Η νέα C-Class που θα παρουσιαστεί στην ελληνική αγορά τον Μάιο του 2011 είναι πλήρως εκσυγχρονισμένη...
Το εμπρός και το πίσω τμήμα αυτού του εξαιρετικά επιτυχημένου μοντέλου διαθέτουν πλέον εντυπωσιακότερη σχεδίαση. Σε συνδυασμό με την προαιρετική έγχρωμη οθόνη υψηλής ανάλυσης στον πίνακα οργάνων, το νέο ταμπλό, με την κομψή, σαγρέ επιφάνεια και τα επιβλητικά διακοσμητικά στοιχεία, τονίζει τον πολυτελή χαρακτήρα του εσωτερικού.
Η κατανάλωση καυσίμου έχει μειωθεί έως και 31%. Στα μέτρα βελτίωσης της αποδοτικότητας περιλαμβάνονται οι νέοι κινητήρες, το βελτιωμένο αυτόματο κιβώτιο 7G-TRONIC PLUS και η λειτουργία ECO start/stop. Για τη συγκεκριμένη σειρά μοντέλων διατίθενται πλέον δέκα νέα συστήματα υποβοήθησης, από το σύστημα εφίστασης προσοχής ATTENTION ASSIST μέχρι το σύστημα ελέγχου εγγύτητας DISTRONIC PLUS. Η τηλεματική νέας γενιάς περιλαμβάνει πρόσβαση στο διαδίκτυο και οθόνη πλοήγησης 3D με τρισδιάστατες προβολές πόλεων.
Συνολικά, περισσότερα από 2.000 νέα στοιχεία διαφοροποιούν τη νέα γενιά C-Class της Mercedes-Benz από την προκάτοχό της. Οι παραγγελίες για τις εκδόσεις Saloon και Estate έχουν ξεκινήσει από τις 10 Ιανουαρίου 2011, ενώ η παρουσίαση στην ευρωπαϊκή αγορά έχει ξεκινήσει από το Μάρτιο του 2011. Πέρα από τις εσωτερικές επενδύσεις του βασικού εξοπλισμού – που περιλαμβάνει πλέον δερμάτινο τιμόνι – οι δύο γραμμές εξοπλισμού ELEGANCE και AVANTGARDE αποτελούν τη βάση του προγράμματος εξατομίκευσης της C-Class. Οι δύο γραμμές διαφέρουν πλέον ακόμα περισσότερο μεταξύ τους.
Όλα τα μοντέλα της C-Class με πίσω κίνηση περιλαμβάνουν τη λειτουργία ECO start/stop στο βασικό τους εξοπλισμό, ενώ όλες οι εκδόσεις κινητήρων είναι πλέον μονάδες BlueEFFICIENCY, γεγονός που αποδεικνύει ότι είναι ιδιαίτερα αποδοτικοί και φιλικοί προς το περιβάλλον όσον αφορά στην κατανάλωση καυσίμου. Στο μέλλον, όλες οι αυτόματες εκδόσεις, εκτός από την C 300 CDI 4MATIC, θα είναι εξοπλισμένες με το εξελιγμένο αυτόματο κιβώτιο επτά σχέσεων 7G-TRONIC PLUS (θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στην C 250 CDI 4MATIC τον Ιούνιο του 2011).
Επιπλέον, η συνολική σχέση μετάδοσης όλων των νέων εκδόσεων κινητήρων έχει βελτιστοποιηθεί με στόχο την εξοικονόμηση καυσίμου.
Εξωτερικά ξεχωρίζει από τα νέα φωτιστικά σώματα τα οποία μπορεί να μην απέσπασαν και τα πλέον κολακευτικά σχόλια στην SL, εδώ όμως φαίνεται να ταιριάζουν καλύτερα σε αυτό το κόμπακτ σεντάν σχήμα, με τον εξαιρετικό αεροδυναμικό συντελεστή (0,26). Την διαφοροποίηση συμπληρώνουν τα χαμηλά τοποθετημένα φώτα ημέρα τεχνολογίας LED και οι νέοι προφυλακτήρες.
Στο εσωτερικό ξεχωρίζει ο επανασχεδιασμένος πίνακας οργάνων,με την ευκρινέστατη ουόνη στο κέντρο του μεγάλου ταχύμετρου, καθώς και η σταθερά τοποθετημένη οθόνη χειρισμού του συστήματος ψυχαγωγίας (το οποίο πλέον μπορεί να περιλαμβάνει ακόμη και πλοήγηση στο ίντερνετ), στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας
Η γκάμα αποτελείται από τον υπερτροφοδοτούμενο 1800αρη τετρακύλινδρο με ιπποδύναμη 156, 184 και 204 ίππων, ενώ στην κορυφή βρίσκεται ο νέος V6 των 3,5 λίτρων, ο οποίος αν και ισχυρότερος, είναι καθαρότερος και οικονομικότερος σε σχέση με τον προκάτοχο του.
Την ανανεωμένη C Class έρχονται να πλαισιώσουν 10 νέα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού. Μεταξύ αυτών θα ξεχωρίσουμε την αυτόματη μεγάλη σκάλα των φώτων, τα ενεργά(!) συστήματα διατήρησης πορείας στην λωρίδα κυκλοφορίας και ειδοποίησης τυφλών σημείων (ο οδηγός ειδοποιείται αρχικά με ειδικά σήματα και αν δεν αντιδράσει ενεργοποιούνται τα φρένα), η ανίχνευση κόπωσης του οδηγού και το ενεργό cruise control, το οποίο παρέχει την δυνατότητα ακόμη και πλήρους ακινητοποίησης του αυτοκινήτου.
Από πλευράς αναρτήσεων, το σύστημα Agility Control είναι πλέον στάνταρ, ενώ υπάρχει η επιλογή μιας σφικτότερης ανάρτησης, ή ακόμα και του προηγμένου πακέτου Dynamic Handling, στο οποίο συμπεριλαμβάνεται η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση και κρεμαγιέρα τιμονιού με αμεσότερη απόκριση.
Όλοι οι βενζινοκινητήρες της σειράς μοντέλων είναι εξοπλισμένοι με σύστημα άμεσου ψεκασμού. Ένα από τα κορυφαία στοιχεία είναι η χρήση για πρώτη φορά του νέου βενζινοκινητήρα V6 με την πρωτοποριακή και εξαιρετικά αποδοτική διαδικασία BlueDIRECT στην έκδοση C 350 BlueEFFICIENCY. Το εξακύλινδρο μηχανικό σύνολο αποδεικνύει περίτρανα το τεράστιο άλμα αποδοτικότητας: έχει αυξηθεί σημαντικά η ισχύς, με την έκδοση C 350 BlueEFFICIENCY να αποδίδει 306 hp και 370 Nm (το προηγούμενο μοντέλο C 350 απέδιδε 272 hp και 350 Nm). Παρ’ όλ’ αυτά, η κατανάλωση καυσίμου έχει μειωθεί αισθητά: η έκδοση C 350 BlueEFFICIENCY έχει μέση κατανάλωση 6,8 λίτρων ανά 100 χλμ. – 3,1 λίτρα ή 31% λιγότερο από το προηγούμενο μοντέλο C 350.
Οι τετρακύλινδροι βενζινοκινητήρες, που αποτέλεσαν επανάσταση το 2009 διαθέτουν όλοι άμεσο ψεκασμό και υπερτροφοδότηση, ξεχωρίζουν για τις υψηλές επιδόσεις και την υποδειγματικά οικονομική λειτουργία.
Oι τιμές ξεκινούν απο 33.700ευρώ(32.270 με απόσυρση) για την έκδοση C 180 K BlueEFFICIENCY
skai.gr
Το εμπρός και το πίσω τμήμα αυτού του εξαιρετικά επιτυχημένου μοντέλου διαθέτουν πλέον εντυπωσιακότερη σχεδίαση. Σε συνδυασμό με την προαιρετική έγχρωμη οθόνη υψηλής ανάλυσης στον πίνακα οργάνων, το νέο ταμπλό, με την κομψή, σαγρέ επιφάνεια και τα επιβλητικά διακοσμητικά στοιχεία, τονίζει τον πολυτελή χαρακτήρα του εσωτερικού.
Η κατανάλωση καυσίμου έχει μειωθεί έως και 31%. Στα μέτρα βελτίωσης της αποδοτικότητας περιλαμβάνονται οι νέοι κινητήρες, το βελτιωμένο αυτόματο κιβώτιο 7G-TRONIC PLUS και η λειτουργία ECO start/stop. Για τη συγκεκριμένη σειρά μοντέλων διατίθενται πλέον δέκα νέα συστήματα υποβοήθησης, από το σύστημα εφίστασης προσοχής ATTENTION ASSIST μέχρι το σύστημα ελέγχου εγγύτητας DISTRONIC PLUS. Η τηλεματική νέας γενιάς περιλαμβάνει πρόσβαση στο διαδίκτυο και οθόνη πλοήγησης 3D με τρισδιάστατες προβολές πόλεων.
Συνολικά, περισσότερα από 2.000 νέα στοιχεία διαφοροποιούν τη νέα γενιά C-Class της Mercedes-Benz από την προκάτοχό της. Οι παραγγελίες για τις εκδόσεις Saloon και Estate έχουν ξεκινήσει από τις 10 Ιανουαρίου 2011, ενώ η παρουσίαση στην ευρωπαϊκή αγορά έχει ξεκινήσει από το Μάρτιο του 2011. Πέρα από τις εσωτερικές επενδύσεις του βασικού εξοπλισμού – που περιλαμβάνει πλέον δερμάτινο τιμόνι – οι δύο γραμμές εξοπλισμού ELEGANCE και AVANTGARDE αποτελούν τη βάση του προγράμματος εξατομίκευσης της C-Class. Οι δύο γραμμές διαφέρουν πλέον ακόμα περισσότερο μεταξύ τους.
Όλα τα μοντέλα της C-Class με πίσω κίνηση περιλαμβάνουν τη λειτουργία ECO start/stop στο βασικό τους εξοπλισμό, ενώ όλες οι εκδόσεις κινητήρων είναι πλέον μονάδες BlueEFFICIENCY, γεγονός που αποδεικνύει ότι είναι ιδιαίτερα αποδοτικοί και φιλικοί προς το περιβάλλον όσον αφορά στην κατανάλωση καυσίμου. Στο μέλλον, όλες οι αυτόματες εκδόσεις, εκτός από την C 300 CDI 4MATIC, θα είναι εξοπλισμένες με το εξελιγμένο αυτόματο κιβώτιο επτά σχέσεων 7G-TRONIC PLUS (θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στην C 250 CDI 4MATIC τον Ιούνιο του 2011).
Επιπλέον, η συνολική σχέση μετάδοσης όλων των νέων εκδόσεων κινητήρων έχει βελτιστοποιηθεί με στόχο την εξοικονόμηση καυσίμου.
Εξωτερικά ξεχωρίζει από τα νέα φωτιστικά σώματα τα οποία μπορεί να μην απέσπασαν και τα πλέον κολακευτικά σχόλια στην SL, εδώ όμως φαίνεται να ταιριάζουν καλύτερα σε αυτό το κόμπακτ σεντάν σχήμα, με τον εξαιρετικό αεροδυναμικό συντελεστή (0,26). Την διαφοροποίηση συμπληρώνουν τα χαμηλά τοποθετημένα φώτα ημέρα τεχνολογίας LED και οι νέοι προφυλακτήρες.
Στο εσωτερικό ξεχωρίζει ο επανασχεδιασμένος πίνακας οργάνων,με την ευκρινέστατη ουόνη στο κέντρο του μεγάλου ταχύμετρου, καθώς και η σταθερά τοποθετημένη οθόνη χειρισμού του συστήματος ψυχαγωγίας (το οποίο πλέον μπορεί να περιλαμβάνει ακόμη και πλοήγηση στο ίντερνετ), στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας
Η γκάμα αποτελείται από τον υπερτροφοδοτούμενο 1800αρη τετρακύλινδρο με ιπποδύναμη 156, 184 και 204 ίππων, ενώ στην κορυφή βρίσκεται ο νέος V6 των 3,5 λίτρων, ο οποίος αν και ισχυρότερος, είναι καθαρότερος και οικονομικότερος σε σχέση με τον προκάτοχο του.
Την ανανεωμένη C Class έρχονται να πλαισιώσουν 10 νέα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού. Μεταξύ αυτών θα ξεχωρίσουμε την αυτόματη μεγάλη σκάλα των φώτων, τα ενεργά(!) συστήματα διατήρησης πορείας στην λωρίδα κυκλοφορίας και ειδοποίησης τυφλών σημείων (ο οδηγός ειδοποιείται αρχικά με ειδικά σήματα και αν δεν αντιδράσει ενεργοποιούνται τα φρένα), η ανίχνευση κόπωσης του οδηγού και το ενεργό cruise control, το οποίο παρέχει την δυνατότητα ακόμη και πλήρους ακινητοποίησης του αυτοκινήτου.
Από πλευράς αναρτήσεων, το σύστημα Agility Control είναι πλέον στάνταρ, ενώ υπάρχει η επιλογή μιας σφικτότερης ανάρτησης, ή ακόμα και του προηγμένου πακέτου Dynamic Handling, στο οποίο συμπεριλαμβάνεται η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση και κρεμαγιέρα τιμονιού με αμεσότερη απόκριση.
Όλοι οι βενζινοκινητήρες της σειράς μοντέλων είναι εξοπλισμένοι με σύστημα άμεσου ψεκασμού. Ένα από τα κορυφαία στοιχεία είναι η χρήση για πρώτη φορά του νέου βενζινοκινητήρα V6 με την πρωτοποριακή και εξαιρετικά αποδοτική διαδικασία BlueDIRECT στην έκδοση C 350 BlueEFFICIENCY. Το εξακύλινδρο μηχανικό σύνολο αποδεικνύει περίτρανα το τεράστιο άλμα αποδοτικότητας: έχει αυξηθεί σημαντικά η ισχύς, με την έκδοση C 350 BlueEFFICIENCY να αποδίδει 306 hp και 370 Nm (το προηγούμενο μοντέλο C 350 απέδιδε 272 hp και 350 Nm). Παρ’ όλ’ αυτά, η κατανάλωση καυσίμου έχει μειωθεί αισθητά: η έκδοση C 350 BlueEFFICIENCY έχει μέση κατανάλωση 6,8 λίτρων ανά 100 χλμ. – 3,1 λίτρα ή 31% λιγότερο από το προηγούμενο μοντέλο C 350.
Οι τετρακύλινδροι βενζινοκινητήρες, που αποτέλεσαν επανάσταση το 2009 διαθέτουν όλοι άμεσο ψεκασμό και υπερτροφοδότηση, ξεχωρίζουν για τις υψηλές επιδόσεις και την υποδειγματικά οικονομική λειτουργία.
Oι τιμές ξεκινούν απο 33.700ευρώ(32.270 με απόσυρση) για την έκδοση C 180 K BlueEFFICIENCY
skai.gr