Πραγματικά λυπηρά είναι τα στοιχεία για τη μάχη της ασφάλτου που παρουσίασε στην Επιτροπή Οδικής Ασφάλειας, ο διευθυντής της Τροχαίας του Αρχηγείου ΕΛΑΣ, ταξίαρχος Α. Κορδολαίμης.
Σύμφωνα με τα στοιχεία οι κυριότερες αιτίες πρόκλησης ατυχημάτων είναι η παραβίαση κόκκινου σηματοδότη, η υπερβολική ταχύτητα, η χρήση αλκοόλ, τα φθαρμένα ελαστικά, η είσοδος στο αντίθετο ρεύμα και η οδήγηση χωρίς σύνεση, όπως για παράδειγμα η χρήση κινητού.
Όπως αναφέρθηκε το 46% των ανθρώπων που εμπλέκονται σε τροχαία βρίσκονται στην πιο παραγωγική ηλικία, μεταξύ 26 και 45 ετών, το 52% των ατυχημάτων γίνονται με Ι.Χ., ενώ μοτοσυκλέτες και δίκυκλα συμμετέχουν σε ποσοστό 35%. Λίγα, αλλά ωστόσο πολύνεκρα, είναι τα τροχαία που σημειώνονται με λεωφορεία και φορτηγά.
Παράλληλα, επισημάνθηκε ότι η Τροχαία δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην ενημέρωση των πολιτών, την κυκλοφοριακή αγωγή και στην εξάλειψη των παράνομων διαφημιστικών πινακίδων, με στόχο τη μείωση των ατυχημάτων.
http://www.star.gr
Σύμφωνα με τα στοιχεία οι κυριότερες αιτίες πρόκλησης ατυχημάτων είναι η παραβίαση κόκκινου σηματοδότη, η υπερβολική ταχύτητα, η χρήση αλκοόλ, τα φθαρμένα ελαστικά, η είσοδος στο αντίθετο ρεύμα και η οδήγηση χωρίς σύνεση, όπως για παράδειγμα η χρήση κινητού.
Όπως αναφέρθηκε το 46% των ανθρώπων που εμπλέκονται σε τροχαία βρίσκονται στην πιο παραγωγική ηλικία, μεταξύ 26 και 45 ετών, το 52% των ατυχημάτων γίνονται με Ι.Χ., ενώ μοτοσυκλέτες και δίκυκλα συμμετέχουν σε ποσοστό 35%. Λίγα, αλλά ωστόσο πολύνεκρα, είναι τα τροχαία που σημειώνονται με λεωφορεία και φορτηγά.
Παράλληλα, επισημάνθηκε ότι η Τροχαία δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην ενημέρωση των πολιτών, την κυκλοφοριακή αγωγή και στην εξάλειψη των παράνομων διαφημιστικών πινακίδων, με στόχο τη μείωση των ατυχημάτων.
http://www.star.gr