Αντιμέτωπη με μια κλοπή πρωτοφανούς θράσους ήρθε η αστυνομία στην ΚωΔύο αθίγγανοι εισήλθαν σε πεδίο βολής των Τεθωρακισμένων στην Κω και τεμάχισαν με συσκευή οξυγόνου και αλυσοπρίονα παροπλισμένο άρμα μάχης, που χρησιμοποιούνταν για ασκήσεις βολών.
Οι δράστες ηλικίας 31 και 38 χρόνων, μπήκαν στο πεδίο βολής κοντά στο εργοστάσιο της ΔΕΗ στην περιοχή Μαστιχάρι και άρχισαν να τεμαχίζουν το παλιό άρμα μάχης τύπου Μ24
Κάποιοι περαστικοί τους είδαν και ειδοποίησαν την Ασφάλεια Kω, άνδρες της οποίας συνέλαβαν τους δυο δράστες την στιγμή που φόρτωναν τα βάρους περίπου ενάμισι τόνου τμήματα του άρματος σε ένα φορτηγό. Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στον εισαγγελέα που δέχθηκε αντιδράσεις από κατοίκους και στρατιωτικούς για να μην τους αφήσει ελεύθερους, όπως αρχικά είχε την πρόθεση. Έτσι, έμειναν στα κρατητήρια και σήμερα Δευτέρα θα οδηγηθούν στο Αυτόφωρο.
ellispoint