Και καλά έκανε, γιατί είμαστε και φανατικοί θαυμαστές της..!
Η συγκεκριμένη φωτογραφία, αναρτήθηκε από την ίδια στο twitter της με την λεζάντα... "Απόψε είναι υπέροχος ο κόσμος... σας σκέφτομαι όλους... ετοιμάζομαι για το κρεβάτι μου..." Τώρα για ύπνο, ετοιμάζεται, για τρελή νύχτα πάθους ετοιμάζεται... δεν ξέρουμε, εμείς απλά απολαμβάνουμε την θέα...
http://www.athensbars.gr
Η συγκεκριμένη φωτογραφία, αναρτήθηκε από την ίδια στο twitter της με την λεζάντα... "Απόψε είναι υπέροχος ο κόσμος... σας σκέφτομαι όλους... ετοιμάζομαι για το κρεβάτι μου..." Τώρα για ύπνο, ετοιμάζεται, για τρελή νύχτα πάθους ετοιμάζεται... δεν ξέρουμε, εμείς απλά απολαμβάνουμε την θέα...
http://www.athensbars.gr

