Το Facebook είναι πλέον το μεγαλύτερο online μέσο κοινωνικής δικτύωσης και αυτό δεν το αμφισβητεί κανένας...
Αναλογιστείτε ότι το 1/3 των επισκέψεων ιστοσελίδων στις ΗΠΑ ανήκουν στο Facebook όπως μας πληροφορεί στην τελευταία της αναφορά η εταιρεία στατιστικών comScore Ad Metrix. Το πρώτο τρίμηνο του 2011, υπολογίζεται ότι 1,1 τρισεκατομμύρια διαφημίσεις εμφανίστηκαν στους Αμερικανούς χρήστες, εκ των οποίων οι 346 δις (31%) ήταν στο Facebook.
Καμία άλλη εταιρεία δεν έχει καταφέρει έστω να πλησιάσει αυτό το νούμερο των διαφημιστικών προβολών που κατάφερε να κάνει το Facebook. Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Yahoo, στην οποία ανήκει το 10% των συνολικών διαφημιστικών προβολών και ακολουθεί η Microsoft με 5%. Στον πίνακα φαίνονται οι 5 μεγαλύτερες εταιρείες σε αριθμό εμφανίσεων διαφημίσεων για το πρώτο τρίμηνο του έτους που διανύουμε. Να σημειώσουμε ότι στους αριθμούς αυτούς δεν υπολογίζονται τα διαφημιστικά δίκτυα (πχ. το AdWords της Google).
Κατέχοντας την κορυφή, το Facebook έχει ξεκινήσει να πειραματίζεται με νέους τύπους διαφημίσεων δίνοντάς τους πιο «social» μορφή. Οι διαφημίσεις αυτές θυμίζουν περισσότερο νέα που μοιράζονται από τους φίλους στο κοινωνικό δίκτυο, παρά με παραδοσιακές διαφημίσεις. Όπως και να έχει, η online διαφήμιση έχει κατακτηθεί από το Facebook και δύσκολα θα αλλάξει αυτό σύντομα.
http://www.gugoo.gr
Αναλογιστείτε ότι το 1/3 των επισκέψεων ιστοσελίδων στις ΗΠΑ ανήκουν στο Facebook όπως μας πληροφορεί στην τελευταία της αναφορά η εταιρεία στατιστικών comScore Ad Metrix. Το πρώτο τρίμηνο του 2011, υπολογίζεται ότι 1,1 τρισεκατομμύρια διαφημίσεις εμφανίστηκαν στους Αμερικανούς χρήστες, εκ των οποίων οι 346 δις (31%) ήταν στο Facebook.
Καμία άλλη εταιρεία δεν έχει καταφέρει έστω να πλησιάσει αυτό το νούμερο των διαφημιστικών προβολών που κατάφερε να κάνει το Facebook. Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Yahoo, στην οποία ανήκει το 10% των συνολικών διαφημιστικών προβολών και ακολουθεί η Microsoft με 5%. Στον πίνακα φαίνονται οι 5 μεγαλύτερες εταιρείες σε αριθμό εμφανίσεων διαφημίσεων για το πρώτο τρίμηνο του έτους που διανύουμε. Να σημειώσουμε ότι στους αριθμούς αυτούς δεν υπολογίζονται τα διαφημιστικά δίκτυα (πχ. το AdWords της Google).
Κατέχοντας την κορυφή, το Facebook έχει ξεκινήσει να πειραματίζεται με νέους τύπους διαφημίσεων δίνοντάς τους πιο «social» μορφή. Οι διαφημίσεις αυτές θυμίζουν περισσότερο νέα που μοιράζονται από τους φίλους στο κοινωνικό δίκτυο, παρά με παραδοσιακές διαφημίσεις. Όπως και να έχει, η online διαφήμιση έχει κατακτηθεί από το Facebook και δύσκολα θα αλλάξει αυτό σύντομα.
http://www.gugoo.gr