p
Δευτέρα 16 Μαΐου 2011
Πήρε εξιτήριο ο Ιερώνυμος
Εξιτήριο από το ΚΑΤ έλαβε ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών Ιερώνυμος. Θα συνεχίσει την αποθεραπεία στην Αρχιεπισκοπική κατοικία της Πλάκας.
eurokinissi
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα