p

Δευτέρα 30 Μαΐου 2011

"Ο Τόλης Βοσκόπουλος με σημάδεψε"

Η Τζούλια Παπαδημητρίου, η πρώην σύζυγος του Τόλη Βοσκόπουλου, μίλησε ανοιχτά για την 15ετία ισχυρής έντασης που πέρασε με τον τραγουδιστή, την κόρη της Χαρά αλλά και τον έρωτα!



"Ήταν μια ισχυρή σχέση. Όλα είναι από τον Θεό και είναι γραφτό να τα περάσουμε. Δεν απορρίπτω το παρελθόν μου, το δέχομαι. Από κει και πέρα, ό,τι και να πέρασα, τέλειωσε και προχωράω.", δηλώνει η ίδια στο περιοδικό «ΕΓΩ Weekly», ενώ δεν διστάζει να πει πως η όλη κατάσταση: "Σίγουρα με σημάδεψε. Έχω ένα παιδί με αυτό τον άνθρωπο. Ήθελε και ο ίδιος να με σημαδέψει και έκανε τα πάντα προκειμένου να γίνει. Παρόλα αυτά, επαναλαμβάνω ότι είμαι καλά και συνεχίζω τη ζωή μου"!

Η κυρία Παπαδημητρίου μίλησε μεταξύ άλλων και για το χρέος του Τόλη: "Τα χρέη του Τόλη Βοσκόπουλου δημιουργήθηκαν μετά το χωρισμό μας και όχι στο γάμο μας. Πριν γνωριστούμε και μετά το χωρισμό μας, ήταν στην ίδια κατάσταση, με χρέη."

Θα ξαναπαντρευόταν άραγε; "Βεβαίως θα ξαναπαντρευτώ! Πιστεύω στο γάμο και στην οικογένεια."


PROTO THEMA