Ελεύθερα, χωρίς περιορισμούς, από οπουδήποτε ακόμη κι από βενζινάδικα, περίπτερα και άλλα σημεία λιανικής θα μπορεί να πωλείται σε ένα μήνα το ψωμί....
Σύμφωνα με το νόμο περι απελευθέρωσης επαγγελμάτων οι αρτοποιοί ζητούν με προεδρικό διάταγμα να μπουν προϋποθέσεις αλλιώς φοβούνται οτι τελειώνει ο φούρνος της γειτονιάς.
Χθες, σε συνέντευξη Τύπου οι αρτοποιοί παρουσίασαν έρευνα κοινής γνώμης της εταιρίας MARC για την αγορά του ψωμιού.
Το κύριο συμπέρασμα που προκύπτει είναι ότι το ψωμί αντέχει στην οικονομική ύφεση και η όποια μείωση του τζίρου στους φούρνους δεν αποδίδεται ούτε στην τιμή του αλλά ούτε και στις δυσκολίες των νοικοκυριών.
Το 27,2% των νοικοκυριών δηλώνει ότι αγοράζει λιγότερες φορές ψωμί. Τα αίτια είναι η αλλαγή των διατροφικών συνηθειών (δίαιτα, υγεία) και η μείωση των μελών της οικογένειας. Πάντως, τα νοικοκυριά «έκοψαν» τις αγορές αρτοσκευασμάτων, ειδών ζαχαροπλαστικής και άλλων προϊόντων που πωλούν οι φούρνοι.
Εννιά στους δέκα καταναλωτές εμπιστεύονται τους φούρνους της γειτονιάς παρά τα σούπερ μάρκετ.
Σύμφωνα με το νόμο περι απελευθέρωσης επαγγελμάτων οι αρτοποιοί ζητούν με προεδρικό διάταγμα να μπουν προϋποθέσεις αλλιώς φοβούνται οτι τελειώνει ο φούρνος της γειτονιάς.
Χθες, σε συνέντευξη Τύπου οι αρτοποιοί παρουσίασαν έρευνα κοινής γνώμης της εταιρίας MARC για την αγορά του ψωμιού.
Το κύριο συμπέρασμα που προκύπτει είναι ότι το ψωμί αντέχει στην οικονομική ύφεση και η όποια μείωση του τζίρου στους φούρνους δεν αποδίδεται ούτε στην τιμή του αλλά ούτε και στις δυσκολίες των νοικοκυριών.
Το 27,2% των νοικοκυριών δηλώνει ότι αγοράζει λιγότερες φορές ψωμί. Τα αίτια είναι η αλλαγή των διατροφικών συνηθειών (δίαιτα, υγεία) και η μείωση των μελών της οικογένειας. Πάντως, τα νοικοκυριά «έκοψαν» τις αγορές αρτοσκευασμάτων, ειδών ζαχαροπλαστικής και άλλων προϊόντων που πωλούν οι φούρνοι.
Εννιά στους δέκα καταναλωτές εμπιστεύονται τους φούρνους της γειτονιάς παρά τα σούπερ μάρκετ.