p

Δευτέρα 16 Μαΐου 2011

Αλεξανδρίδης: Λάθος η τακτική του Χάβου

Λανθασμένη χαρακτήρισε την έμπνευση του Μάκη Χάβου αναφορικά με το χθεσινό στήσιμο της ομάδος ο Κυριάκος Αλεξανδρίδης.
Ο παλαίμαχος παίκτης του «δικεφάλου», μιλώντας στο «Libero 107,4», αναφέρθηκε ακόμη στην οριακή όπως χαρακτήρισε την αναμέτρηση της Τετάρτης, αλλά και στην καλή διαιτησία που τυγχάνει ο ΠΑΟΚ μέχρι στιγμής.


Μιλώντας για το χθεσινό παιχνίδι, ο κ. Αλεξανδρίδης τόνισε αρχικά: «Καλύτερα είναι νομίζω να κοιτάξουμε το σήμερα και να αφήσουμε το χθεσινό παιχνίδι, πρέπει να το ξεπεράσουμε. Στο ποδόσφαιρο υπάρχουν όλα τα αποτελέσματα φυσικά αλλά το θέμα είναι πως έρχεται μία ήττα. Όταν έχεις μπροστά σου ένα οριακό παιχνίδι που παίζεις όλη τη χρονιά οφείλεις να είσαι καλύτερος. Νομίζω ότι ήταν από τα χειρότερα παιχνίδια του ΠΑΟΚ σε όλη την φετινή σεζόν. Τώρα ο προπονητής και οι συνεργάτες του θα αναλύσουν τους λόγους της ήττας και θα προσπαθήσουν να διορθώσουν ότι δεν έγινε σωστά στο παιχνίδι, το παιχνίδι της Τετάρτης είναι οριακό. Δεν έχει χαθεί τίποτα όμως, η ομάδα είναι μέσα στους στόχους και με περισσότερο πάθος και σοβαρότητα μπορεί να πετύχει τους στόχους της».


Αναφερόμενος γενικότερα στα play-off ανέφερε: «Είναι ένα μίνι πρωτάθλημα και όταν παίζεις Τετάρτη-Κυριακή δεν μπορείς να έχεις διαρκώς καλή απόδοση, βλέπουμε τι έχει πάθει και ο Παναθηναϊκός. Δεν έχει ξεκαθαρίσει τίποτε όμως, όλα παίζονται για την πρώτη θέση και έχουν πιθανότητες και οι τρεις ομάδες».


Σε ερώτηση για το σύστημα του ΠΑΟΚ και για τα στημένα, ο κ. Αλεξανδρίδης είπε: «Ο προπονητής είναι ο υπεύθυνος και για την ήττα και για τη νίκη, είχε μια έμπνευση αλλά ήταν λάθος και αυτό το είδαν όλοι. Μετά το 2-0 βέβαια, και ο ίδιος το κατάλαβε και το γύρισε το σύστημα σε 4-4-2. Πάντως, το να κάνουμε κριτική εκ του ασφαλούς και εκ των υστέρων, δεν είναι σωστό, αν του έβγαινε η έμπνευση θα λέγαμε άλλα τώρα. Στα στημένα δε λέει τίποτα το ύψος που μπορεί να έχει μία ομάδα. Είναι η στιγμή που θα πηδήξεις, είναι ο τερματοφύλακας που βγαίνει με τα χέρια, πότε θα βγει ή όχι. Στο πρώτο γκολ, ας πούμε, είναι υπεύθυνος και ο τερματοφύλακας. Στα στημένα πρέπει να είσαι άτομο με άτομο, να παίζεις ζώνη χώρου μέσα στη μεγάλη περιοχή είναι πολύ δύσκολο και θέλει να το έχεις δουλέψει πάρα πολύ».

Κλείνοντας, ο κ. Αλεξανδρίδης ανέφερε επίσης: «Ο Ολυμπιακός Βόλου και με τον ΠΑΟΚ ήταν πολύ καλός και το σκορ τον αδικεί. Είμαι μια ομάδα που κοιτάει όλους τους αντιπάλους στα μάτια. Αυτό που έχω παρατηρήσει επίσης είναι ότι και στα τρία παιχνίδια είχαμε καλή διαιτησία, συνήθως μένουμε στους διαιτητές όταν υπάρχει ήττα αλλά πρέπει να πούμε και την καλή δουλειά όταν αυτή γίνεται».


http://www.baladoros.com/nea/10517