p

Δευτέρα 16 Μαΐου 2011

Πήρε εξιτήριο ο Ιερώνυμος

Εξιτήριο από το ΚΑΤ έλαβε ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών Ιερώνυμος. Θα συνεχίσει την αποθεραπεία στην Αρχιεπισκοπική κατοικία της Πλάκας.


eurokinissi