p

Τετάρτη 13 Απριλίου 2011

O Ποικιλίδης ανέλαβε να διώξει την Πάλη από την Τούμπα!

Την έξωση του Τμήματος Πάλης από το γήπεδο της Τούμπας, προκειμένου να στεγαστεί εκεί το νέο κατάστημα της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, απαίτησε από τους προπονητές και τον ΑΣ ΠΑΟΚ, ο πρώην Ολυμπιονίκης της Πάλης, Παναγιώτης Ποικιλίδης!..



Απίστευτο, κι όμως, αληθινό.

Ο κ. Ποικιλίδης, ανέλαβε για λογαριασμό της ΠΑΕ και ήρθε σε επαφή με τους προπονητές του τμήματος, από τους οποίους και ζήτησε να …μετακομίσουν το προπονητήριο και τα γραφεία του τμήματος Πάλης του ΑΣ ΠΑΟΚ που βρίσκεται επί της Μικράς Ασίας, σε άλλο μέρος, προκειμένου να δημιουργηθεί εκεί, το νέο κατάστημα της ΠΑΕ ΠΑΟΚ.

Μετά τη συμφωνία με την Puma, η ΠΑΕ έχει το δικαίωμα να πουλάει προϊόντα που δεν παράγει και δεν πωλεί η εταιρεία αθλητικής ένδυσης, όπως π.χ. κούπες, μολύβια, τετράδια, κλπ και ο κ. Ποικιλίδης απευθύνθηκε στους προπονητές του τμήματος, μετά την πρόταση που έγινε αρχικά, στον ΑΣ ΠΑΟΚ.

Ο ερασιτέχνης, αποφάσισε ότι αυτό θα ήταν εφικτό εφόσον βρισκόταν προηγουμένως ένα κατάλληλο μέρος για να στεγαστεί το προπονητήριο του τμήματος, να χωράει δηλαδή το ταπί, τ΄ αποδυτήρια και τα γραφεία, κι εφόσον βέβαια, συμφωνούσαν προηγουμένως, οι προπονητές.

Τη διαμεσολάβηση και διαπραγμάτευση ανέλαβε ο πρώην … Ολυμπιονίκης της Πάλης, Παν. Ποικιλίδης, ο οποίος και συζητά μαζί τους. Ένα από τα επιχειρήματά του προκειμένου να τους πείσει, είναι πως η διαδικασία είναι επείγουσα, καθώς το στοκ που υπάρχει πρέπει να πουληθεί το συντομότερο δυνατό, αλλιώς θα μείνει στα χέρια της ΠΑΕ.

Ειλικρινά, δε θα μπορούσε ποτέ να περάσει από το μυαλό κάποιου, πώς ένας … Ολυμπιονίκης, που έχει δοξαστεί απ΄ αυτό το άθλημα, θα μπορούσε ν΄ αναλάβει ένα τέτοιο ρόλο. Να κάνει έξωση στο άθλημά του, από το φυσικό του χώρο. Ο αθλητισμός, όμως, δεν αποτελεί πλέον ιδέα παρά μόνο εμπόρευμα προς πώληση, οπότε τα πολλά λόγια είναι περιττά.

Πάντως, δύσκολα γίνεται κατανοητό το επείγον της υπόθεσης, αφού τα μπρελόκ, οι κούπες και τα τετράδια ή τα κρασιά και οι μπύρες που πουλάει ο ΠΑΟΚ είναι διαχρονικά προϊόντα και δεν τίθεται θέμα να μείνουν αδιάθετα, δηλαδή ...αμανάτι, στις αποθήκες. Κι απ΄ όσο ξέρουμε, η νέα μπουτίκ δε θα πουλάει ευπαθή προϊόντα όπως είναι το ... παριζάκι ΠΑΟΚ που έχει ημερομηνία λήξης.

Από την άλλη, η προηγούμενη μπουτίκ που είχε προϊόντα-κράχτες, όπως οι φανέλες των παικτών κρίθηκε ασύμφορη και παραχωρήθηκε, με όρους που ουδείς γνωρίζει, ενώ τώρα ανοίγει ένα νέο μαγαζί, κι ίσως μια νέα πληγή, με προϊόντα λιγότερο ελκυστικά και άγνωστο κατά πόσο, κερδοφόρα.

Επίσης, ούτε γι΄ αυτό το εγχείρημα έχει γίνει κάτι γνωστό, όπως για παράδειγμα αν το νέο μαγαζί θα ανήκει στην ΠΑΕ, ή η ΠΑΕ το έχει παραχωρήσει σε ιδιώτη με κάποιο οικονομικό αντάλλαγμα, με ποιους όρους και ποιος είναι τελικά, αυτός.

Η σπουδή και η διαμεσολάβηση πάντως, του κ. Ποικιλίδη, προβληματίζει, καθώς εξ όσων γνωρίζουμε, αυτός δεν είναι ο τομέας του, ούτε ο ρόλος του στην ΠΑΕ. Εκτός κι αν ο κ. Ποικιλίδης ανέλαβε τον τομέα Μάρκετινγκ, ή να υλοποιήσει επιχειρηματικά σχέδια...


http://baladoros.com/nea/9104