p

Κυριακή 24 Απριλίου 2011

Coco... έκανε το βραδυνό της μπανάκι, και είπε να μας δώσει μία γεύση...!

Και καλά έκανε, γιατί είμαστε και φανατικοί θαυμαστές της..!

Η συγκεκριμένη φωτογραφία, αναρτήθηκε από την ίδια στο twitter της με την λεζάντα... "Απόψε είναι υπέροχος ο κόσμος... σας σκέφτομαι όλους... ετοιμάζομαι για το κρεβάτι μου..." Τώρα για ύπνο, ετοιμάζεται, για τρελή νύχτα πάθους ετοιμάζεται... δεν ξέρουμε, εμείς απλά απολαμβάνουμε την θέα...

http://www.athensbars.gr