδικαστικής επίλυσης, στράφηκε εναντίον του με αγωγή για προσβολή φήμης, επικεντρώνοντας στη διαδικτυακή διαμαρτυρία του καταναλωτή.
Η αγωγή βασίζεται στις διατάξεις περί Τύπου και οι αξιώσεις ανέρχονται στο ποσό των 199.900 ευρώ (έντοκα).
Αξίζει να σημειωθεί ότι το Πρωτοδικείο Πειραιά ήταν το πρώτο Ελληνικό δικαστήριο που αναγνώρισε τεκμηριωμένα ότι οι διατάξεις περί Τύπου δεν εφαρμόζονται στα ιστολόγια, σε υπόθεση στην οποία υπερασπιστήκαμε blogger εναγόμενο από Νομάρχη (απόφαση 4980/2009).
source:Alepounews