Ενδιαφέροντα στατιστικά για τη χρήση του διαδικτύου στην Ελλάδα...
δημοσίευσε η Google Greece, στα πλαίσια εκδήλωσης που πραγματοποίησε για το Adsense πριν από μερικές μέρες στην Αθήνα. Πιο συγκεκριμένα, μερικά από τα πιο αξιοσημείωτα στοιχεία περιλαμβάνουν τα εξής:
Ο αριθμός των κατοίκων της Ελλάδας με πρόσβαση στο διαδίκτυο ξεπερνά τα 4 εκατομμύρια.Πάνω από 200.000 smartphones πουλήθηκαν κατά το τελευταίο τρίμηνο του 2010 – αριθμός που ξεπερνά τον αντίστοιχο των επιτραπέζιων υπολογιστών.30 εκατομμύρια βίντεο προβάλλονται κάθε μήνα μέσω του YouTube.
Ο αριθμός των λογαριασμών σε υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης φτάνει τα 4 εκατομμύρια.Ο μέσος εβδομαδιαίος χρόνος που αφιερώνει κάποιος online φτάνει τις 10 ώρες.Καθημερινά πραγματοποιούνται πάνω από 500.000 αναζητήσειςΗ άνοδος της χρήσης του διαδικτύου μέσω κινητών συσκευών αυξάνεται με ταχείς ρυθμούς.
Συγκεκριμένα, 8 φορές ταχύτερα σε σχέση με τον αντίστοιχο ρυθμό διείσδυσης του διαδικτύου στα PC.
Ο όρος «δουλειές στο εξωτερικό» εμφανίζει κατακόρυφη άνοδο στις αναζητήσεις της Google από το δεύτερο τρίμηνο του 2009 και μετά.Οι όροι “Tsunami” και «Τζούλια» εμφανίζουν τις μεγαλύτερες εξάρσεις (spikes) ως προς των αριθμό των αναζητήσεών τους, ο καθένας για διαφορετικούς όσο και …ευνόητους λόγους.
source:24wro
δημοσίευσε η Google Greece, στα πλαίσια εκδήλωσης που πραγματοποίησε για το Adsense πριν από μερικές μέρες στην Αθήνα. Πιο συγκεκριμένα, μερικά από τα πιο αξιοσημείωτα στοιχεία περιλαμβάνουν τα εξής:
Ο αριθμός των κατοίκων της Ελλάδας με πρόσβαση στο διαδίκτυο ξεπερνά τα 4 εκατομμύρια.Πάνω από 200.000 smartphones πουλήθηκαν κατά το τελευταίο τρίμηνο του 2010 – αριθμός που ξεπερνά τον αντίστοιχο των επιτραπέζιων υπολογιστών.30 εκατομμύρια βίντεο προβάλλονται κάθε μήνα μέσω του YouTube.
Ο αριθμός των λογαριασμών σε υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης φτάνει τα 4 εκατομμύρια.Ο μέσος εβδομαδιαίος χρόνος που αφιερώνει κάποιος online φτάνει τις 10 ώρες.Καθημερινά πραγματοποιούνται πάνω από 500.000 αναζητήσειςΗ άνοδος της χρήσης του διαδικτύου μέσω κινητών συσκευών αυξάνεται με ταχείς ρυθμούς.
Συγκεκριμένα, 8 φορές ταχύτερα σε σχέση με τον αντίστοιχο ρυθμό διείσδυσης του διαδικτύου στα PC.
Ο όρος «δουλειές στο εξωτερικό» εμφανίζει κατακόρυφη άνοδο στις αναζητήσεις της Google από το δεύτερο τρίμηνο του 2009 και μετά.Οι όροι “Tsunami” και «Τζούλια» εμφανίζουν τις μεγαλύτερες εξάρσεις (spikes) ως προς των αριθμό των αναζητήσεών τους, ο καθένας για διαφορετικούς όσο και …ευνόητους λόγους.
source:24wro